Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Robert Trunkl

Vseh ključnih besed je 193, ki se skupaj pojavijo 379 krat.
52 ključnih besed (26.94 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 238 krat (62.8 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
28x11.76%diplomske naloge
25x10.5%turizem
23x9.66%analize
22x9.24%ankete
9x3.78%motivacija
7x2.94%zaposleni
6x2.52%igralnice, zadovoljstvo, turistična ponudba
5x2.1%turisti, igralništvo
4x1.68%gosti, motivi, zaključne projektne naloge
3x1.26%komuniciranje, konflikti, osebnost, kakovost, ponudba, raziskave, trženje, prosti čas
2x0.84%komunikacija, delovno okolje, ovire, marketing, motiviranje, tržno komuniciranje, turistični delavci, šport, organizacija, interno komuniciranje, storitve, pričakovanja, wellness, zabava, načrtovanje, Hotel Palace, čustva, duševno zdravje, zdravilišča, delavci, destinacije, droge, narkoturizem, nagrajevanje, psihologija, gostje, plače, turistična podjetja, nagrade, casino
1xalkohol, klubi, mladina, upravljanje, vodenje, mladinski turizem, klubska kultura, subkulture, igre na srečo, gostinstvo, Slovenska Obala, življenjski stili, elektronska glasba, pretok informacij, gostinska podjetja, podjetje, kolesarstvo, zasvojenost, športno tekmovanje, prireditve, tradicija, povezanost, pomen, športni management, projektni management, človeški viri, organizacije, prvi vtis, odločanje, lokacije, turistične storitve, delovna klima, kadri, vprašalniki, ayurveda, LifeClass, turistični proizvod, aktivne počitnice, psihološki vplivi, letni dopust, primerjave, stereotipi, predsodki, delovna uspešnost, krize, vedenje, podjetja, Hoteli Bernardin, oglaševanje, odzivi, razvoj, rekreacija, hedonizem, oglasi, prikrito oglaševanje, Nova Gorica, sezone, osebnostne lastnosti, sezonsko poslovanje, sublimacijsko oglaševanje, mediji, delo, nakupovanje, manipuliranje, pogojevanje, potrošniki, sporočila, oglaševalske tehnike, tveganja, zdrava prehrana, zdravljenje, komplementarno zdravljenje, zdravilstvo, turistične destinacije, financiranje, festivali, Wai thai, nakupno vedenje, Neblo, informiranje, komunikacijske ovire, VIP, interakcije, zabaviščni centri, turistično podjetje, medosebni odnosi, gorsko kolesarjenje, športne prireditve, čustvena inteligenca, poslovno komuniciranje, altruizem, napake, igralni saloni, medsebojni odnosi, socialna interakcija, egoizem, interesi, posledice, zakoni, prepovedi, učinki, psihološki vidiki, kajenje, delovna mesta, poslovneži, struktura osebnosti, uspešnost komuniciranja, italijanski turisti, zakonodaja, gostoljubnost, reševanje konfliktov, receptorji, neverbalna komunikacija, gostinske storitve, osebnostna struktura, duhovna aktivnost, masaža, sprostitev, telesna aktivnost, savne, narkomani, termalna kopališča, recepcije, zdravje, Posavje, Hotel Metropol, Hotel Bernardin, hoteli, potrebe, temperament, psihološki profil, ekonomija doživetij, konkurenčne prednosti, razvojne možnosti, obnašanje, pospeševanje prodaje, razpoloženje, vonjave, arome, parfumi, glasba
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici