Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Helena Nemec Rudež

Vseh ključnih besed je 118, ki se skupaj pojavijo 199 krat.
29 ključnih besed (24.58 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 110 krat (55.28 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
22x20%turizem
9x8.18%trženje
7x6.36%turistična ponudba
5x4.55%tržno komuniciranje, analize
4x3.64%zaključne projektne naloge, destinacija, trženjski splet, marketing
3x2.73%marketinški načrti, razvoj, naravne znamenitosti, razvojne možnosti, kulturne znamenitosti, turistične destinacije
2x1.82%turistična destinacija, hoteli, trženjski načrti, potovalne agencije, poslovanje, načrti, Kras, hotelirstvo, spletna promocija, ankete, Slovenija, kakovost, potovanja, družbena omrežja
1xpotovalni paketi, Uršlja gora, Ivarčko jezero, turistične kmetije, motoristi, motociklizem, kongresi, turistični paketi, Ivančna Gorica, zdravilišča, Rimske Terme, zdravje, Krka, konkurenca, gostinstvo, turistično povpraševanje, turistični trgi, podjetja, restavracije, prehrana, diplomske naloge, storitve, City hotel, zdrava prehrana, intervju, lokalne turistične organizacije, Ajdovščina, strategije, družbeni mediji, Berlin, kongresne destinacije, reke, ponudba, organiziranost, Nova Zelandija, destinacije, načrtovanje, kongresni turizem, zvestoba, potovanje, Mariborsko Pohorje, spletni rezervacijski portali, športna agencija, promocija, trajnostni razvoj turizma, primeri dobrih praks, zaznavanje, vplivi, trženje na družabnih omrežjih, ocenjevanje učinkovitosti spletnih strani, organizator potovanj, tržne poti, spletno tržno komuniciranje, spletna stran, zgodbarjenje, znamčenje destinacije, destinacijski produkti, hotel, outdoor turizem, trženje na družbenih omrežjih, trženje na spletni strani, Goriška, gorskokolesarski turizem, prebivalstvo, turisti, turistični produkti, promocijski filmi, turistična podjetja, ciljni segmenti, Mežiška dolina, zadovoljstvo, kolektivna blagovna znamka, ruski gostje, nemški turisti, posebnosti trženja, gosti, znamenitosti, slovenski turisti, destinacijski marketing, vedenje potrošnikov, vizualna komunikacija, Instagram, organizirana potovanja, potovalna agencija, London, turistične privlačnosti, prehrambno gostinski obrati, Portugalska, Portorož
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici