Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Igor Jurinčič

Vseh ključnih besed je 140, ki se skupaj pojavijo 236 krat.
27 ključnih besed (19.29 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 123 krat (52.12 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
15x12.2%turizem
14x11.38%turistična ponudba, diplomske naloge
10x8.13%trajnostni razvoj
8x6.5%analize
6x4.88%kulturna dediščina, ankete
4x3.25%naravne znamenitosti, rekreacija, turistični resursi
3x2.44%naravna dediščina, zavarovana območja, ekologija, infrastruktura
2x1.63%planinske koče, trajnostni turizem, ekoturizem, varstvo okolja, šport, dopolnilne dejavnosti, regije, okolje, turistične kmetije, zdraviliški turizem, zgodovina, pohodništvo, tematske poti
1xLogarska Dolina, podeželjski turizem, mladinski turizem, Šoštanj, naravne privlačnosti, kulturne privlačnosti, Velenje, energetika, turistične destinacije, razvoj, strategija, okoljevarstvena politika, regijski parki, Škocjanske jame, ekološki turizem, Solčava, industrija, premogovniki, turistične atrakcije, kolesarstvo, turistični produkti, kolo, Ankaran, Debeli Rtič, zdravilišča, turistični vodniki, aktivne počitnice, Pomurje, konjeništvo, Kočevje, Lipica, Solkan, prireditve, Beltinci, gostinska ponudba, vinske ceste, slani travniki, ornitologija, intervjuji, zaščita, vas štorkelj, štorklje, podeželje, naravni habitati, trendi, prostorski pogoji, diplomska naloga, naravoslovne poti, EU Marjetica, gorniški turizem, Ajdovščina, gorski turizem, sonaravni razvoj, kulturne znamenitosti, mestno jedro, Julijske Alpe, optimizacija, destinacija, dobra praksa, Mestna občina Koper, gorništvo, turistična agencija, vinske regije, identiteta regije, geografija vina, albanske plaže, Albanija, prostorsko načrtovanje, električna mobilnost, kulturna krajina, trajnosti razvoj turizma, vrednotenje prostorskih enot, kulturna pokrajina, Šmarješke toplice, Selška dolina, podeželsko kmetijstvo, razvojne priložnosti, Miljski hrib, trajnostna mobilnost, Istra, kulturna dediščina in naravne vrednote, kmetija Grondali, terroir, vinski turizem, okoljski znak EU marjetica, španija, Fiesa, Hotel Barbara, hotelirstvo, hoteli, tehnična kultura, rokodelstvo, barke, plovila, ladjedelstvo, ladjedelnice, domače obrti, kmetije, Izola, potovanja, nahrbtnikarji, disertacije, geografija, metoda delfi, Slovenska Istra, mladi, Bled, turistične agencije, izleti, zaključne projektne naloge, Trnovska planota, razvojne možnosti, Piran
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici