Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Mateja Marovič: Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih

MSc theses (20)

  1. Nika Kristan: Osamljenost in socialne mreže pri mladostnikih v institucionalni vzgoji
  2. Katja Krajnčan: Analiza izbranih praks vzgojiteljev v vzgojnih zavodih
  3. Blaž Ukmar: Participacija vrtčevskih otrok v procesu individualiziranega programa skozi prizmo strokovnih delavcev
  4. Nina Kasesnik: Prehod otrok s čustveno-vedenjskimi težavami iz vrtca v osnovno šolo
  5. Nina Gajšek: Socialne veščine otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v osnovni šoli v času pandemije covida-19
  6. Špela Benčina: Pomen skrbi za duševno zdravje socialnih pedagogov v različnih vzgojno-izobraževalnih zavodih
  7. Katja Prejac: Pomembnost kompetenc pri oblikovanju profesionalne identitete
  8. Sara Zelinšček: Vloga vzgojiteljev v vrtcu pri prepoznavanju in obravnavi predšolskih otrok s čustveno vedenjskimi težavami
  9. Lucija Selinšek: Nasilje nad ženskami v intimnopartnerskih odnosih
  10. Ana Pavlič: Razlika v usposobljenosti pedagoških delavcev v vrtcih in šolah pri ugotavljanju in preprečevanju družinskega nasilja
  11. Janja Hovnik: Uporaba čuječnosti pri izvajanju dodatne strokovne pomoči socialnega pedagoga
  12. Iza Šilc: Celostna obravnava učencev v bolnišnični šoli
  13. Lea Viler: Pogledi učiteljev na poučevanje otrok s posebnimi potrebami v osnovnih in srednjih šolah s pomočjo izvajanja vaj čuječnosti
  14. Nina Šuligoj: Participacija otrok v izbranem slovenskem vrtcu
  15. Lana Sertić: Vključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami v osnovno šolo
  16. Edina Mujkanović, Eva Sevšek Laznik: Odnos učiteljev razrednega pouka do učencev s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami – vidik učiteljev in učencev
  17. Taja Poropat: Šolanje na daljavo z vidika učencev, strokovnih delavcev in staršev
  18. Valentina Debelak: Modifikacija vedenja otrok in mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami v vzgojni skupini
  19. Nina Benčina: Vloga socialnega pedagoga v osnovni šoli in pomen njegovega sodelovanja z učiteljem pri obravnavi otrok s posebnimi potrebami
  20. Ana Novosel: Pogledi učiteljev razrednega pouka na prepoznavanje nasilja staršev nad otroki

BSc theses (15)

  1. Nuša Čeh: Obravnava povzročitelja nasilja nad ženskami
  2. Tjaša Jeseničnik: Osveščenost osnovnošolcev v Koroški regiji o oblikah spolnega nasilja, iskanju pomoči in preventivi
  3. Gaia Schifini Penšek: Spol in mladoletno prestopništvo z vidika strokovnih delavcev v strokovnih centrih
  4. Maša Volavšek: Zaznavanje nasilja v osnovni šoli z vidika strokovnih delavcev
  5. Lavra Podbrežnik: Povezanost ločitve staršev in otrokovega učnega uspeha s perspektive socialnega pedagoga v osnovni šoli
  6. Matevž Hovnik: Kako učitelji prepoznavajo in preprečujejo nasilje v osnovnih šolah na Koroškem
  7. Noemi Tomšič: Uporaba nedovoljenih substanc v Prevzgojnem domu Radeče
  8. Kaja Lovrec: Posledice alkoholizma v družini
  9. Marja Mulej: Analiza vzrokov zasvojenosti od prepovedanih substanc pri mladostnikih
  10. Tjaša Celarc: Sodobno očetovstvo v socialno-pedagoškem kontekstu
  11. Tjana Turnšek: Pomen medvrstniške solidarnosti za LGBT+ mlade v vzgojno-izobraževalnem sistemu
  12. Nika Bartulac: Zaznavanje medvrstniškega nasilja s strani srednješolcev
  13. Sara Lukić: Prehod mladostnikov iz stanovanjskih skupin v samostojno življenje
  14. Sandra Kuster: Pozitivni in negativni vplivi strokovnih centrov z vidika nameščenih mladostnikov
  15. Daša Đukić Maljevac: Protektivno starševstvo

Other documents (1)

  1. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica