Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Alenka Čuš:
Pomen vzgoje in izobraževanja za vitalnost slovenske skupnosti v Torontu
MSc theses (8)
Ana Marija Han:
Uporaba slikanic kot reprezentacije problemskih situacij iz vsakodnevnega življenja
Sara Ulaga:
Kako s pravljico obravnavati temo smrti
Manca Jelovčan:
Slovstvena folklora na razredni stopnji v osnovni šoli
Rebeka Kobal:
Poustvarjalna obravnava domačega branja kot način za spodbujanje bralne motivacije dečkov
Maja Kerneža:
Stališča učiteljev slovenščine do uvajanja stripa kot literarno-likovne vrste besedila v književnovzgojni kurikulum in do uporabe stripa kot (produktivne) literarnodidaktične metode pri pouku književnosti
Sanja Hribar:
Tipna slikanica - obravnava besedil v 1. triletju osnovne šole pri slovenščini
Evita Tanko:
Tema istospolne ljubezni in književna vzgoja
Doroteja Čebular:
Spodbujanje branja besedil v prvem razredu
BSc theses (45)
Ema Brodar:
Smrt in žalovanje v slovenskih slikanicah in zgodbah
Urška Turk:
Slikanica kot izhodišče za pripovedovanje zgodbe
Daša Strugar:
Spodbujanje vidnega zaznavanja prek abstraktnih simbolov v starosti 1–2 leti
Jelena Dolenc:
Zbirke in zbiratelji ljudskega izročila v Tržiču
Sara Ledinek:
Obravnava slikanic iz bralnega nahrbtnika
Medina Tiganj Alrasheidi:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Ana Lesjak:
Govorno nastopanje predšolskih otrok
Manca Turchetto:
Analiza izbranih pravljic pisateljice Slavice Uršič
Katja Blazinšek:
Spodbujanje družinskega branja v 1. starostnem obdobju
Patricija Gornjec:
Povezava med abecerimami in predopismenjevanjem v predšolskem obobju
Špela Carli:
Porajajoča se pismenost v vrtcu
Rebeka Kobal:
Spodbujanje bralne motivacije dečkov z aktualizacijo književnega besedila
Katja Blejc Turk:
Metoda dolgega branja v predšolskem obdobju
Damjana Gortnar:
Povezava književne vzgoje in predopismenjevanja
Špela Markovič:
Obravnava knjig s tematiko družine v vrtcu
Marjeta Naglav:
Družinsko branje kot medijski dogodek
Nina Krmac:
Stališča učiteljev do poezije Srečka Kosovela
Mojca Tomažič:
Mladinska književnost Ferija Lainščka
Tjaša Lotrič:
Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom (od pravljice do predstave)
Martina Lenarčič:
Projekt "V objemu besed" v vrtcu Pivka
Sandra Langus:
Delo z nadarjenimi učenci pri pouku slovenščine
Helena Kovač:
Spodbujanje branja koroških pripovedk v vrtcu
Monika Stöckl:
Razvijanje družinskega branja
Sara Ulaga:
Primerjava Grimmmovih pravljic ter risank, posnetih po njih
Evita Tanko:
Tema istospolne ljubezni v mladinski književnosti
Jožica Sušec:
Povezovanje družinskega branja z vrtcem
Ana Kočevar:
Sodobnost slikaniške govorice (izbrani primeri slovenske slikanice med letoma 2003 in 2012)
Irena Strmšek Brumec:
Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom
Sara Urbanija:
Interpretacija drugačnosti v mladinskih besedilih Helene Kraljič
Jasmina Hebar:
Vloga slikanice pri vključevanju romskih otrok v vrtec na dvojezičnem območju
Renata Gabrovec:
Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom: od pravljice do gledališke predstave
Urša Kržišnik:
Tabujske teme v mladinski književnosti in njihov vpliv na otroka (ob izbranih besedilih Janje Vidmar)
Tanja Dragar:
Dekliški liki v delih Nejke Omahen
Vanja Gerželj:
Tabujske teme med nominiranci za nagrado desetnica 2012
Tjaša Sidar:
Interpretacija izbranih del pisatelja Roalda Dahla
Katja Pintar:
Sodobnost slikaniške govorice
Valentina Bradaš:
Tema posebnih potreb v mladinski književnosti
Daša Bulatović:
Problemske teme v priporočilnih seznamih Pionirske - CMKK (2003-2012)
Lara Lešnik:
Branje umetnostnega in naravoslovnega neumetnostnega besedila v vrtcu
Maja Kraner:
Slovenski mladostniki in branje literarnih del in filmskih tekstov skozi prizmo razlik med spoloma
Maja Prosen:
Jana Kolarič in njene lutke
Simona Kavčič:
Vizualno podprta pripoved in Andersenova pravljica Snežna kraljica
Ana Cukijati:
Spodbude literarnega ustvarjanja Pavline Pajk
Uroš Stilin:
Nasilje kot problemska tema v slikanicah
Tina Mustavar:
Razvijanje družinske pismenosti s projektom "Mala knjižnica"