Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ksenija Vodeb

Vseh ključnih besed je 150, ki se skupaj pojavijo 206 krat.
19 ključnih besed (12.67 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 75 krat (36.41 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
25x33.33%turizem
7x9.33%turistična ponudba
6x8%trajnostni razvoj
4x5.33%destinacija
3x4%strategije, razvoj, lokalno prebivalstvo
2x2.67%domačini, turistične destinacije, razvojne možnosti, naravne znamenitosti, kulturne znamenitosti, kakovost življenja, analize, Ljubljana, potovanje, mladi, diplomske naloge, zaključne projektne naloge
1xšportni turizem, vključevanje, enogastronomski turizem, Zgornje Posočje, dediščina, Ravne na Koroškem, Ivančna Gorica, festivali, ogljični odtis, trajnostni razvoj turizma, občina Škofja Loka, organiziranost turizma, Kaple, valorizacija virov, turistični viri, občina Črenšovci, razpršen hotel, razvojni načrti, sodelovanje, Kras, globalno segrevanje, eko turizem, načrtovanje, motivi, povezovanje deležnikov, študenti, ankete, prireditve, Portorož, intervju, turistična politika, Lifeclass & spa Portorož, ponudba, wellness, hoteli, Kanal ob Soči, ekologija, ekološko kmetovanje, ekološka živila, kmetijstvo, turistične kmetije, Zreško Pohorje, turizem na kmetiji, vadba, rekreacija, strategija, temačni turizem, prebivalci, konkurenčnost, trženje, ekološko kmetijstvo, ekološke kmetije, odnosi, Festival belega tartufa, potrebe, smučarski muzeji, generacija Y, potovanja, Gradin, Črna Gora, povezovanje, potovalna neizkušenost, letališče, intervjuji, občine, butični turizem, turistični promet, lokalna skupnost, tematske hiške, trajnostni turizem, glamping, zaposleni, vplivi, trajnostno poslovanje, casino, igralni salon, zadovoljstvo, nastanitve, občina Šmarješke Toplice, tematski park, turistična valorizacija, razvoj turizma v Celju, Celje, trajnostna konkurenčnost, trajnostna potrošnja, integralna turistična ponudba, povezovanje med ponudniki, zgodovina Celja, muzej, zaznave, domači obiskovalci, gostoljubje, turistična atrakcija, kultura, motivacija, družbena odgovornost, mali hoteli, kulturna dediščina, percepcija varnosti, Egipt, kurentovanje, interaktivni muzeji, Kope, kurenti, terorizem, proces odločanja, obiskovalci, romanja, destinacije, turistične atrakcije, strah pred potovanjem, socialni turizem, otroci, turistična destinacija, turizem v sredogorju, turistična potovanja, varnost, turistični razvoj, odnos domačinov do turizma, Koper, Mestna občina Ljubljana, turistični učinki, Trst, promocija mesta, mladi ljudje, Ljubljana kot turistična destinacija, COVID-19, pandemija, potniška ladja, krizni dogodki, agencije
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici