Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Robert Trunkl

Together there are 193 keywords, that are appearing 379 times.
52 of them (26.94 % of all) appear more than once, together appearing 238 times (62.8 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
28x11.76%diplomske naloge
25x10.5%turizem
23x9.66%analize
22x9.24%ankete
9x3.78%motivacija
7x2.94%zaposleni
6x2.52%igralnice, zadovoljstvo, turistična ponudba
5x2.1%turisti, igralništvo
4x1.68%gosti, motivi, zaključne projektne naloge
3x1.26%komuniciranje, konflikti, osebnost, kakovost, ponudba, raziskave, trženje, prosti čas
2x0.84%komunikacija, delovno okolje, ovire, marketing, motiviranje, tržno komuniciranje, turistični delavci, šport, organizacija, interno komuniciranje, storitve, pričakovanja, wellness, zabava, načrtovanje, Hotel Palace, čustva, duševno zdravje, zdravilišča, delavci, destinacije, droge, narkoturizem, nagrajevanje, psihologija, gostje, plače, turistična podjetja, nagrade, casino
1xalkohol, klubi, mladina, upravljanje, vodenje, mladinski turizem, klubska kultura, subkulture, igre na srečo, gostinstvo, Slovenska Obala, življenjski stili, elektronska glasba, pretok informacij, gostinska podjetja, podjetje, kolesarstvo, zasvojenost, športno tekmovanje, prireditve, tradicija, povezanost, pomen, športni management, projektni management, človeški viri, organizacije, prvi vtis, odločanje, lokacije, turistične storitve, delovna klima, kadri, vprašalniki, ayurveda, LifeClass, turistični proizvod, aktivne počitnice, psihološki vplivi, letni dopust, primerjave, stereotipi, predsodki, delovna uspešnost, krize, vedenje, podjetja, Hoteli Bernardin, oglaševanje, odzivi, razvoj, rekreacija, hedonizem, oglasi, prikrito oglaševanje, Nova Gorica, sezone, osebnostne lastnosti, sezonsko poslovanje, sublimacijsko oglaševanje, mediji, delo, nakupovanje, manipuliranje, pogojevanje, potrošniki, sporočila, oglaševalske tehnike, tveganja, zdrava prehrana, zdravljenje, komplementarno zdravljenje, zdravilstvo, turistične destinacije, financiranje, festivali, Wai thai, nakupno vedenje, Neblo, informiranje, komunikacijske ovire, VIP, interakcije, zabaviščni centri, turistično podjetje, medosebni odnosi, gorsko kolesarjenje, športne prireditve, čustvena inteligenca, poslovno komuniciranje, altruizem, napake, igralni saloni, medsebojni odnosi, socialna interakcija, egoizem, interesi, posledice, zakoni, prepovedi, učinki, psihološki vidiki, kajenje, delovna mesta, poslovneži, struktura osebnosti, uspešnost komuniciranja, italijanski turisti, zakonodaja, gostoljubnost, reševanje konfliktov, receptorji, neverbalna komunikacija, gostinske storitve, osebnostna struktura, duhovna aktivnost, masaža, sprostitev, telesna aktivnost, savne, narkomani, termalna kopališča, recepcije, zdravje, Posavje, Hotel Metropol, Hotel Bernardin, hoteli, potrebe, temperament, psihološki profil, ekonomija doživetij, konkurenčne prednosti, razvojne možnosti, obnašanje, pospeševanje prodaje, razpoloženje, vonjave, arome, parfumi, glasba
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica