Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Ksenija Vodeb

Together there are 156 keywords, that are appearing 218 times.
22 of them (14.1 % of all) appear more than once, together appearing 84 times (38.53 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
27x32.14%turizem
7x8.33%turistična ponudba
6x7.14%trajnostni razvoj
4x4.76%destinacija
3x3.57%strategije, razvoj, lokalno prebivalstvo, trajnostni turizem
2x2.38%razvojne možnosti, analize, kakovost življenja, turistične destinacije, naravne znamenitosti, kulturne znamenitosti, domačini, zaključne projektne naloge, mladi, turistični razvoj, diplomske naloge, Ljubljana, potovanje, butični turizem
1xeko turizem, športni turizem, ankete, globalno segrevanje, Zgornje Posočje, Ravne na Koroškem, vključevanje, dediščina, Ivančna Gorica, festivali, študenti, razpršen hotel, valorizacija virov, Kaple, občina Črenšovci, turistični viri, agencije, temačni turizem, trajnostni razvoj turizma, občina Škofja Loka, enogastronomski turizem, motivi, načrtovanje, povezovanje deležnikov, sodelovanje, organiziranost turizma, razvojni načrti, ogljični odtis, konkurenčnost, vadba, wellness, hoteli, rekreacija, smučarski muzeji, generacija Y, potrebe, ponudba, Lifeclass & spa Portorož, ekologija, Zreško Pohorje, turizem na kmetiji, Kanal ob Soči, turistična politika, Portorož, intervju, potovanja, Črna Gora, turistične kmetije, ekološka živila, ekološko kmetovanje, trženje, ekološke kmetije, povezovanje, ekološko kmetijstvo, destinacije, strategija, Gradin, kmetijstvo, Festival belega tartufa, odnosi, prireditve, prebivalci, Kras, otroci, lokalna skupnost, tematske hiške, turistični promet, občina Šmarješke Toplice, tematski park, zaznave, domači obiskovalci, letališče, intervjuji, igralni salon, casino, zaposleni, nastanitve, zadovoljstvo, občine, glamping, gostoljubje, turistična atrakcija, butična destinacija, integralna turistična ponudba, povezovanje med ponudniki, odnos lokalnega prebivalstva, turistični vplivi, razvoj turizma, Nacionalni park Una, trajnostna potrošnja, trajnostna konkurenčnost, muzej, kultura, motivacija, zgodovina Celja, Celje, turistična valorizacija, razvoj turizma v Celju, vplivi, trajnostno poslovanje, kurentovanje, kulturna dediščina, percepcija varnosti, interaktivni muzeji, kurenti, turistična destinacija, Kope, Egipt, terorizem, potovalna neizkušenost, turistične atrakcije, obiskovalci, strah pred potovanjem, turizem v zavarovanih območjih, proces odločanja, socialni turizem, turizem v sredogorju, Ljubljana kot turistična destinacija, Koper, odnos domačinov do turizma, turistična potovanja, turistični učinki, Mestna občina Ljubljana, družbena odgovornost, mali hoteli, varnost, Trst, COVID-19, mladi ljudje, pandemija, krizni dogodki, promocija mesta, potniška ladja, romanja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica