1x | | poklicna vzgoja, poklicno usmerjanje, depriviligiranost, vrednote, poklicno svetovanje, Slovenija, evropske države, svetovalni delavec, vloga učiteljev, učna neuspešnost, učinkovitost pri delu z otroki z disleksijo, obravnava otroka z disleksijo, socialna izključenovst, vloga šol, obseg pomoči, izvajalci, inkluzivna šola, usposobljenost učiteljev, mehanizmi pomoči, vseživljenjsko učenje, odkrivanje OPP, odrasle osebe z motnjami v duševnem razvoju, indikatorji, socialna anksioznost, kvaliteta življenja, spreminjanje usmeritev, preverjanje ustreznosti usmeritve, branje in pisanje, ocenjevalna lestvica, motorični razvoj, program s prilagojenim izvajanjem, postopki usmerjanja, komisija za usmerjanje, diskriminacija, osebe z motnjo v duševnem razvoju, usmeritev, duševne motnje, odkrivanje in prepoznavanje motenj, humanitarnost, znaki ogroženosti, implementacija, mladostniki, shizofrenija, specifične učne zežave, mobilna specialna pedagoška služba, terapevtski pes, terapija s pomočjo psa, socialno življenje, šolski neuspeh, izvajalci dodatne strokovne pomoči, matične šole, bolnišnica, bolnišnične šole, slovenski jezik, delavnice, varstveno delovni center, uporabniki, insulinska črpalka, slabovidnost, dolgotrajno bolani otroci, delovne razmere, umetniške dejavnosti, romski otroci, osnovnošolsko izobraževanje, prilagoditve in pomoč, šolska svetovalna služba, vključevanje in socializacija, govorno sporazumevanje, dvojezičnost, sorojenci, srednješolski program, otroci z downovim sindromom, starši otrok z downovim sindromom, usposobljenost vzgojiteljic, stanovanjska skupina, razvoj osebnosti, vloga profesorjev, tretja triada, programi vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami, študija primera, integracija in inkluzija, usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, otroci z Downovim sindromom, motnje, inzulin, migracije, primarne gibalne sposobnosti, migranti, telesna aktivnost, prehrana, ravnatelji, vzdržljivost, zunanje institucije, specialni pedagog, usposobljenst učiteljev, učenci z avtistično motnjo, problemi, motorične sposobnosti, gibljivost, ravnotežje, preciznost, hitrost, koordinacija, moč, nadarjeni otroci, vedenjski odzivi otrok, socialna kohezija, nadarjenost, varovalni dejavniki, rezilienca, mladostnik, etnična identiteta, nadarjeni predšolski otroci, lastnosti nadarjenih, rejništvo, matična družina, programi za nadarjene, prepoznavanje nadarjenih, socialni odnosi nadarjenih, Osnovna šola Rakek, poklicna orientacija otrok s posebnimi potrebami, grafomotorični zapis, motivacijska sredstva, črta, osnove pisanja, (pred)opismenjevanje, vidiki motivacije, predznaki, šolski sistem, individualni načrt za prehod, mišljenje, govorno-jezikovne težave, potencialni dislektik, rejniška družina, center za socialno delo, težave učencev Romov v vzgojno-izobraževalnem procesu, vrste pomoči, motnje branja in pisanja, hiperkinetična motnja, živahnost, otrok s hiperkinetično motnjo, individualizirani program, strokovni delavni vrtca, vzgojiteljice, Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami, mobilni specialni pedagog, mobilna specialno pedagoška služba, odkrivanje, rojstvo, igra, drugačnost, motnje koncentracije, ritalin, rizični otroci, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom, osebna rehabilitacija, inkluzija izobraževanja, nosečnost, posameznik, poškodba, poklicna rehabilitacija, humanitarna akcija, delo in varstvo Dobrna, šolska klima, Aspergerjev sindrom, vrtci, Bela krajina, dobrodelnost, družbena skrb, osebe z motnjami v duševnem razvoju, sprejetje otroka z avtizmom, skupine za samopomoč, Varstveno delovni center Koper, Društvo Sožitje Obalnih občin, Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan, okvara možganov, gibalna oviranost, kompetentnost učiteljev, prostovoljno delo, metode dela, socialni odnosi z vrstniki, prilagoditve pouka, prostovoljci, prostovoljne organizacije, spremljajoče motnje, zaostanek v razvoju, usposabljanje, polžev vsadek, sluh, podporne skupine, grajene ovire, socialna interakcija, imaginacija, govorna motnja, razvoj govora, otrok z avtizmom, govorne motnje, motnje v duševnem razvoju, odprtost družine v okolje, Center za usposabljanje, položaj sorojencev, starševski odnos, družine otrok z motnjo v duševnem razvoju, vpliv dejavnikov, prilagoditve bolnemu otroku, epileptični napad, ranljive ciljne skupine, epilepsija, šolska prenova, lokalna skupnost, dolgotrajno bolni, občutljivost učiteljev, učinki terapevtskega jahanja, anketni vprašalnik, terapevtsko jahanje, terapevtski konj, koncept dela, primanjkljaji na posameznih področjih življenja, prehodi, kontinuum programov, specifične bralno-napisovalne težave, pomoč staršem otrok s posebnimi potrebami, občutki staršev, bralna motivacija, specifične učne težave pri matematiki, težave v razvoju, individualizacija, prilagojeno izvajanje programa, zdravljenje in terapije, otroci s cerebralno paralizo, predšolski program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, počutje med branjem, IKT v izobraževanju, motnja pozornosti in hiperaktivnosti, mladostniki z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, sprostitev, dodatna strokovna pomoč za učence Rome, romski pomočniki, učitelji na osnovni šoli, anketni vprašalniki, informacijsko-komunikacijska tehnologija, poučevanje, pisanje, bralni trening, kvantitativna raziskava, znaki disleksije, gibalni odmor, slovenščina, pomurske posebne šole, timsko delo, prilagoditve za učenca z okvaro sluha, nadarjeni, rehabilitacijski svetovalci, zaposlitvena rehabilitacija, tehnika in tehnologija, tolmač, razredna skupnost, učenci z disleksijo, pismenost, otrok z okvaro sluha, proces vzgoje in izobraževanja, pomoč otrokom z motnjami ADHD, gibalna/športna aktivnost, otroci z motnjami v duševnem razvoju, nudenje pomoči otroku z disleksijo, odkrivanje disleksije, otroci z motnjami ADHD, vzgojni zavodi, vzgojni načrt, modifikacija vedenja, diferenciacija vzgojnih zavodov, otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, vzgojni programi, izobraževalni inkubator, različne oblike pomoči, identiteta, gluha skupnost, kultura gluhih, dimenzije kakovosti, prilagojenost, gluhi in naglušni otroci, vzroki in posledice gluhote in naglušnosti, pomen barv, barve in čustva (emocije), zaznavanje in doživljanje barv, barve, gluhota in naglušnost, dogodki, vzpostavljanje komunikacije, kontinuum pomoči, diskalkulija, govorno-jezikovni razvoj, slepota in slabovidnost, izvirni delovni projekt pomoči, dejavnosti, lutke, jezikovni in socialno-čustveni razvoj, pomoč in podpora slišečim staršem, temperament otroka, gluhi otroci, samospoštovanje, prilagojeni program z enakovrednim standardom, govorno-jezikovna motnja, Modra vrtnica, srednja šola, vloga mobilne specialno pedagoške službe, sodelovalno poučevanje, prilagoditve in pripomočki, odrasle osebe z zmernimi motnjami v duševnem razvoju, samostojnost, šola s prilagojenim programom, pomoč in podpora specializirane institucije, blagostanje, zadovoljstvo, socialna participacija, izboljšave, slepi in slabovidni otroci, sprejetost, poklicna aktivnost staršev, zvok in sluh, praktično apliciranje, metoda strukturiranega poučevanja, socialna aktivnost družine, opismenjevanje, spletni program, računalnik, abeceda, asociacijska zveza, medpredmetno povezovanje, učne metode, motnja, razredni učitelji, študenti s posebnimi potrebami, pravilniki, Pedagoška fakulteta Koper, simptomi, identifikacija, uresničevanje inkluzije, nadomestna in podporna komunikacija, vpogled v prakso, kritično vrednotenje, downov sindrom, odnosi, vključitev v redno šolanje, center Sonček, pogoji, solidarnost, prostovoljec, družina otroka z več motnjami, zavodi za otroke s posebnimi potrebami, zgodbe otrok s posebnimi potrebami, rehabilitacija, kasneje oslepeli, pripomočki, metode, vaje za korekcijo, aplikacija "Besedko", mutacija gena SYNGAP1, osebe z okvaro vida, slepi in slabovidni, vključevanje v redne osnovne šole, otroci s posebnimi potrebami - OPP, zakoni, odločanje, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, učenci s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja, prepoznavanje bralno-napisovalnih težav, učenci s primanjkljaji na posameznem področju učenja, zasnova osnovne šole, znanje, dobra praksa, disleksija pri angleščini, primanjkljaji, učni cilji, lažje motnje v duševnem razvoju, partnerski odnos, spinalna mišična atrofija, pes terapevt, terapija s psom, osnovnošolski učenci, disleksija pri slovenščini, bralno-napisovalne težave, terapevtski par, strokovni delavec, zaposlitvena/poklicna rehabilitacija, odziv okolja, prilagoditev grajenega okolja, vzgojna skupina, ovire, zdravje, Kranjski vrtci, družinsko okolje, oblikovanje inkluzivnega okolja, otroci in mladostniki s posebnimi potrebami, prilagojen program za predšolske otroke, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, domovi za učence s posebnimi potrebami, splošne učne težave, naglušni, gluhi, primeri dobre prakse, multidisciplinarni tim, implementacija inkluzije, izobraževanje za inkluzijo, usposobljenost kadra, inkluzivni pedagogi, govorni razvoj otroka, razvojna ambulanta Kranj, poseben program, govorne vaje, didaktični pripomoček, artikulacija, preživahnost, simptomatika otrok z motnjo hiperaktivnosti, motorika, ples na vozičkih, začetno opismenjevanje, gibalno ovirani, pomen prepoznavanja, slušno zaznavanje, fonološko zavedanje, pomoč in prilagoditve, svetovalni delavci, prepoznava težav, pisanje in branje, poznavanje črk, prepoznavanje močnih področij, gibanje za zdravje, prilagoditev opreme, gibalna aktivnost, lokostrelstvo, strategije dela in pomoč hiperaktivnim otrokom, odkrivanje in prepoznavanje hiperaktivnih otrok, hiperkinetični sindrom, oseba s posebnimi potrebami, strokovnjaki, zgodnja intervencija, gibalna sposobnost, prilagojena gibalna/športna aktivnost, obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja |