Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mitja I. Tavčar

Vseh ključnih besed je 135, ki se skupaj pojavijo 156 krat.
12 ključnih besed (8.89 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 33 krat (21.15 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x21.21%diplomska dela
4x12.12%Slovenska vojska
3x9.09%kakovost, management
2x6.06%motivacija, strategija, mednarodne operacije, mednarodne misije, primerjalno presojanje, zunanje izvajanje dejavnosti, storitve, trženje
1xskrbništvo, zavarovalnica, knjučne stranke, odnosi, segmentacija, javni zavodi, javni interes, izbira, vzajemno zaupanje, lojalnost, presoja učinkovitosti, benchmarking, ekonomska upravičenost, kogeneracija, energetska učinkovitost, energijsko število, managememnt, energent, obvladovanje, finance, javni servis, SPIN analiza, analiza tga, strateško načrtovanje, vrtna železnica, uvajanje novih storitev, altrnativne rešitve, projekti, primerjalna analiza, oglasni prostor, konkurenčnost, naklada, Manager, oglaševanje, tiskani mediji, analiza oglaševanja, značilnosti storitev, javna naročila, revizija, trženjski splet, zvestoba porabnikov, obvladovanje kakovosti, zadovoljstvo porabnikov, magistrska dela, implementacija sprememb, procesna organizacija, komuniciranje, samozaposleni, delovni procesi, učinkovitost, vrednost za javnost, osnovne šole, uvajanje sprememb, kurikularna prenova, kultura šole, odziv na spremembe, dejavniki sprememb, management sprememb, moč dejavnikov sprememb, uspešnost, ekologija, vojaška organizacija, vojaška diplomacija, vojaški ataše, varovanje objektov, zaščita, ekonomska učinkovitost, enostarešinstvo, subordinacija, vrednostni sistem, zrakoplovi, vojaška šola, vzgoja, mednarodni odnosi, vrednote, znanje, obveščevalno-varnostna dejavnost, napovedovanje prodaje, napovedi prodaje, procesi, podjetja, informamtika, IKT, orodja napovedovanja prodaje, tehnike napovedovanja, modeli odločanja, mednarodno pravo, poveljniki, točnost napovedi prodaje, kvantitativne metode, kvalitativne (subjektivne) metode, razpoložljivost, uepsšnost, trženjsko načrtovanje, varstvo okolja, bančno zavarovalištvo, zavarovalni posredniki, osebna prodaja, zavarovalni zastopniki, odpadki, embalaža, producenti, filmski delavci, motivacijski dejavniki, filmska produkkcija, okolje, zunanje izvajanje storitev, prodajne poti, zavarovalne storitve, merjenje, presojanje, javna uprava, ugotavljanje pripravljenosti, merila, vzdrževanje, modeli, politika, hierarhija, magistrske naloge, tržnica, povezovanje, temeljne zmožnosti podjetja, ustvarjalci
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici