Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dejan Križaj

Vseh ključnih besed je 136, ki se skupaj pojavijo 193 krat.
20 ključnih besed (14.71 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 77 krat (39.9 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
29x37.66%turizem
4x5.19%hotel
3x3.9%inovacije, trendi, mobilna aplikacija, trajnostni turizem, Slovenija, hotelirstvo, destinacija, hoteli
2x2.6%tehnologija, inovacija, oglaševanje, podjetja, tematsko modeliranje, elektronsko poslovanje, poslovni načrt, inovativnost, virtualna resničnost, športni turizem
1xpotencial razvoja, gejem prijazni turizem, difuzija, država, geji, roza evro, nišni turizem, e-šport, interna komunikacija, Flexkeeping, varnost, hotelsko spletno mesto, Kras, arhitektura, e-turizem, komunikacija, informacijska tehnologija, sistemi, potencial, dobre prakse, butičnost, primerjalna analiza, izboljšave, kulinarika, itinerariji, železnica, vlaki, kreativna potovanja, potovanja, potovanje, pametni telefoni, zaključne projektne naloge, internet, Google, diplomske naloge, Hotel Marita, spletno oglaševanje, spletne strani, spletni iskalniki, turistični proizvod, Soča, sejmi, kulturna dediščina, glamur, tehnološka platforma, podjetništvo, pametna turistična destinacija, istrske legende, sporočanje, mobilni marketing, trail tek, mobilna tehnologija, spletno nakupovanje, Tripadvisor, družabna omrežja, agencije, športni management, voluntourism, remote work, giving back, digital nomads, blockchain, NFT, gentrification, kanabis, umetna inteligenca, informacijsko-komunikacijska tehnologija, družbena omrežja, vplivnež, upravljanje, sodobna informacijska tehnologija, vstopnice, Fairbnb, obogatena resničnost, odgovorni turizem, digitalni nomadi, Idrija, potencial za turistični razvoj, virtualna razstava, promocija, Ilirska Bistrica, prireditve, Gomanci, kolesarstvo, načrtovanje, rezervacijske platforme, digitalna razstrupljanje, turist, analiza, moderna informacijska tehnologija, pametne pogodbe, tehnologija veriženja blokov, kriptovalute, halal turizem, islam, raziskave, glamping, metodologija, navijači, rokomet, razširjena resničnost, koronavirus, ponastavitev uma in telesa, trajnost, digitalizacija, vikend oddih, inovativno trženje, trendi v turizmu, samopostrežna tehnologija, sprejem gostov, lokalni ponudniki, spletna tržnica, krizni menedžment, pandemija, covid-19, zelišča
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici