Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Božidar Opara

Together there are 555 keywords, that are appearing 999 times.
116 of them (20.9 % of all) appear more than once, together appearing 560 times (56.06 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
67x11.96%otroci s posebnimi potrebami
52x9.29%inkluzija
17x3.04%integracija
14x2.5%dodatna strokovna pomoč
12x2.14%vrtec
10x1.79%starši, učitelji, prilagoditve
9x1.61%učne težave, disleksija, osnovna šola, usmerjanje
8x1.43%izobraževanje, zgodnja obravnava, otroci, avtizem
7x1.25%gluhota, učenje, vzgoja in izobraževanje, pomoč, osebe s posebnimi potrebami
6x1.07%vzgojitelji, družina, predšolska vzgoja
5x0.89%predšolsko obdobje, samopodoba, govorno-jezikovne motnje, segregacija
4x0.71%cerebralna paraliza, sodelovanje, hiperaktivnost, stališča učiteljev, Downov sindrom, socialna vključenost, znakovni jezik, posebne potrebe, stališča, otrok, čustvene in vedenjske motnje, vzgoja
3x0.54%avtistične motnje, poklicna orientacija, inkluzivni pedagog, prepoznavanje, inkluzivna paradigma, sladkorna bolezen, odnosi v družini, branje, uresničevanje, strokovni delavci, otroki s posebnimi potrebami, specifične učne težave, učenci, vzgojno-izobraževalni programi, specialni pedagogi, naglušnost, šola, zaposlovanje, komunikacija, motivacija, učenci s posebnimi potrebami, razvoj, vloga učitelja, razvojni oddelek, karierna orientacija, socialno vključevanje, individualiziran program
2x0.36%dejavniki, Romi, nižje poklicno izobraževanje, strategije dela, dolgotrajno bolni otroci, gibanje, otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, invalidi, proces soočanja, orientacija, redna osnovna šola, zaposlitev, grafomotorika, vključevanje, socialna integracija, otroci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, stres, učitelj, nemiren otrok, otrok s posebnimi potrebami, šport, starši otrok s posebnimi potrebami, močna področja, medsebojni odnosi, celostna obravnava, strokovna pomoč, govorni razvoj, težave, prehajanje med programi, prostovoljstvo, inkluzivno izobraževanje, odnos, šolska neuspešnost, dijaki, pozornost, impulzivnost, nemirnost, slepota, spremljevalci, oblike pomoči, vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, otroci z več motnjami, kakovost življenja, sprejemanje, inkluzivna pedagogika, gibalno ovirani otroci, ustvarjalnost, predšolski otroci, zakonodaja
1xizvajalci, usposobljenost učiteljev, inkluzivna šola, učna neuspešnost, učinkovitost pri delu z otroki z disleksijo, obravnava otroka z disleksijo, terapevtski pes, poklicno usmerjanje, znaki ogroženosti, šolski neuspeh, socialna izključenovst, učenci s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja, mehanizmi pomoči, duševne motnje, odkrivanje in prepoznavanje motenj, učenci s primanjkljaji na posameznem področju učenja, usmeritev, mladostniki, depriviligiranost, prepoznavanje bralno-napisovalnih težav, svetovalni delavec, vloga šol, terapija s pomočjo psa, socialno življenje, poklicna vzgoja, vrednote, poklicno svetovanje, shizofrenija, vloga učiteljev, dvojezičnost, tretja triada, problemi, insulinska črpalka, dolgotrajno bolani otroci, vloga profesorjev, razvoj osebnosti, učenci z avtistično motnjo, usposobljenst učiteljev, gibljivost, moč, motorične sposobnosti, specialni pedagog, zunanje institucije, slabovidnost, umetniške dejavnosti, romski otroci, delavnice, osnovnošolsko izobraževanje, starši otrok z downovim sindromom, otroci z downovim sindromom, slovenski jezik, bolnišnične šole, varstveno delovni center, uporabniki, bolnišnica, matične šole, stanovanjska skupina, koordinacija, hitrost, inzulin, prehrana, migracije, migranti, programi vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami, telesna aktivnost, nadarjeni otroci, obseg pomoči, kompetentnost učiteljev, evropske države, Slovenija, implementacija, prilagoditve in pomoč, integracija in inkluzija, sorojenci, vključevanje in socializacija, preciznost, specifične učne zežave, ravnotežje, vzdržljivost, ravnatelji, otroci z Downovim sindromom, usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, motnje, govorno sporazumevanje, študija primera, obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja, sluh, poklicna orientacija otrok s posebnimi potrebami, Osnovna šola Rakek, individualni načrt za prehod, šolski sistem, govorno-jezikovne težave, mišljenje, mladostnik, etnična identiteta, nadarjeni predšolski otroci, lastnosti nadarjenih, nadarjenost, socialna kohezija, rezilienca, varovalni dejavniki, potencialni dislektik, predznaki, grafomotorični zapis, motnje v duševnem razvoju, črta, osnove pisanja, govorne motnje, (pred)opismenjevanje, družine otrok z motnjo v duševnem razvoju, starševski odnos, motivacijska sredstva, vidiki motivacije, delo in varstvo Dobrna, Center za usposabljanje, položaj sorojencev, odprtost družine v okolje, socialni odnosi nadarjenih, prepoznavanje nadarjenih, motnje branja in pisanja, težave učencev Romov v vzgojno-izobraževalnem procesu, hiperkinetična motnja, živahnost, rojstvo, odkrivanje, vrste pomoči, otrok s hiperkinetično motnjo, strokovni delavni vrtca, vzgojiteljice, Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami, mobilni specialni pedagog, individualizirani program, mobilna specialno pedagoška služba, nosečnost, posameznik, center za socialno delo, ritalin, rejniška družina, matična družina, programi za nadarjene, rejništvo, motnje koncentracije, igra, poklicna rehabilitacija, poškodba, osebna rehabilitacija, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom, drugačnost, imaginacija, socialna interakcija, socialni odnosi z vrstniki, metode dela, prilagoditve pouka, primanjkljaji na posameznih področjih življenja, ocenjevalna lestvica, primarne gibalne sposobnosti, vedenjski odzivi otrok, prostovoljno delo, spremljajoče motnje, zaostanek v razvoju, usposabljanje, polžev vsadek, prostovoljci, prostovoljne organizacije, branje in pisanje, motorični razvoj, preverjanje ustreznosti usmeritve, postopki usmerjanja, spreminjanje usmeritev, odkrivanje OPP, osebe z motnjo v duševnem razvoju, diskriminacija, komisija za usmerjanje, socialna anksioznost, vseživljenjsko učenje, program s prilagojenim izvajanjem, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, indikatorji, kvaliteta življenja, gibalna oviranost, okvara možganov, terapevtsko jahanje, učinki terapevtskega jahanja, terapevtski konj, dolgotrajno bolni, epilepsija, epileptični napad, anketni vprašalnik, občutljivost učiteljev, razvoj govora, govorna motnja, otrok z avtizmom, vpliv dejavnikov, koncept dela, prilagoditve bolnemu otroku, šolska prenova, lokalna skupnost, družbena skrb, osebe z motnjami v duševnem razvoju, Aspergerjev sindrom, šolska klima, Bela krajina, vrtci, Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan, Društvo Sožitje Obalnih občin, podporne skupine, grajene ovire, skupine za samopomoč, sprejetje otroka z avtizmom, Varstveno delovni center Koper, mobilna specialna pedagoška služba, solidarnost, barve in čustva (emocije), prilagojeni program z enakovrednim standardom, pomen barv, zaznavanje in doživljanje barv, gluhi in naglušni otroci, barve, govorno-jezikovna motnja, metoda strukturiranega poučevanja, socialna aktivnost družine, opismenjevanje, poklicna aktivnost staršev, sprejetost, praktično apliciranje, gluha skupnost, identiteta, dejavnosti, lutke, govorno-jezikovni razvoj, slepota in slabovidnost, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, gluhi otroci, jezikovni in socialno-čustveni razvoj, prilagojenost, kultura gluhih, dogodki, vzpostavljanje komunikacije, pomoč in podpora slišečim staršem, asociacijska zveza, abeceda, učitelji na osnovni šoli, anketni vprašalniki, motnja pozornosti in hiperaktivnosti, sprostitev, dodatna strokovna pomoč za učence Rome, kvantitativna raziskava, pisanje, poučevanje, IKT v izobraževanju, informacijsko-komunikacijska tehnologija, pomoč staršem otrok s posebnimi potrebami, občutki staršev, romski pomočniki, izobraževalni inkubator, prilagoditve in pripomočki, srednja šola, slepi in slabovidni otroci, spletni program, računalnik, odrasle osebe z zmernimi motnjami v duševnem razvoju, samostojnost, šola s prilagojenim programom, različne oblike pomoči, blagostanje, zadovoljstvo, socialna participacija, izvirni delovni projekt pomoči, kontinuum pomoči, ples na vozičkih, gibalno ovirani, odziv okolja, družina otroka z več motnjami, odnosi, pogoji, gibanje za zdravje, prilagojen program za predšolske otroke, vzgojna skupina, Kranjski vrtci, družinsko okolje, domovi za učence s posebnimi potrebami, otroci in mladostniki s posebnimi potrebami, razredni učitelji, učni cilji, dobrodelnost, humanitarnost, ranljive ciljne skupine, humanitarna akcija, rizični otroci, izvajalci dodatne strokovne pomoči, delovne razmere, zasnova osnovne šole, znanje, šolska svetovalna služba, srednješolski program, usposobljenost vzgojiteljic, razvojna ambulanta Kranj, multidisciplinarni tim, sodelovalno poučevanje, izboljšave, vloga mobilne specialno pedagoške službe, Modra vrtnica, pomoč in podpora specializirane institucije, zvok in sluh, gluhota in naglušnost, samospoštovanje, diskalkulija, temperament otroka, dimenzije kakovosti, vzroki in posledice gluhote in naglušnosti, mladostniki z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, bralni trening, slovenščina, nadarjeni, tehnika in tehnologija, medpredmetno povezovanje, učne metode, otroci z motnjami ADHD, gibalna/športna aktivnost, bralna motivacija, počutje med branjem, kontinuum programov, gibalni odmor, pomoč otrokom z motnjami ADHD, specifične bralno-napisovalne težave, specifične učne težave pri matematiki, metode, pripomočki, vaje za korekcijo, zgodbe otrok s posebnimi potrebami, center Sonček, zavodi za otroke s posebnimi potrebami, rehabilitacija, kasneje oslepeli, študenti s posebnimi potrebami, motnja, pravilniki, Pedagoška fakulteta Koper, vključitev v redno šolanje, prostovoljec, zaposlitvena/poklicna rehabilitacija, slušno zaznavanje, fonološko zavedanje, motorika, začetno opismenjevanje, strokovnjaki, poznavanje črk, pisanje in branje, pomoč in prilagoditve, svetovalni delavci, prepoznava težav, pomen prepoznavanja, prepoznavanje močnih področij, simptomi, identifikacija, disleksija pri slovenščini, disleksija pri angleščini, osnovnošolski učenci, bralno-napisovalne težave, terapevtski par, dobra praksa, zakoni, slepi in slabovidni, odločanje, osebe z okvaro vida, vključevanje v redne osnovne šole, otroci s posebnimi potrebami - OPP, strokovni delavec, terapija s psom, uresničevanje inkluzije, nadomestna in podporna komunikacija, vpogled v prakso, kritično vrednotenje, downov sindrom, aplikacija "Besedko", mutacija gena SYNGAP1, primanjkljaji, pes terapevt, lažje motnje v duševnem razvoju, spinalna mišična atrofija, partnerski odnos, zgodnja intervencija, gibalna sposobnost, prilagoditve za učenca z okvaro sluha, timsko delo, otrok z okvaro sluha, proces vzgoje in izobraževanja, vzgojni načrt, modifikacija vedenja, pomurske posebne šole, rehabilitacijski svetovalci, razredna skupnost, tolmač, učenci z disleksijo, pismenost, zaposlitvena rehabilitacija, diferenciacija vzgojnih zavodov, otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, zdravljenje in terapije, individualizacija, otroci s cerebralno paralizo, predšolski program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, težave v razvoju, prilagojeno izvajanje programa, znaki disleksije, vzgojni zavodi, vzgojni programi, otroci z motnjami v duševnem razvoju, nudenje pomoči otroku z disleksijo, odkrivanje disleksije, usposobljenost kadra, izobraževanje za inkluzijo, simptomatika otrok z motnjo hiperaktivnosti, odkrivanje in prepoznavanje hiperaktivnih otrok, preživahnost, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, splošne učne težave, strategije dela in pomoč hiperaktivnim otrokom, lokostrelstvo, oseba s posebnimi potrebami, prilagojena gibalna/športna aktivnost, hiperkinetični sindrom, gibalna aktivnost, prilagoditev opreme, oblikovanje inkluzivnega okolja, prilagoditev grajenega okolja, govorni razvoj otroka, artikulacija, inkluzivni pedagogi, primeri dobre prakse, implementacija inkluzije, didaktični pripomoček, govorne vaje, zdravje, ovire, naglušni, gluhi, poseben program, prehodi
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica