Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Igor Jurinčič

Together there are 140 keywords, that are appearing 236 times.
27 of them (19.29 % of all) appear more than once, together appearing 123 times (52.12 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
15x12.2%turizem
14x11.38%turistična ponudba, diplomske naloge
10x8.13%trajnostni razvoj
8x6.5%analize
6x4.88%kulturna dediščina, ankete
4x3.25%naravne znamenitosti, rekreacija, turistični resursi
3x2.44%naravna dediščina, zavarovana območja, ekologija, infrastruktura
2x1.63%planinske koče, trajnostni turizem, ekoturizem, varstvo okolja, šport, dopolnilne dejavnosti, regije, okolje, turistične kmetije, zdraviliški turizem, zgodovina, pohodništvo, tematske poti
1xLogarska Dolina, podeželjski turizem, mladinski turizem, Šoštanj, naravne privlačnosti, kulturne privlačnosti, Velenje, energetika, turistične destinacije, razvoj, strategija, okoljevarstvena politika, regijski parki, Škocjanske jame, ekološki turizem, Solčava, industrija, premogovniki, turistične atrakcije, kolesarstvo, turistični produkti, kolo, Ankaran, Debeli Rtič, zdravilišča, turistični vodniki, aktivne počitnice, Pomurje, konjeništvo, Kočevje, Lipica, Solkan, prireditve, Beltinci, gostinska ponudba, vinske ceste, slani travniki, ornitologija, intervjuji, zaščita, vas štorkelj, štorklje, podeželje, naravni habitati, trendi, prostorski pogoji, diplomska naloga, naravoslovne poti, EU Marjetica, gorniški turizem, Ajdovščina, gorski turizem, sonaravni razvoj, kulturne znamenitosti, mestno jedro, Julijske Alpe, optimizacija, destinacija, dobra praksa, Mestna občina Koper, gorništvo, turistična agencija, vinske regije, identiteta regije, geografija vina, albanske plaže, Albanija, prostorsko načrtovanje, električna mobilnost, kulturna krajina, trajnosti razvoj turizma, vrednotenje prostorskih enot, kulturna pokrajina, Šmarješke toplice, Selška dolina, podeželsko kmetijstvo, razvojne priložnosti, Miljski hrib, trajnostna mobilnost, Istra, kulturna dediščina in naravne vrednote, kmetija Grondali, terroir, vinski turizem, okoljski znak EU marjetica, španija, Fiesa, Hotel Barbara, hotelirstvo, hoteli, tehnična kultura, rokodelstvo, barke, plovila, ladjedelstvo, ladjedelnice, domače obrti, kmetije, Izola, potovanja, nahrbtnikarji, disertacije, geografija, metoda delfi, Slovenska Istra, mladi, Bled, turistične agencije, izleti, zaključne projektne naloge, Trnovska planota, razvojne možnosti, Piran
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica