Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mitja I. Tavčar

Together there are 135 keywords, that are appearing 156 times.
12 of them (8.89 % of all) appear more than once, together appearing 33 times (21.15 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
7x21.21%diplomska dela
4x12.12%Slovenska vojska
3x9.09%kakovost, management
2x6.06%motivacija, strategija, mednarodne operacije, mednarodne misije, primerjalno presojanje, zunanje izvajanje dejavnosti, storitve, trženje
1xskrbništvo, zavarovalnica, knjučne stranke, odnosi, segmentacija, javni zavodi, javni interes, izbira, vzajemno zaupanje, lojalnost, presoja učinkovitosti, benchmarking, ekonomska upravičenost, kogeneracija, energetska učinkovitost, energijsko število, managememnt, energent, obvladovanje, finance, javni servis, SPIN analiza, analiza tga, strateško načrtovanje, vrtna železnica, uvajanje novih storitev, altrnativne rešitve, projekti, primerjalna analiza, oglasni prostor, konkurenčnost, naklada, Manager, oglaševanje, tiskani mediji, analiza oglaševanja, značilnosti storitev, javna naročila, revizija, trženjski splet, zvestoba porabnikov, obvladovanje kakovosti, zadovoljstvo porabnikov, magistrska dela, implementacija sprememb, procesna organizacija, komuniciranje, samozaposleni, delovni procesi, učinkovitost, vrednost za javnost, osnovne šole, uvajanje sprememb, kurikularna prenova, kultura šole, odziv na spremembe, dejavniki sprememb, management sprememb, moč dejavnikov sprememb, uspešnost, ekologija, vojaška organizacija, vojaška diplomacija, vojaški ataše, varovanje objektov, zaščita, ekonomska učinkovitost, enostarešinstvo, subordinacija, vrednostni sistem, zrakoplovi, vojaška šola, vzgoja, mednarodni odnosi, vrednote, znanje, obveščevalno-varnostna dejavnost, napovedovanje prodaje, napovedi prodaje, procesi, podjetja, informamtika, IKT, orodja napovedovanja prodaje, tehnike napovedovanja, modeli odločanja, mednarodno pravo, poveljniki, točnost napovedi prodaje, kvantitativne metode, kvalitativne (subjektivne) metode, razpoložljivost, uepsšnost, trženjsko načrtovanje, varstvo okolja, bančno zavarovalištvo, zavarovalni posredniki, osebna prodaja, zavarovalni zastopniki, odpadki, embalaža, producenti, filmski delavci, motivacijski dejavniki, filmska produkkcija, okolje, zunanje izvajanje storitev, prodajne poti, zavarovalne storitve, merjenje, presojanje, javna uprava, ugotavljanje pripravljenosti, merila, vzdrževanje, modeli, politika, hierarhija, magistrske naloge, tržnica, povezovanje, temeljne zmožnosti podjetja, ustvarjalci
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica