Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Helena Nemec Rudež

Together there are 118 keywords, that are appearing 199 times.
29 of them (24.58 % of all) appear more than once, together appearing 110 times (55.28 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
22x20%turizem
9x8.18%trženje
7x6.36%turistična ponudba
5x4.55%tržno komuniciranje, analize
4x3.64%zaključne projektne naloge, destinacija, trženjski splet, marketing
3x2.73%marketinški načrti, razvoj, naravne znamenitosti, razvojne možnosti, kulturne znamenitosti, turistične destinacije
2x1.82%turistična destinacija, hoteli, trženjski načrti, potovalne agencije, poslovanje, načrti, Kras, hotelirstvo, spletna promocija, ankete, Slovenija, kakovost, potovanja, družbena omrežja
1xpotovalni paketi, Uršlja gora, Ivarčko jezero, turistične kmetije, motoristi, motociklizem, kongresi, turistični paketi, Ivančna Gorica, zdravilišča, Rimske Terme, zdravje, Krka, konkurenca, gostinstvo, turistično povpraševanje, turistični trgi, podjetja, restavracije, prehrana, diplomske naloge, storitve, City hotel, zdrava prehrana, intervju, lokalne turistične organizacije, Ajdovščina, strategije, družbeni mediji, Berlin, kongresne destinacije, reke, ponudba, organiziranost, Nova Zelandija, destinacije, načrtovanje, kongresni turizem, zvestoba, potovanje, Mariborsko Pohorje, spletni rezervacijski portali, športna agencija, promocija, trajnostni razvoj turizma, primeri dobrih praks, zaznavanje, vplivi, trženje na družabnih omrežjih, ocenjevanje učinkovitosti spletnih strani, organizator potovanj, tržne poti, spletno tržno komuniciranje, spletna stran, zgodbarjenje, znamčenje destinacije, destinacijski produkti, hotel, outdoor turizem, trženje na družbenih omrežjih, trženje na spletni strani, Goriška, gorskokolesarski turizem, prebivalstvo, turisti, turistični produkti, promocijski filmi, turistična podjetja, ciljni segmenti, Mežiška dolina, zadovoljstvo, kolektivna blagovna znamka, ruski gostje, nemški turisti, posebnosti trženja, gosti, znamenitosti, slovenski turisti, destinacijski marketing, vedenje potrošnikov, vizualna komunikacija, Instagram, organizirana potovanja, potovalna agencija, London, turistične privlačnosti, prehrambno gostinski obrati, Portugalska, Portorož
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica