Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Dejan Križaj

Together there are 136 keywords, that are appearing 193 times.
20 of them (14.71 % of all) appear more than once, together appearing 77 times (39.9 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
29x37.66%turizem
4x5.19%hotel
3x3.9%inovacije, trendi, mobilna aplikacija, trajnostni turizem, Slovenija, hotelirstvo, destinacija, hoteli
2x2.6%tehnologija, inovacija, oglaševanje, podjetja, tematsko modeliranje, elektronsko poslovanje, poslovni načrt, inovativnost, virtualna resničnost, športni turizem
1xpotencial razvoja, gejem prijazni turizem, difuzija, država, geji, roza evro, nišni turizem, e-šport, interna komunikacija, Flexkeeping, varnost, hotelsko spletno mesto, Kras, arhitektura, e-turizem, komunikacija, informacijska tehnologija, sistemi, potencial, dobre prakse, butičnost, primerjalna analiza, izboljšave, kulinarika, itinerariji, železnica, vlaki, kreativna potovanja, potovanja, potovanje, pametni telefoni, zaključne projektne naloge, internet, Google, diplomske naloge, Hotel Marita, spletno oglaševanje, spletne strani, spletni iskalniki, turistični proizvod, Soča, sejmi, kulturna dediščina, glamur, tehnološka platforma, podjetništvo, pametna turistična destinacija, istrske legende, sporočanje, mobilni marketing, trail tek, mobilna tehnologija, spletno nakupovanje, Tripadvisor, družabna omrežja, agencije, športni management, voluntourism, remote work, giving back, digital nomads, blockchain, NFT, gentrification, kanabis, umetna inteligenca, informacijsko-komunikacijska tehnologija, družbena omrežja, vplivnež, upravljanje, sodobna informacijska tehnologija, vstopnice, Fairbnb, obogatena resničnost, odgovorni turizem, digitalni nomadi, Idrija, potencial za turistični razvoj, virtualna razstava, promocija, Ilirska Bistrica, prireditve, Gomanci, kolesarstvo, načrtovanje, rezervacijske platforme, digitalna razstrupljanje, turist, analiza, moderna informacijska tehnologija, pametne pogodbe, tehnologija veriženja blokov, kriptovalute, halal turizem, islam, raziskave, glamping, metodologija, navijači, rokomet, razširjena resničnost, koronavirus, ponastavitev uma in telesa, trajnost, digitalizacija, vikend oddih, inovativno trženje, trendi v turizmu, samopostrežna tehnologija, sprejem gostov, lokalni ponudniki, spletna tržnica, krizni menedžment, pandemija, covid-19, zelišča
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica