Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Anita Trnavčevič

Together there are 198 keywords, that are appearing 249 times.
28 of them (14.14 % of all) appear more than once, together appearing 79 times (31.73 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
11x13.92%izobraževanje
4x5.06%starši, kakovost, šole, marketing, promocija
3x3.8%osnovna šola, zaposleni, management, trženje
2x2.53%vrtec, Slovenija, zadovoljstvo, zadovoljstvo uporabnikov, vodenje, učitelji, brezposelnost, marketing v izobraževanju, srednje šole, raziskovanje, storitve, trajnostni razvoj, marketizacija, formalno izobraževanje, neformalno izobraževanje, kvalitativna raziskava, učeča se organizacija, znanje
1xinterni marketing, marketinški komunikacijski splet, visokošolski zavodi, dejavniki izbire, odločitev o poklicu, odgovornost, markektinško komuniciranje, učenci, promocijski dogodki, osebna prodaja, dediščina, menjalni odnosi, okoljska vzgoja, interno komuniciranje, tradicija, informativni dan, okolje, metafore, ravnatelji, strokovnost, izobraževalni program, vodstvo šole, izbirni predmeti, disertacije, šolska politika, povezovanje, srednje šolstvo, evalvacija, zasebno šolstvo, financiranje, inkluzivno izobraževanje, indikatorji, centralizacija, avtonomija, socializacija, privatizacija, pravica do izbire, otroci s posebnimi potrebami, srednješolski centri, visoko šolstvo, poklicno usmet=rjanje, odločanje, dejavniki, trg dela, deficitarni poklici, tehnika, imidž, identiteta, naravoslovje, zaposlitev, zaposljivost, šolstvo, tradicija mesta, anketiranje, Škofja Loka, ugled, učinkovitost, kompetence, vzgoja, programi, prepoznavnost, študenti, vodenje in odločanje študentov, izbira študija, tržišče, interni mamrketing, Slovenije, komuniciranje, segmentiranje, trženjsko komuniciranje, šola, potrebe, želje, aktivnosti, strateške prednosti, ekoomski položaj, storitvene organizacije, proces komuniciranja, ciljne skupine, kvantitativna raziskava, kontinuum učenja, inoviranje poslovnega modela, Kanvas, poslovni model, potrošniško financiranje, banka, nasledstvo, etični vidiki v praksi, management v trgovini, avtentično vodenje, mentorstvo, prodajna mesta, spremembe, informacijsko komunikacijska tehnologija, priložnostno in vseživljenjsko izobraževanje, znanost, znanstveno delo, kombinacija izobraževanja, klasično in elektronsko izobraževanje, management v izobraževanju, vodenje v izobraževanju, ravnatelj, etična načela, etika, projekt, projektni management, prireditve, management prireditev, polstrukturirani intervju, vodenje projektov, skrbnik metodologije, lastnik produkta, vodja ekipe, športne prireditve, jadralna regata, slovenske javne univerze, prenos znanja, institucije za prenos znanja, management znanja, bolonjski proces, izobraževanje na daljavo, organizacija regate, tutorstvo, covid-19, raziskovalna dela, mediji, trženjske strategije, neprofitne organizacije, marketinško komuniciranje, gospodarstvo, strateško načrtovanje, izobraževanje odraslih, raziskovalna metodologija, parametri paradigem, študija primera, ljudske univerze, socialni marketing, vseživljenjsko izobraževanje, izobraževalni sistemi, primarno izobraževanje, pravičnost, uspešnost, politika, romski otroci, scrum, motivacija za izobraževanje, Romi, paradigma, posebne pravice, zaposlovanje, metode selekcije, kadrovanje, selekcijski intervju, influencer, mami, družba, perspektiva, blog, management kadrovanja, NPK, medicinski model, integracija, zgodnja obravnava, pravna ureditev, socialni model, OPP, izvajanje programov, odzivnost, analiza politik, odrasli
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica