Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Mateja Marovič: Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih

Magistrska dela (16)

  1. Edina Mujkanović, Eva Sevšek Laznik: Odnos učiteljev razrednega pouka do učencev s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami – vidik učiteljev in učencev
  2. Lana Sertić: Vključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami v osnovno šolo
  3. Nina Šuligoj: Participacija otrok v izbranem slovenskem vrtcu
  4. Lea Viler: Pogledi učiteljev na poučevanje otrok s posebnimi potrebami v osnovnih in srednjih šolah s pomočjo izvajanja vaj čuječnosti
  5. Iza Šilc: Celostna obravnava učencev v bolnišnični šoli
  6. Janja Hovnik: Uporaba čuječnosti pri izvajanju dodatne strokovne pomoči socialnega pedagoga
  7. Ana Pavlič: Razlika v usposobljenosti pedagoških delavcev v vrtcih in šolah pri ugotavljanju in preprečevanju družinskega nasilja
  8. Lucija Selinšek: Nasilje nad ženskami v intimnopartnerskih odnosih
  9. Sara Zelinšček: Vloga vzgojiteljev v vrtcu pri prepoznavanju in obravnavi predšolskih otrok s čustveno vedenjskimi težavami
  10. Katja Prejac: Pomembnost kompetenc pri oblikovanju profesionalne identitete
  11. Špela Benčina: Pomen skrbi za duševno zdravje socialnih pedagogov v različnih vzgojno-izobraževalnih zavodih
  12. Nina Gajšek: Socialne veščine otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v osnovni šoli v času pandemije covida-19
  13. Nina Kasesnik: Prehod otrok s čustveno-vedenjskimi težavami iz vrtca v osnovno šolo
  14. Blaž Ukmar: Participacija vrtčevskih otrok v procesu individualiziranega programa skozi prizmo strokovnih delavcev
  15. Katja Krajnčan: Analiza izbranih praks vzgojiteljev v vzgojnih zavodih
  16. Nika Kristan: Osamljenost in socialne mreže pri mladostnikih v institucionalni vzgoji

Diplomska dela (7)

  1. Noemi Tomšič: Uporaba nedovoljenih substanc v Prevzgojnem domu Radeče
  2. Matevž Hovnik: Kako učitelji prepoznavajo in preprečujejo nasilje v osnovnih šolah na Koroškem
  3. Lavra Podbrežnik: Povezanost ločitve staršev in otrokovega učnega uspeha s perspektive socialnega pedagoga v osnovni šoli
  4. Maša Volavšek: Zaznavanje nasilja v osnovni šoli z vidika strokovnih delavcev
  5. Gaia Schifini Penšek: Spol in mladoletno prestopništvo z vidika strokovnih delavcev v strokovnih centrih
  6. Tjaša Jeseničnik: Osveščenost osnovnošolcev v Koroški regiji o oblikah spolnega nasilja, iskanju pomoči in preventivi
  7. Nuša Čeh: Obravnava povzročitelja nasilja nad ženskami

Druga dela (1)

  1. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici