Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Gorazd Sedmak

Together there are 134 keywords, that are appearing 181 times.
21 of them (15.67 % of all) appear more than once, together appearing 68 times (37.57 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
16x23.53%turizem
5x7.35%turistična ponudba
4x5.88%hoteli, destinacija, gostinstvo
3x4.41%analize, zaključne projektne naloge, zadovoljstvo
2x2.94%ankete, hotel, hotelirstvo, poslovanje, turisti, uspešnost, kulinarika, Portorož, nastanitveni obrati, Ljubljana, avtentičnost, trajnost, gosti
1xkonoplja, vrednotenje, gastronomija, turistični proizvodi, morski turizem, legalizacija, divje živali, balkanizem, igralništvo, dediščina, agencija, družbena odgovornost, občina Vrhnika, Cankarjeva dediščina, dediščinski turizem, občina Ribnica, Guča na Krasu, brda, festival, Bela krajina, tamburaštvo, potencial, turistični resursi, gostje, trženje, tržni segmenti, marketing, restavracije, cene, yield menedžment, informacijski sistemi, organizacija, brezžično naročanje, diplomske naloge, prenosni terminali, registrske blagajne, učinkovitost poslovanja, motivi, odnos, mit, legenda, turist, načrt, bar, Dolenjska, kongresi, tradicionalne jedi, Istra, jedi, slaščičarna, poslovni načrt, tuji turisti, Booking com, okoljske prakse, gozd, privlačnost, dejavniki, kulturni turizem, gozdni turizem, marketinški načrt, marketinški splet, apartmaji, covid-19, okolje, Posočje, Otok ljubezni (Ižakovci, Prekmurje), avtentičnost nesnovne kulturne dediščine, valorizacija, Slovenija, Ptuj, evropska gastronomska regija, gastronomski turist, ozaveščenost, gastronomski turizem, gorsko kolo, gorsko kolesarstvo, yield management, krizni management, cenovna diferenciacija, Maribor, Čičarija, ukrep, kakovost, Turkish baths, Budapest, baths, tourist experiance, authenticity, quality, digitalni marketing, destinacije, človeško zdravje, naravno okolje, potrošnja, ustna promocija, dobrobit, raziskava, Celje, temačni turizem, domače živali, Bosna in Hercegovina, potenciali, razvoj, Šmartinsko jezero, turisti s hišnimi ljubljenčki, podjetništvo, Prekmurje, trženjsko komuniciranje, ribištvo, študija izvedljivosti, novo podjetje, gozdno terapevtski turizem
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica