Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gabrijel Devetak

Vseh ključnih besed je 168, ki se skupaj pojavijo 395 krat.
37 ključnih besed (22.02 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 264 krat (66.84 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
42x15.91%diplomska dela, trženje
28x10.61%trženjski splet
19x7.2%strategija trženja
10x3.79%strategija, tržna raziskava
9x3.41%tržno komuniciranje
8x3.03%segmentiranje, pozicioniranje
7x2.65%storitve
6x2.27%promocija
5x1.89%tržne raziskave, zadovoljstvo
4x1.52%pospeševanje prodaje, raziskava trga, trg, zadovoljstvo kupcev, kupci, zadovoljstvo odjemalcev
3x1.14%odjemalci, segmentiranje trga, izdelki, analiza okolja, konkurenčne prednosti
2x0.76%kakovost, vino, tržne poti, politika razvoja, marketing, prodaja, konkurenca, logistika, tržni delež, bančne storitve, benchmarking, strategije, promocije
1xporeklo blaga, uporabniki, tehnologija, blagovna znamka, skladiščenje, tovorne pnevmatike, pnevmatike za gospodarska vozila, izobraževalne storitve, hidrostat, življenjski ciklus izdelka, kakovost storitev, managerske igre, banke, fitnes, embalaža, distribucija, trženje storitev, logistične storitve, loistika, storitev, SPIN analiza, invalidsko podjetje, izdelek, neposredno trženje, izvajanje storitev, zdravilnost vina, projektantske storitve, internet, inženirji, projektanti, banka, SWOT, zobozdravstveno varstvo, okolje, prodajna cena, trgovina, strateško načrtovanje, franšizing, hipermarket, zaščitna znamka, ekološka živila, ekološki pridelki, poreklo živil, označevanje živil, vinski trg, cviček, trženjski infomacijski sistem, načrtovanje, investicije, merila učinkovitosti, leasing, financiranje, vijačno blago, komuniciranje, učinkovitost, investicijska oprema, ladjedelnica, megajahtni program, operaterji, klicni centri, poslovna odličnost, mobilna telefonija, trženjski informacijski sistem, struktura prednosti, kavčukove zmesi, komunikacijski splet, merchandising, kavčuk, zadovoljstvo uporabnikov, viri, ekonomika, marketinški splet, potrošnik, donatorstvo, metode trženja, sponzorstvo, varstvo okolja, letak, neprofitne organizacije, oskrbovalna veriga, raziskave, strategja trženja, trženjhski splet, kuhinjsko pohištvo, tržna cena, oglasni prostor, radijski oglasi, mediji, segmentirannje, degustacije, konkurenti, nabava, prodajni potencial, leseni peleti, kamena volna, analiza trga, tržna strategija, promocija kullinarike, avtomehanične storitve, servisi, vrednost, Črna gora, Srbija, zavarovalnica, tržišče, osebno bančništvo, posredovanje, tržanje, igralniška oprema, igralništvo, protipožarna vrata, svetovanje, stavbno pohištvo, avtomobilsko zavarovanje, zavarovalne storitve, gospodarska vozila, turizem, planiranje, oglaševanje, tržne cene, briška kulinarika, rezno orodje, trženje osebnih računalnikov, prodajapospeševanje prodaje, glasba, zavarovanec, piratstvo, glasbene zgoščenke, zamrzovalne skrinje, politika promocije, Hrvaška
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici