Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (8)
Gea Vlaketić:
Učinki raziskovanja svetlobe na razvoj likovnega izražanja predšolskih otrok
Svetlana Novaković:
Vpliv inovativnega pristopa izobraževanja vzgojiteljic na njihovo likovno-pedagoško delo
Branka Ribič Hederih:
Psihosocialni dejavniki odlašanja in zavlačevanja z vidika šolske uspešnosti dijakov
Sandra Mršnik:
Dosežki učencev pri pouku matematike in stališča učiteljev do reševanja matematičnih problemov
Eda Birsa:
Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje
Tina Štemberger:
Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi
Nataša Dolenc-Orbanić:
Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli
Petra Furlan:
Krajinski park Sečoveljske soline kot model spodbudnega naravnega interaktivnega učnega okolja
MSc theses (28)
Mateja Klinc:
Gozd kot učni prostor za medpredmetno povezovanje učnih vsebin
Pavla Mrkun:
Inkluzija v otroških slikanicah
Sara Hrvatin:
Sodelovanje med šolo in krajem
Eva Gombač:
Interesne dejavnosti z vidika sodelovanja mentorjev z okoljem
Mateja Ferfolja:
Razredni učitelji in formativno spremljanje
Elizabeta MIklavčič:
Refleksivna praksa razrednih učiteljev
Irena Zajc:
Vloga učitelja pri delu z nadarjenimi učenci
Erika Lobenwein:
Kako pomagati družini, da bo razumela svojega avtističnega otroka
Neja Harej:
Učitelji v podaljšanem bivanju in inkluzija
Maja Mohorič:
Inkluzija učenca z motnjami avtističnega spektra v 3. razredu osnovne šole in evalvacija timskega dela
Tamara Lapajne:
Pogledi učiteljev razrednega pouka na učni prostor njihove šole
Eva Trošt:
Življenjske zgodbe učiteljev
Nina Nunar:
Izzivi skupinskega dela učencev
Špela Razpotnik:
Didaktična igra za učence z učnimi težavami
Anja Pipan:
Prilagoditve fizičnega učnega okolja osnovnih šol v izbrani občini za gibalno ovirane in slabovidne učence
Teja Gosenar:
Pouk v zunanjem okolju šole
Sanja Prosen:
Načrtovanje prenove razredne učilnice v inkluzivni učni prostor
Suzana Mulej:
Razvoj in delovanje izbranega varstveno-delovnega centra
Nuša Kogej:
Zadovoljstvo učencev in učiteljev centralne in podružnične šole z učnim prostorom
Nada Sossi:
Inkluzivni pouk v osnovnih šolah v Sloveniji in v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Andreja Kumer:
Uporaba miselnih vzorcev v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Karmen Vršić:
Ocenjevanje znanja angleščine dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v srednji poklicni šoli
Anastassia Kaliada:
Uporaba didaktičnih iger v inkluzivnem razredu
Tijana Zlobec:
Inkluzija otroka z Downovim sindromom v vrtcu
Polona Grča:
Uporaba didaktičnih iger pri pouku angleške slovnice
Branka Huč:
Posebnosti osnovne šole s statusom medkulturne šole
Tjaša Jerman:
Strategije učenja v središču za samostojno učenje na izbrani izobraževalni instituciji
Patricija Fajdiga:
Primerjava mnenj učiteljev razrednega pouka z mnenji vzgojiteljev o učnem prostoru njihove šole oz. vrtca z vidika inkluzije
BSc theses (55)
Natalija Čebašek:
Primerjava vlog ravnateljev vrtcev in osnovnih šol
Ana Pavlič:
Pogledi učiteljev, učencev in staršev na ocenjevanje v osnovni šoli
Nataša Grmovšek:
Vključevanje starejših iger in igrač v današnji vrtec
Ajda Valančič:
Timsko delo v prvem razredu izbrane osnovne šole
Špela Plahuta:
Izobraževalna ustanova kot učni prostor
Ema Palovšnik:
Učilnica, prilagojena učencem z motnjo v duševnem razvoju
Tina Vičič:
Učne navade dodiplomskih študentov študijskega programa Edukacijske vede
Tamara Buh:
Uporaba učnih oblik v kombiniranih in nekombiniranih oddelkih
Teja Gosenar:
Vključevanje pouka v zunanje okolje šole
Tina Zabukovec:
Vloge učitelja v procesu učne pomoči
Mateja Klemše:
Primerjava uspešnosti znanja otrok v kombiniranih razredih osnovnih šol
Sandra Bilbija:
Uporaba sprostitvenih tehnik 2. in 3. razredu osnovne šole
Anja Namar:
Uporaba različnih didaktičnih strategij pouka v prvem in drugem triletju osnovne šole
Valentina Bratec:
Učna motivacija učencev višjih razredov osnovnih šol v obalno-kraški regiji
Anja Andrejašič:
Vloga vzgojitelja pri oblikovanju spodbudnega učnega okolja v vrtcu
Petra Mlakar:
Kombinirani pouk z vidika učiteljev
Tea Omahen:
Razvrščanje učencev v nivoje
Martina Merljak:
Šolski prostor kot učni prostor po željah učencev
Nina Vončina:
Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program?
Maja Zalokar:
Uporaba didaktične igre za namen trajnostnega razvoja
Urška Krašna:
Pogledi staršev, vzgojiteljev in njihovih pomočnikov na razvajenost predšolskih otrok
Maruša Brecelj:
Predstavitev neposredne okolice izbrane šole in kraja za namen pouka
Anja Duljak:
Primerjava mnenj učiteljev in učencev o kombiniranem pouku
Lucija Rabuzin:
Razredna klima v povezavi z akademskimi dosežki učencev na določeni osnovni šoli
Petra Lapanje:
Mnenje učencev 3. in 5. razreda o njihovem učnem prostoru
Eva Trošt:
Sporočila risb učencev o učilnici v prihodnosti
Alja Hrvatin:
Učne metode v vrtcu
Tanja Černic:
Primerjava učnih stilov učencev 4. razreda osnovne šole
Nives Čuček:
Pogledi udeležencev na bralno tekmovanje Rovka Črkolovka v koprski okolici
Nina Nunar:
Pogledi učiteljev 1. razreda osnovne šole na opisno ocenjevanje
Teja Boncelj Teraž:
Fizični ali grajeni učni prostor vrtca v montessori pedagogiki
Jana Lapanje:
Kakšnega učitelja si želijo dijaki?
Anja Krajnc:
Pogledi učencev in dijakov na razred kot učni prostor
Simona Prezelj:
Vloge vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v enem primorskem vrtcu
Ana Banovec:
Uporaba učnih sredstev pri dopolnilnem pouku
Urška Lutman:
Uporaba učnih metod za učence z učnimi težavami v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Maša Leban:
Učne strategije učencev 4. razreda osnovne šole
Lara Sandić:
Vpliv družinskega okolja na učno uspešnost
Nina Čebron:
Arhitektura notranjega prostora šole z vidika risb/slik učencev
Nuša Kogej:
Pogledi staršev na učni prostor podružničnih šol
Nada Sossi:
Posebnosti inkluzivnega pouka v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Hana Marinič:
Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan - nekoč in danes
Špela Razpotnik:
Nekatere učne metode za učence z učnimi težavami
Petra Verbič:
Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja
Maja Pegan:
Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
Ana Perko:
Učne težave in učna pomoč na izbrani osnovni šoli
Sanja Krhlikar:
Otroške in didaktične igre, izdelane v vrtcu
Branka Huč:
Vključevanje učencev priseljencev v življenje in pouk
Anja Stubelj Gregorič:
Šolska reforma iz leta 1958 in pogledi učiteljic na njeno izvajanje
Anastassia Kaliada:
Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu
Breda Žvokelj:
Pogledi na kombinirani pouk
Andreja Kumer:
Nekatere strategije učenja v 4. razredu osnovne šole pri predmetu slovenski jezik
Jerneja Keber:
Želimo drugačne domače naloge
Tanja Jevnikar:
Različne vloge učitelja - primerjava odgovorov razrednih učiteljev 1. in 2. triletja
Kim Furlani:
Spodbujanje ustvarjalnosti v šoli
Other documents (12)
Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Majda Cencič:
Izzivi pouka v inkluzivnem učnem okolju
Anita Lečei, Tina Štemberger, Majda Cencič:
The attitudes of educators towards picture books with homosexual content
Majda Cencič, Eva D. Bahovec:
Arhitektura v šoli, šola v arhitekturi
Tina Štemberger, Majda Cencič:
Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav
Mojca Žefran, Majda Cencič:
Tesnobnost pri pouku angleškega jezika
Majda Cencič:
Kako dodiplomski študenti na pedagoški fakulteti zaznavajo šolski prostor kot dejavnik aktivnega učenja
Tina Štemberger, Majda Cencič:
Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
Majda Cencič:
Partnerstvo - nov izziv za pedagoške delavce na področju raziskovanja in učenja
Majda Cencič:
Primer modela izobraževanja in usposabljanja pedagoških delavcev
Majda Cencič, Andreja Istenič, Bogdana Borota:
Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice
Majda Cencič, Andrej Koren:
Slovenia