Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Emil Juvan

Together there are 197 keywords, that are appearing 319 times.
34 of them (17.26 % of all) appear more than once, together appearing 156 times (48.9 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
36x23.08%turizem
12x7.69%destinacija
9x5.77%turisti
7x4.49%turistična ponudba, analize
6x3.85%razvojne možnosti
5x3.21%naravne znamenitosti, okolje
4x2.56%Pomurje, zaključne projektne naloge, trajnostni turizem, strategije, ekoturizem, kulturne znamenitosti
3x1.92%trženjski splet, turistična politika, hoteli, hotel, destinacije
2x1.28%kolesarski turizem, agencija, dostopnost, trženje, analiza, komuniciranje, čustvena inteligenca, šport, potenciali, turistični produkt, IKT, kulturna dediščina, trajnost, hotelska dejavnost, turist
1xnegativni vplivi, okoljska ozaveščenost, Kamnik, kolesarstvo, motivi, izlet, poslovni načrti, zelene počitnice, znanje, slovenska obalna regija, nestrukturiran pristop, strukturiran pristop, legenda, turistične destinacije, imidž, Bohinjska proga, strategija, destinacijski menedžment, kolo, Bela Krajina, potovalne agencije, Aurora Viaggi, delfi metoda, Evropska unija, avtobusno podjetje, okoljski vplivi, ponudba, emitivni turizem, Srce Slovenije, Jazon, muzejski vlak, razvojna agencija, atribut, Portorož, motivacija, segmentacija, Velenje, izleti, društva, razvoj, razvojne usmeritve, lokalno prebivalstvo, Španija, domačini, omreženost, promet, načrti, Slovenj Gradec, SlovenskaGostija, restavracije, portali, internet, gostinstvo, Mladinsko rekreativno društvo Sv. Tomaž, trženjski načrti, Savinjska, management, odnosi, ekologija, načela, navade, mladinski turizem, hotelirstvo, turistični produkti, spletne strani, mladinski hoteli, vlak, potovanja z vlakom, Peca, tržna raziskava, trajnostni razvoj, avanturistični turizem, Slovenske Konjice, Gornja Radgona, slovenske železnice, Argonavti, simboli, Rimski vrelec, hotelski kompleks, okoljevarstveniki, nastanitvene storitve, turistični potencial, prostovoljstvo, naravni viri, ekološka osveščenost, odpadki, Vipavska dolina, okoljsko trajnostna usmeritev, komunikacija, počutje, potovalna dejavnost, vključevanje, Kostel, konkurenčna prednost, trajnostno komuniciranje, management destinacije, zgodbarjenje, potovalni svetovalci, organiziran turizem, digitalna transformacija, zaposleni v hotelirstvu, turizem zadnjih priložnosti, turistični paketi, avtomatizacija, prilagojen model ocenjevanja, kakovost izobraževalnih programov, Slovenija, Švica, organizator potovanj, turistični paket, digitalizacija, družbena odgovornost podjetij, zadovoljstvo gostov, aibnb, interpretacija, oživljanje turizma, Sicilija, Covid-19, taktični pristopi, izključevanje, Kuba, velnes, tematska pot, Mach, povpraševanje, turistični program, infrastruktura, poti, Kras, stacionarni turizem, terciarno izobraževanje, privlačnost, Lukovica, trendi, informiranje, neverbalna komunikacija, razvoj turizma, Nova Zelandija, narava, ekoturistična ponudba, standardi, pohodništvo, potovalni paketni aranžma, okoljski odtis, ogljični kalkulator, turistične tipologije, procesiranje informacij, zeleni turisti, okolju prijazen turizem, smernice, potovanja, nakupi, certificiranje, znamke, filmski turizem, agencija Seks v mestu, New York, apartmaji, načrt, ekoturist, ekoturistična organizacija, občina Doberdob, mikro izrazi
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica