Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Metod Šuligoj

Vseh ključnih besed je 122, ki se skupaj pojavijo 155 krat.
10 ključnih besed (8.2 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 43 krat (27.74 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
14x32.56%turizem
8x18.6%temačni turizem
4x9.3%kakovost
3x6.98%wellness, motivacija, temni turizem
2x4.65%turistična ponudba, gostinstvo, tematski turizem, destinacija
1xwellness ponudba, razvoj, wellness povpraševanje, gorske destinacije, kavarna, zdravstveni turizem, odpoved ledvic, slovenska Istra, meta-analiza, Gorenjska, hotelski wellness centri, Sarajevo, motiviranje, znanje, usposabljanje, izobraževanje, analiza, podjetje, marine, temačni, kava, dializa, Marine Nautica, Marina Portorož, strategija, temna atrakcija, wellness turizem, generacija Y, inovativnost, jugonostalgija, gosti, nostalgija, zdravje, gostinski obrati, analize, zaključne projektne naloge, ankete, punudba, opremljenost, segmentacija, motivi, diskriminacija, turizem katastrof, zunanji videz, zaposleni, dediščina, turisti, Zgornje Posočje, etičnost, športna rekreacija, aktivne počitnice, hostel, občina Piran, mladinski turizem, dopustovanje, management kakovosti, poklicna kariera, odhod iz gostinstva, študenti, družabna omrežja, analiza spletne vsebine, mladi, toksični turizem, Černobil, nagrajevanje, Kočevski rog, motivacijska potovanja, poslovni turizem, jedrska nesreča, etična problematika, koncentracijsko taborišče, črne točke, bivša Jugoslavija, protetični spomin, filmski turizem, filmi in serije, mladi odrasli, development of dark tourism, Istria County, antifascist heritage, case study, stakeholder theory, collective memory, kulturni turizem, festivalski turizem, tujina, delo, certifikat apiturizma, apiterapija, nišni turizem, zgodovina, temačne znamenitosti, standardizacija storitev, smrt, hoteli, zgodbe, intervju, čebelarski turizem, apiturizem, potovanja, merjenje kakovosti, tematski produkt, Soča, Tolmin, turistična agencija, pokopališki turizem, nastanitveni obrat, športna prireditev, športni turizem, šport, Bosna in Hercegovina, mrtvi
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici