Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ksenija Vodeb

Vseh ključnih besed je 156, ki se skupaj pojavijo 218 krat.
22 ključnih besed (14.1 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 84 krat (38.53 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
27x32.14%turizem
7x8.33%turistična ponudba
6x7.14%trajnostni razvoj
4x4.76%destinacija
3x3.57%strategije, razvoj, lokalno prebivalstvo, trajnostni turizem
2x2.38%razvojne možnosti, analize, kakovost življenja, turistične destinacije, naravne znamenitosti, kulturne znamenitosti, domačini, zaključne projektne naloge, mladi, turistični razvoj, diplomske naloge, Ljubljana, potovanje, butični turizem
1xeko turizem, športni turizem, ankete, globalno segrevanje, Zgornje Posočje, Ravne na Koroškem, vključevanje, dediščina, Ivančna Gorica, festivali, študenti, razpršen hotel, valorizacija virov, Kaple, občina Črenšovci, turistični viri, agencije, temačni turizem, trajnostni razvoj turizma, občina Škofja Loka, enogastronomski turizem, motivi, načrtovanje, povezovanje deležnikov, sodelovanje, organiziranost turizma, razvojni načrti, ogljični odtis, konkurenčnost, vadba, wellness, hoteli, rekreacija, smučarski muzeji, generacija Y, potrebe, ponudba, Lifeclass & spa Portorož, ekologija, Zreško Pohorje, turizem na kmetiji, Kanal ob Soči, turistična politika, Portorož, intervju, potovanja, Črna Gora, turistične kmetije, ekološka živila, ekološko kmetovanje, trženje, ekološke kmetije, povezovanje, ekološko kmetijstvo, destinacije, strategija, Gradin, kmetijstvo, Festival belega tartufa, odnosi, prireditve, prebivalci, Kras, otroci, lokalna skupnost, tematske hiške, turistični promet, občina Šmarješke Toplice, tematski park, zaznave, domači obiskovalci, letališče, intervjuji, igralni salon, casino, zaposleni, nastanitve, zadovoljstvo, občine, glamping, gostoljubje, turistična atrakcija, butična destinacija, integralna turistična ponudba, povezovanje med ponudniki, odnos lokalnega prebivalstva, turistični vplivi, razvoj turizma, Nacionalni park Una, trajnostna potrošnja, trajnostna konkurenčnost, muzej, kultura, motivacija, zgodovina Celja, Celje, turistična valorizacija, razvoj turizma v Celju, vplivi, trajnostno poslovanje, kurentovanje, kulturna dediščina, percepcija varnosti, interaktivni muzeji, kurenti, turistična destinacija, Kope, Egipt, terorizem, potovalna neizkušenost, turistične atrakcije, obiskovalci, strah pred potovanjem, turizem v zavarovanih območjih, proces odločanja, socialni turizem, turizem v sredogorju, Ljubljana kot turistična destinacija, Koper, odnos domačinov do turizma, turistična potovanja, turistični učinki, Mestna občina Ljubljana, družbena odgovornost, mali hoteli, varnost, Trst, COVID-19, mladi ljudje, pandemija, krizni dogodki, promocija mesta, potniška ladja, romanja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici