Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Mateja Marovič:
Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih
Magistrska dela (16)
Edina Mujkanović, Eva Sevšek Laznik:
Odnos učiteljev razrednega pouka do učencev s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami – vidik učiteljev in učencev
Lana Sertić:
Vključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami v osnovno šolo
Nina Šuligoj:
Participacija otrok v izbranem slovenskem vrtcu
Lea Viler:
Pogledi učiteljev na poučevanje otrok s posebnimi potrebami v osnovnih in srednjih šolah s pomočjo izvajanja vaj čuječnosti
Iza Šilc:
Celostna obravnava učencev v bolnišnični šoli
Janja Hovnik:
Uporaba čuječnosti pri izvajanju dodatne strokovne pomoči socialnega pedagoga
Ana Pavlič:
Razlika v usposobljenosti pedagoških delavcev v vrtcih in šolah pri ugotavljanju in preprečevanju družinskega nasilja
Lucija Selinšek:
Nasilje nad ženskami v intimnopartnerskih odnosih
Sara Zelinšček:
Vloga vzgojiteljev v vrtcu pri prepoznavanju in obravnavi predšolskih otrok s čustveno vedenjskimi težavami
Katja Prejac:
Pomembnost kompetenc pri oblikovanju profesionalne identitete
Špela Benčina:
Pomen skrbi za duševno zdravje socialnih pedagogov v različnih vzgojno-izobraževalnih zavodih
Nina Gajšek:
Socialne veščine otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v osnovni šoli v času pandemije covida-19
Nina Kasesnik:
Prehod otrok s čustveno-vedenjskimi težavami iz vrtca v osnovno šolo
Blaž Ukmar:
Participacija vrtčevskih otrok v procesu individualiziranega programa skozi prizmo strokovnih delavcev
Katja Krajnčan:
Analiza izbranih praks vzgojiteljev v vzgojnih zavodih
Nika Kristan:
Osamljenost in socialne mreže pri mladostnikih v institucionalni vzgoji
Diplomska dela (7)
Noemi Tomšič:
Uporaba nedovoljenih substanc v Prevzgojnem domu Radeče
Matevž Hovnik:
Kako učitelji prepoznavajo in preprečujejo nasilje v osnovnih šolah na Koroškem
Lavra Podbrežnik:
Povezanost ločitve staršev in otrokovega učnega uspeha s perspektive socialnega pedagoga v osnovni šoli
Maša Volavšek:
Zaznavanje nasilja v osnovni šoli z vidika strokovnih delavcev
Gaia Schifini Penšek:
Spol in mladoletno prestopništvo z vidika strokovnih delavcev v strokovnih centrih
Tjaša Jeseničnik:
Osveščenost osnovnošolcev v Koroški regiji o oblikah spolnega nasilja, iskanju pomoči in preventivi
Nuša Čeh:
Obravnava povzročitelja nasilja nad ženskami
Druga dela (1)
Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov