Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (8)

  1. Gea Vlaketić: Učinki raziskovanja svetlobe na razvoj likovnega izražanja predšolskih otrok
  2. Svetlana Novaković: Vpliv inovativnega pristopa izobraževanja vzgojiteljic na njihovo likovno-pedagoško delo
  3. Branka Ribič Hederih: Psihosocialni dejavniki odlašanja in zavlačevanja z vidika šolske uspešnosti dijakov
  4. Sandra Mršnik: Dosežki učencev pri pouku matematike in stališča učiteljev do reševanja matematičnih problemov
  5. Eda Birsa: Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje
  6. Tina Štemberger: Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi
  7. Nataša Dolenc-Orbanić: Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli
  8. Petra Furlan: Krajinski park Sečoveljske soline kot model spodbudnega naravnega interaktivnega učnega okolja

MSc theses (28)

  1. Mateja Klinc: Gozd kot učni prostor za medpredmetno povezovanje učnih vsebin
  2. Pavla Mrkun: Inkluzija v otroških slikanicah
  3. Sara Hrvatin: Sodelovanje med šolo in krajem
  4. Eva Gombač: Interesne dejavnosti z vidika sodelovanja mentorjev z okoljem
  5. Mateja Ferfolja: Razredni učitelji in formativno spremljanje
  6. Elizabeta MIklavčič: Refleksivna praksa razrednih učiteljev
  7. Irena Zajc: Vloga učitelja pri delu z nadarjenimi učenci
  8. Erika Lobenwein: Kako pomagati družini, da bo razumela svojega avtističnega otroka
  9. Neja Harej: Učitelji v podaljšanem bivanju in inkluzija
  10. Maja Mohorič: Inkluzija učenca z motnjami avtističnega spektra v 3. razredu osnovne šole in evalvacija timskega dela
  11. Tamara Lapajne: Pogledi učiteljev razrednega pouka na učni prostor njihove šole
  12. Eva Trošt: Življenjske zgodbe učiteljev
  13. Nina Nunar: Izzivi skupinskega dela učencev
  14. Špela Razpotnik: Didaktična igra za učence z učnimi težavami
  15. Anja Pipan: Prilagoditve fizičnega učnega okolja osnovnih šol v izbrani občini za gibalno ovirane in slabovidne učence
  16. Teja Gosenar: Pouk v zunanjem okolju šole
  17. Sanja Prosen: Načrtovanje prenove razredne učilnice v inkluzivni učni prostor
  18. Suzana Mulej: Razvoj in delovanje izbranega varstveno-delovnega centra
  19. Nuša Kogej: Zadovoljstvo učencev in učiteljev centralne in podružnične šole z učnim prostorom
  20. Nada Sossi: Inkluzivni pouk v osnovnih šolah v Sloveniji in v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  21. Andreja Kumer: Uporaba miselnih vzorcev v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  22. Karmen Vršić: Ocenjevanje znanja angleščine dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v srednji poklicni šoli
  23. Anastassia Kaliada: Uporaba didaktičnih iger v inkluzivnem razredu
  24. Tijana Zlobec: Inkluzija otroka z Downovim sindromom v vrtcu
  25. Polona Grča: Uporaba didaktičnih iger pri pouku angleške slovnice
  26. Branka Huč: Posebnosti osnovne šole s statusom medkulturne šole
  27. Tjaša Jerman: Strategije učenja v središču za samostojno učenje na izbrani izobraževalni instituciji
  28. Patricija Fajdiga: Primerjava mnenj učiteljev razrednega pouka z mnenji vzgojiteljev o učnem prostoru njihove šole oz. vrtca z vidika inkluzije

BSc theses (55)

  1. Natalija Čebašek: Primerjava vlog ravnateljev vrtcev in osnovnih šol
  2. Ana Pavlič: Pogledi učiteljev, učencev in staršev na ocenjevanje v osnovni šoli
  3. Nataša Grmovšek: Vključevanje starejših iger in igrač v današnji vrtec
  4. Ajda Valančič: Timsko delo v prvem razredu izbrane osnovne šole
  5. Špela Plahuta: Izobraževalna ustanova kot učni prostor
  6. Ema Palovšnik: Učilnica, prilagojena učencem z motnjo v duševnem razvoju
  7. Tina Vičič: Učne navade dodiplomskih študentov študijskega programa Edukacijske vede
  8. Tamara Buh: Uporaba učnih oblik v kombiniranih in nekombiniranih oddelkih
  9. Teja Gosenar: Vključevanje pouka v zunanje okolje šole
  10. Tina Zabukovec: Vloge učitelja v procesu učne pomoči
  11. Mateja Klemše: Primerjava uspešnosti znanja otrok v kombiniranih razredih osnovnih šol
  12. Sandra Bilbija: Uporaba sprostitvenih tehnik 2. in 3. razredu osnovne šole
  13. Anja Namar: Uporaba različnih didaktičnih strategij pouka v prvem in drugem triletju osnovne šole
  14. Valentina Bratec: Učna motivacija učencev višjih razredov osnovnih šol v obalno-kraški regiji
  15. Anja Andrejašič: Vloga vzgojitelja pri oblikovanju spodbudnega učnega okolja v vrtcu
  16. Petra Mlakar: Kombinirani pouk z vidika učiteljev
  17. Tea Omahen: Razvrščanje učencev v nivoje
  18. Martina Merljak: Šolski prostor kot učni prostor po željah učencev
  19. Nina Vončina: Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program?
  20. Maja Zalokar: Uporaba didaktične igre za namen trajnostnega razvoja
  21. Urška Krašna: Pogledi staršev, vzgojiteljev in njihovih pomočnikov na razvajenost predšolskih otrok
  22. Maruša Brecelj: Predstavitev neposredne okolice izbrane šole in kraja za namen pouka
  23. Anja Duljak: Primerjava mnenj učiteljev in učencev o kombiniranem pouku
  24. Lucija Rabuzin: Razredna klima v povezavi z akademskimi dosežki učencev na določeni osnovni šoli
  25. Petra Lapanje: Mnenje učencev 3. in 5. razreda o njihovem učnem prostoru
  26. Eva Trošt: Sporočila risb učencev o učilnici v prihodnosti
  27. Alja Hrvatin: Učne metode v vrtcu
  28. Tanja Černic: Primerjava učnih stilov učencev 4. razreda osnovne šole
  29. Nives Čuček: Pogledi udeležencev na bralno tekmovanje Rovka Črkolovka v koprski okolici
  30. Nina Nunar: Pogledi učiteljev 1. razreda osnovne šole na opisno ocenjevanje
  31. Teja Boncelj Teraž: Fizični ali grajeni učni prostor vrtca v montessori pedagogiki
  32. Jana Lapanje: Kakšnega učitelja si želijo dijaki?
  33. Anja Krajnc: Pogledi učencev in dijakov na razred kot učni prostor
  34. Simona Prezelj: Vloge vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v enem primorskem vrtcu
  35. Ana Banovec: Uporaba učnih sredstev pri dopolnilnem pouku
  36. Urška Lutman: Uporaba učnih metod za učence z učnimi težavami v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  37. Maša Leban: Učne strategije učencev 4. razreda osnovne šole
  38. Lara Sandić: Vpliv družinskega okolja na učno uspešnost
  39. Nina Čebron: Arhitektura notranjega prostora šole z vidika risb/slik učencev
  40. Nuša Kogej: Pogledi staršev na učni prostor podružničnih šol
  41. Nada Sossi: Posebnosti inkluzivnega pouka v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  42. Hana Marinič: Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan - nekoč in danes
  43. Špela Razpotnik: Nekatere učne metode za učence z učnimi težavami
  44. Petra Verbič: Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja
  45. Maja Pegan: Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
  46. Ana Perko: Učne težave in učna pomoč na izbrani osnovni šoli
  47. Sanja Krhlikar: Otroške in didaktične igre, izdelane v vrtcu
  48. Branka Huč: Vključevanje učencev priseljencev v življenje in pouk
  49. Anja Stubelj Gregorič: Šolska reforma iz leta 1958 in pogledi učiteljic na njeno izvajanje
  50. Anastassia Kaliada: Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu
  51. Breda Žvokelj: Pogledi na kombinirani pouk
  52. Andreja Kumer: Nekatere strategije učenja v 4. razredu osnovne šole pri predmetu slovenski jezik
  53. Jerneja Keber: Želimo drugačne domače naloge
  54. Tanja Jevnikar: Različne vloge učitelja - primerjava odgovorov razrednih učiteljev 1. in 2. triletja
  55. Kim Furlani: Spodbujanje ustvarjalnosti v šoli

Other documents (12)

  1. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
  2. Majda Cencič: Izzivi pouka v inkluzivnem učnem okolju
  3. Anita Lečei, Tina Štemberger, Majda Cencič: The attitudes of educators towards picture books with homosexual content
  4. Majda Cencič, Eva D. Bahovec: Arhitektura v šoli, šola v arhitekturi
  5. Tina Štemberger, Majda Cencič: Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav
  6. Mojca Žefran, Majda Cencič: Tesnobnost pri pouku angleškega jezika
  7. Majda Cencič: Kako dodiplomski študenti na pedagoški fakulteti zaznavajo šolski prostor kot dejavnik aktivnega učenja
  8. Tina Štemberger, Majda Cencič: Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
  9. Majda Cencič: Partnerstvo - nov izziv za pedagoške delavce na področju raziskovanja in učenja
  10. Majda Cencič: Primer modela izobraževanja in usposabljanja pedagoških delavcev
  11. Majda Cencič, Andreja Istenič, Bogdana Borota: Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice
  12. Majda Cencič, Andrej Koren: Slovenia
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica