Print
Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Vanja Riccarda Kiswarday

Together there are 549 keywords, that are appearing 836 times.
94 of them (17.12 % of all) appear more than once, together appearing 381 times (45.57 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
38x9.97%inkluzija
31x8.14%otroci s posebnimi potrebami
15x3.94%vzgojitelji, avtizem
13x3.41%predšolski otroci
10x2.62%disleksija
9x2.36%rezilientnost
8x2.1%starši
6x1.57%dodatna strokovna pomoč, cerebralna paraliza, komunikacija, vrtec
5x1.31%kompetence, integracija, družina, specifične učne težave, prilagoditve, predšolska vzgoja, predšolsko obdobje, govorno-jezikovne motnje, inkluzivni pedagog
4x1.05%prostovoljstvo, otroci, timsko delo, učne težave, sodelovalno poučevanje, samopodoba, osnovna šola
3x0.79%strategije, sodelovanje, socialne veščine, naglušnost, oblike pomoči, Downov sindrom, motnje v duševnem razvoju, izobraževanje na daljavo, celostni razvoj, ADHD, grafomotorika, govorni razvoj, zgodnja obravnava
2x0.52%fizioterapija, opismenjevanje, didaktični pripomočki, študenti, nevrorazličnost, zakonodaja, znakovni jezik, empatija, gibalna oviranost, zgodnji znaki disleksije, posredovanje s pomočjo psa, uporaba knjig, samozagovorništvo, redna osnovna šola, slepota, okvara sluha, senzorna integracija, socialna integracija, izvršilne funkcije, učenje, socialna vključenost, avtistična motnja, socialne zgodbe, dejavnosti, portfolio, individualiziran program, učenci, posebne potrebe, spodbujanje potencialov, triada primanjkljajev, močna področja, štiritedenski gibalni program, multisenzorno poučevanje, mladostniki z motnjo v duševnem razvoju, gluhota, učitelji, socialna interakcija, socialno vključevanje, nadarjenost, jezik, spremljevalec, participacija, TPK, terapija s pomočjo konja, dispraksija, življenjska odpornost, samostojnost, covid-19, otroška literatura, podporna in nadomestna komunikacija, načrt pomoči, diagnoza, mladostniki
1xpravilni gibalni vzorci, vloga vzgojitelja, interdisciplinarno delo, personalna refleksija, gibalna spodbuda, celostni razvoj vzgojitelja, vizualna podpora, gibalno ovirani otroci, individualizirano učno okolje, šport, spekter avtističnih motenj, prepoznavanje otrokovovih posebnih potreb, hipotonija mišic, umirjena klima, specialna olimpiada, sistemi nadomestne komunikacije, oddelki živahnejših otrok, motnje v govornem razvoju, senzorične vaje, vaje in igre za umirjanje, Connersov vprašalnik, krepitev sodelovalnosti, krepitev zbranosti, krepitev samozavesti, učenci z učnimi težavami, spremljevalec gibalno oviranemu otroku, surdopedagogi, vzgojni stili, izzivi, vseživljenjsko učenje, spodbujanje jezikovnega izražanja, modeli komunikacije, strokovni delavci v vrtcu, NTC program, načini dela, vrtec v dvojezičnem okolju, ovire pri komuniciranju, vloga vzgojiteljev, profesionalni razvoj, prilagajanje pouka, pomnjenje z asociacijo, športne dejavnosti, motorične sposobnosti, uspeh, zgodnja pomoč in podpora, dvojna izjemnost, inkluzivni vrtci, izvajalci DSP, prepoznavanje prednosti, karierna orientacija, zgodnje otroštvo, podpora staršem, prepoznavanje OPP, vzgojitelj predšolskih otrok, učni pripomoček, jezikovne dejavnosti, učno okolje, pomen inkluzije, dejavniki, CIRIUS Vipava, zmerna motnja v duševnem razvoju, osebnostni in poklicni razvoj prostovoljca, vpliv šolske klime in naravnega okolja na inkluzijo, ki omogočajo inkluzijo, otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, inkluzivni razred, spremljanje in opazovanje otrok, napredek v razvoju, metodologija Korak za korakom, Spina bifida, gibalno oviran otrok, močna in šibka področja, reintegracija, model, univerzalni didaktični učni pripomoček, stavki, vedenje, personificirani cilji, frustracije, čustveni odzivi, Zveza društev slepih in slabovidnih Slovenije, verbalna komunikacija, izkušnje prostovoljcev, slepi in slabovidni otroci, primerjanje, soočanje staršev, pedagoški pristopi, učni stres, poučevanje, gluhost, spremembe v družini, logopedi, študenti nepedagoških smeri, študenti pedagoških smeri, čustveno vedenjske motnje, razredna skupnost, prostovoljstvo v šolstvu, strategije za reševanje problemskih situacij, bolnišnični vrtec, Son-Rise metoda, rak pri otrocih, očesni kontakt, poznavanje disleksije, otroci z dolgotrajno boleznijo, pridruževanje, Son-Rise soba, stališča, R.E.A.D., socialno izključevanje, vloga družine, pomoč in prilagoditve, razvoj empatije, vključevanje v družbo, razvijanje inkluzivnih stališč v vrtcu, zgodnje odkrivanje, prednosti disleksije, izvedba dejanvnosti z otroki brez motnje vida, slepota in slabovidnost, Zavod za slepo in slabovidno mladino Ljubljana, urjenje čutil v predšolskem obdobju, pripomočki za slepe in slabovidne, kurikulum, okvare sluha, prilagajanje potrebam otroka, prepoznavanje znakov avtizma, predšolski otrok s posebnimi potrebami, terapevtski konji, delo, terapevtski timi, otroci in mladostniki z zmerno in težjo motnjo v duševnem razvoju, motnje avtističnega spektra, zaznave zvoka, uho, pedagoški vidik, otroci in mladostniki z več motnjami, dejavnosti brez opore vida, sprejemanje drugačnosti/različnosti, otroške risbe, ustvarjalnost, vročinski krči, gibalne vaje v vrtcu, vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok, otroci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, zgodnji znaki, preventiva, multimedijsko podprto učenje, multimedija, spolnost, fonomimična metoda, vrstniki, razvoj otrok, prehajanje med programi, individualizacija, vzgoja in izobraževanje, značilnosti, zaznavno-motorične spretnosti, spremljevalec gibalno oviranega otroka, dejavnosti s področja kurikuluma, kompetence vzgojiteljev, mnenja učiteljev, dodatna strokovna pomoč kot učna pomoč, ukrepi ob pojavu, napredek, prepoznavanje, strokovni delavci, preventivne podporne vaje, sodelovanje med vrtcem in starši, pozitivni učinki, spodbudno multisenzorno učno okolje, negativni učinki, inkluzivno izobraževanje, vaje za jezikovno spodbujanje, fotografija, čustva, slišeči, pravila, spodbudbo vrtčevsko okolje, kretnje, jezikovno-govorna komunikacija, želje in potrebe staršev, profesionalni razvoj vzgojiteljev, vrednote, terapija in aktivnosti s pomočjo živali, spolne zlorabe, (specifične) učne težave, zgodnje odkrivanje disleksije, družabnost, hemofilija, otroci z MAS, sociometrična preizkušnja, prepoznavanje in pomoč otrokom s sumom na disleksijo, vizualno razbiranje sporočil, interpretacija, timsko delo in sodelovanje, podporne oblike, pravica do inkluzije, razvrščanje, ureditev prostora, vključevanje, odrasle osebe s posebnimi potrebami, glasbene delavnice, matematične dejavnosti, kakovost življenja, lokalna skupnost, logika in jezik, individualizirani programi, zgodnje identifikacije, življenjska prožnost, govor, izkušnje učiteljev, čustveno vedenjske težave, proces šolanja, težavno vedenje, pomočniki vzgojiteljev, prepoznavanje nadarjenih otrok, starši otrok s posebnimi potrebami, učinki TPK, delo z nadarjenimi otroki, terapevtski tim, metode dela, samoregulacijska strategija, zaposlovanje, prehod iz šolanja na trg dela, odrasle osebe z Aspergerjevim sindromom, Dance Unfolding, dobrobitje, Intensive Interaction, prilagoditve delovnega mesta, biopsihosocialni model, oblike sodelovanja, otrok, učitelj, vzgojitelj, učenje skozi igro, sebstvo, šola za življenje, zgodnja obravnava otrok z dispraksijo, zgodnji znaki avtizma, svetovanje staršem otrok z dispraksijo, dejavnosti in vaje za izboljšanje fino in grafomotoričnih spretnosti, pandemija covid-19, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, vloga vrtca, presejalni pripomočki, medosebni odnosi, osebnostna rast, skupnost Barka, odrasle osebe z motnjo v duševnem razvoju, drugačnost, razredni učitelji, učenci s posebnimi potrebami, posledice učnih težav, inkluzija v vrtcu, otroci in mladostniki, vključevanje otrok v vrtec, senzorna hiška, zasebni vrtci brez koncesije, bodoči vzgojitelji predšolskih otrok, specialci in rehabilitacijski pedagogi, otroci z motnjo avtizma, prilagoditve pouka, časovno-organizacijska dimenzija, socialna dimenzija, fizična dimenzija, vrste čutil, odrasli s posebnimi potrebami, perfekcionizem, temperament, samoučinkovitost, samoizpolnitev, koristnost sodelovalnega poučevanja, strokovni aktiv spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami, samoiniciativnost spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami, skupnost, antropozofija, Camphill, Newton Dee, Magna carta, informacijsko-komunikacijska tehnologija, aktivnosti s pomočjo psa, slikanica, metoda PECS, razumevanje besedila, prilagoditve besedila, stres in učenje, branje, tipna slikanica, odrasle osebe z avtizmom in Aspergerjevim sindromom, individualni pristop, učne metode, razvijanje mnogovrstnih inteligentnosti, teorija mnogovrstnih inteligentnosti, inteligentnost, odnos pedagoški delavec - učenec, o travmi informiran pristop, igralna terapija, razvojni center, igra, gibalne funkcije, sorojenci, medsebojni odnosi, posebne potrebe in nadarjenost, družina in sorojenci, socialna pedagogika, osnovnošolci, vpliv in zdrava uporaba družbenih omrežij, družbena omrežja, dvojno izjemni otroci, premagovanje stresa v otroštvu, varovalni dejavniki, univerzalni model učenja, fina motorika, pripravljeno okolje, materiali montessori, skupine za starše, pedagogika montessori, groba motorika, naravna elementarna gibanja, pozornost, terapevtski psi, impulzivnost, hiperaktivnost, otroci z ADHD, kompetence staršev, aspergerjev sindrom, nadaljnje izobraževanje in usposabljanje učiteljev razrednega pouka, spodbudno šolsko okolje, otroci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti - ADHD, rezilientnost v naravi, dejavniki tveganja, učna pomoč, študija primera, oblike in načini dela, razvoj, mladostniki s posebnimi potrebami v prilagojenih programih, samoregulacija učenja, spoprijemanje s stresom, visokošolsko izobraževanje, študentje s posebnimi potrebami, didaktika, jezikovni pouk, slovenščina, različnost, prvo izobraževalno obdobje, otroška književnost, pisno izražanje, bralno-napisovalne težave, NTC učenje, načrtovanje dejavnosti, spodbudno učno okolje, magistrske naloge, kognitivni model pisanja, spremljanje govornega razvoja, govorno-jezikovne težave, opazovalna shema, vzgojno-izobraževalne potrebe otroka, spremljanje otrokovega razvoja, odnosi, vplivi, težave, DSP, učna uspešnost, povratne informacije, igre, formativno spremljanje, inkluzivno izobraževanje v redni osnovni šoli in vrtcu, učenci z motnjami v duševnem razvoju, 1. starostno obdobje, otroci z gibalno oviranostjo, razvojni model po Hoganu, strokovni tim, starši otrok z avtizmom, metoda Son-Rise program, učitelji in starši, pristopi, sodelovanje s starši, sopojavnost, vizualni urnik, delovni sistemi, TEACCH, strukturirano poučevanje, avtistične motnje, Aspergerjev sindrom, celostno poučevanje, nedonošenček, nedonošenost, profesionalne lastnosti, osebnostne lastnost, spremljevalec za fizično pomoč, prezgodnje rojstvo, težave in bolezni nedonošenčka, telovadba za možgane, pedagoška kineziologija, gibalne aktivnosti, 4. razred osnovne šole, vstop v vrtec, slovenske osnovne šole, učenci priseljenci, osebe z MDR, rezilientnost oseb z MDR, stališča staršev, stališča strokovnih delavk, inkluzivni cilji, prehajanje med oddelki vrtca, didaktični material, didaktične igre, bodoči pedagoški delavci, praktično pedagoško usposabljanje, podpora, odpornost, srednješolsko izobraževanje, prilagojen program, preverjanje znanja, težave pri branju, program R.E.A.D., bralna motivacija, bralna pismenost, primeri dobrih praks, branje s pomočjo psa, pridružene motnje, angleščina, metode in strategije dela, inkluzivna šola, učitelj razrednega pouka, gibalne sposobnosti, vzdržljivost, podporna in nadomestna komunikacija (PINK), otroci z motnjami v duševnem razvoju, prostorska orientacija, učna pomoč v vrtcu, učenje veščine igranja, bralne veščine, pomen igre, reprezentacija prostorskih pojmov, konkreten nivo, neželeno vedenje, analiza STAR, veččutno učenje, slikovni nivo, simbolni nivo, dejavnosti s pomočjo terapevtskega psa, individualna ali skupinska oblika pomoči, vzgojitelji predšolskih otrok, jecljanje, PODD, Makaton, sistemi PINK, otroci s sladkorno boleznijo, inzulin, glasba, fonološko zavedanje, gibanje, smernice za sladkorno bolezen, prehrana, vizualno strukturirane aktivnosti
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica