Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Metod Šuligoj

Together there are 122 keywords, that are appearing 155 times.
10 of them (8.2 % of all) appear more than once, together appearing 43 times (27.74 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
14x32.56%turizem
8x18.6%temačni turizem
4x9.3%kakovost
3x6.98%wellness, motivacija, temni turizem
2x4.65%turistična ponudba, gostinstvo, tematski turizem, destinacija
1xwellness ponudba, razvoj, wellness povpraševanje, gorske destinacije, kavarna, zdravstveni turizem, odpoved ledvic, slovenska Istra, meta-analiza, Gorenjska, hotelski wellness centri, Sarajevo, motiviranje, znanje, usposabljanje, izobraževanje, analiza, podjetje, marine, temačni, kava, dializa, Marine Nautica, Marina Portorož, strategija, temna atrakcija, wellness turizem, generacija Y, inovativnost, jugonostalgija, gosti, nostalgija, zdravje, gostinski obrati, analize, zaključne projektne naloge, ankete, punudba, opremljenost, segmentacija, motivi, diskriminacija, turizem katastrof, zunanji videz, zaposleni, dediščina, turisti, Zgornje Posočje, etičnost, športna rekreacija, aktivne počitnice, hostel, občina Piran, mladinski turizem, dopustovanje, management kakovosti, poklicna kariera, odhod iz gostinstva, študenti, družabna omrežja, analiza spletne vsebine, mladi, toksični turizem, Černobil, nagrajevanje, Kočevski rog, motivacijska potovanja, poslovni turizem, jedrska nesreča, etična problematika, koncentracijsko taborišče, črne točke, bivša Jugoslavija, protetični spomin, filmski turizem, filmi in serije, mladi odrasli, development of dark tourism, Istria County, antifascist heritage, case study, stakeholder theory, collective memory, kulturni turizem, festivalski turizem, tujina, delo, certifikat apiturizma, apiterapija, nišni turizem, zgodovina, temačne znamenitosti, standardizacija storitev, smrt, hoteli, zgodbe, intervju, čebelarski turizem, apiturizem, potovanja, merjenje kakovosti, tematski produkt, Soča, Tolmin, turistična agencija, pokopališki turizem, nastanitveni obrat, športna prireditev, športni turizem, šport, Bosna in Hercegovina, mrtvi
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica