Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Gabrijel Devetak

Together there are 168 keywords, that are appearing 395 times.
37 of them (22.02 % of all) appear more than once, together appearing 264 times (66.84 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
42x15.91%diplomska dela, trženje
28x10.61%trženjski splet
19x7.2%strategija trženja
10x3.79%strategija, tržna raziskava
9x3.41%tržno komuniciranje
8x3.03%segmentiranje, pozicioniranje
7x2.65%storitve
6x2.27%promocija
5x1.89%tržne raziskave, zadovoljstvo
4x1.52%pospeševanje prodaje, raziskava trga, trg, zadovoljstvo kupcev, kupci, zadovoljstvo odjemalcev
3x1.14%odjemalci, segmentiranje trga, izdelki, analiza okolja, konkurenčne prednosti
2x0.76%marketing, kakovost, tržne poti, politika razvoja, konkurenca, prodaja, logistika, vino, tržni delež, bančne storitve, benchmarking, strategije, promocije
1xembalaža, skladiščenje, pnevmatike za gospodarska vozila, zdravilnost vina, tovorne pnevmatike, internet, blagovna znamka, izobraževalne storitve, hidrostat, življenjski ciklus izdelka, kakovost storitev, managerske igre, banke, poreklo blaga, fitnes, distribucija, trženje storitev, logistične storitve, loistika, storitev, SPIN analiza, invalidsko podjetje, izdelek, neposredno trženje, projektantske storitve, izvajanje storitev, projektanti, tehnologija, inženirji, uporabniki, banka, SWOT, zobozdravstveno varstvo, okolje, prodajna cena, trgovina, strateško načrtovanje, franšizing, hipermarket, zaščitna znamka, ekološka živila, ekološki pridelki, poreklo živil, označevanje živil, vinski trg, cviček, trženjski infomacijski sistem, načrtovanje, investicije, merila učinkovitosti, leasing, financiranje, vijačno blago, komuniciranje, učinkovitost, investicijska oprema, ladjedelnica, megajahtni program, operaterji, klicni centri, poslovna odličnost, mobilna telefonija, trženjski informacijski sistem, struktura prednosti, kavčukove zmesi, komunikacijski splet, neprofitne organizacije, kavčuk, zadovoljstvo uporabnikov, viri, ekonomika, varstvo okolja, sponzorstvo, potrošnik, letak, marketinški splet, merchandising, donatorstvo, metode trženja, oskrbovalna veriga, raziskave, strategja trženja, trženjhski splet, kuhinjsko pohištvo, tržna cena, oglasni prostor, radijski oglasi, mediji, segmentirannje, degustacije, konkurenti, nabava, prodajni potencial, leseni peleti, kamena volna, analiza trga, tržna strategija, promocija kullinarike, avtomehanične storitve, servisi, vrednost, Črna gora, Srbija, zavarovalnica, tržišče, osebno bančništvo, posredovanje, tržanje, igralniška oprema, igralništvo, protipožarna vrata, svetovanje, stavbno pohištvo, avtomobilsko zavarovanje, zavarovalne storitve, gospodarska vozila, turizem, planiranje, oglaševanje, tržne cene, briška kulinarika, rezno orodje, trženje osebnih računalnikov, prodajapospeševanje prodaje, glasba, zavarovanec, piratstvo, glasbene zgoščenke, zamrzovalne skrinje, politika promocije, Hrvaška
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica