Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Emil Juvan

Vseh ključnih besed je 197, ki se skupaj pojavijo 319 krat.
34 ključnih besed (17.26 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 156 krat (48.9 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
36x23.08%turizem
12x7.69%destinacija
9x5.77%turisti
7x4.49%turistična ponudba, analize
6x3.85%razvojne možnosti
5x3.21%naravne znamenitosti, okolje
4x2.56%Pomurje, zaključne projektne naloge, trajnostni turizem, strategije, ekoturizem, kulturne znamenitosti
3x1.92%trženjski splet, turistična politika, hoteli, hotel, destinacije
2x1.28%kolesarski turizem, agencija, dostopnost, trženje, analiza, komuniciranje, čustvena inteligenca, šport, potenciali, turistični produkt, IKT, kulturna dediščina, trajnost, hotelska dejavnost, turist
1xnegativni vplivi, okoljska ozaveščenost, Kamnik, kolesarstvo, motivi, izlet, poslovni načrti, zelene počitnice, znanje, slovenska obalna regija, nestrukturiran pristop, strukturiran pristop, legenda, turistične destinacije, imidž, Bohinjska proga, strategija, destinacijski menedžment, kolo, Bela Krajina, potovalne agencije, Aurora Viaggi, delfi metoda, Evropska unija, avtobusno podjetje, okoljski vplivi, ponudba, emitivni turizem, Srce Slovenije, Jazon, muzejski vlak, razvojna agencija, atribut, Portorož, motivacija, segmentacija, Velenje, izleti, društva, razvoj, razvojne usmeritve, lokalno prebivalstvo, Španija, domačini, omreženost, promet, načrti, Slovenj Gradec, SlovenskaGostija, restavracije, portali, internet, gostinstvo, Mladinsko rekreativno društvo Sv. Tomaž, trženjski načrti, Savinjska, management, odnosi, ekologija, načela, navade, mladinski turizem, hotelirstvo, turistični produkti, spletne strani, mladinski hoteli, vlak, potovanja z vlakom, Peca, tržna raziskava, trajnostni razvoj, avanturistični turizem, Slovenske Konjice, Gornja Radgona, slovenske železnice, Argonavti, simboli, Rimski vrelec, hotelski kompleks, okoljevarstveniki, nastanitvene storitve, turistični potencial, prostovoljstvo, naravni viri, ekološka osveščenost, odpadki, Vipavska dolina, okoljsko trajnostna usmeritev, komunikacija, počutje, potovalna dejavnost, vključevanje, Kostel, konkurenčna prednost, trajnostno komuniciranje, management destinacije, zgodbarjenje, potovalni svetovalci, organiziran turizem, digitalna transformacija, zaposleni v hotelirstvu, turizem zadnjih priložnosti, turistični paketi, avtomatizacija, prilagojen model ocenjevanja, kakovost izobraževalnih programov, Slovenija, Švica, organizator potovanj, turistični paket, digitalizacija, družbena odgovornost podjetij, zadovoljstvo gostov, aibnb, interpretacija, oživljanje turizma, Sicilija, Covid-19, taktični pristopi, izključevanje, Kuba, velnes, tematska pot, Mach, povpraševanje, turistični program, infrastruktura, poti, Kras, stacionarni turizem, terciarno izobraževanje, privlačnost, Lukovica, trendi, informiranje, neverbalna komunikacija, razvoj turizma, Nova Zelandija, narava, ekoturistična ponudba, standardi, pohodništvo, potovalni paketni aranžma, okoljski odtis, ogljični kalkulator, turistične tipologije, procesiranje informacij, zeleni turisti, okolju prijazen turizem, smernice, potovanja, nakupi, certificiranje, znamke, filmski turizem, agencija Seks v mestu, New York, apartmaji, načrt, ekoturist, ekoturistična organizacija, občina Doberdob, mikro izrazi
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici