Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Povezanost ločitve staršev in otrokovega učnega uspeha s perspektive socialnega pedagoga v osnovni šoli : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Podbrežnik, Lavra
(Avtor)
ID
Marovič, Mateja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Nanut, Tina
(Komentor)
Datoteke:
PEF_Podbreznik_Lavra_2023.pdf
(397,25 KB)
MD5: 78FB4D5E425F7FA5DCAB254ECBBFB887
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
učitelji
,
vključevanje otrok s posebnimi potrebami
,
čuječnost
,
usposabljanje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
L. Podbrežnik
Leto izida:
2023
Leto izvedbe:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([8] f., 32 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-19934
UDK:
37.013.42(043.2)
COBISS.SI-ID:
171879683
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
16.11.2023
Število ogledov:
957
Število prenosov:
41
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
children with special needs
,
teachers
,
inclusion of children with special needs
,
mindfulness
,
training
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj