Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gorazd Sedmak

Vseh ključnih besed je 134, ki se skupaj pojavijo 181 krat.
21 ključnih besed (15.67 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 68 krat (37.57 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
16x23.53%turizem
5x7.35%turistična ponudba
4x5.88%hoteli, destinacija, gostinstvo
3x4.41%analize, zaključne projektne naloge, zadovoljstvo
2x2.94%ankete, hotel, hotelirstvo, poslovanje, turisti, uspešnost, kulinarika, Portorož, nastanitveni obrati, Ljubljana, avtentičnost, trajnost, gosti
1xkonoplja, vrednotenje, gastronomija, turistični proizvodi, morski turizem, legalizacija, divje živali, balkanizem, igralništvo, dediščina, agencija, družbena odgovornost, občina Vrhnika, Cankarjeva dediščina, dediščinski turizem, občina Ribnica, Guča na Krasu, brda, festival, Bela krajina, tamburaštvo, potencial, turistični resursi, gostje, trženje, tržni segmenti, marketing, restavracije, cene, yield menedžment, informacijski sistemi, organizacija, brezžično naročanje, diplomske naloge, prenosni terminali, registrske blagajne, učinkovitost poslovanja, motivi, odnos, mit, legenda, turist, načrt, bar, Dolenjska, kongresi, tradicionalne jedi, Istra, jedi, slaščičarna, poslovni načrt, tuji turisti, Booking com, okoljske prakse, gozd, privlačnost, dejavniki, kulturni turizem, gozdni turizem, marketinški načrt, marketinški splet, apartmaji, covid-19, okolje, Posočje, Otok ljubezni (Ižakovci, Prekmurje), avtentičnost nesnovne kulturne dediščine, valorizacija, Slovenija, Ptuj, evropska gastronomska regija, gastronomski turist, ozaveščenost, gastronomski turizem, gorsko kolo, gorsko kolesarstvo, yield management, krizni management, cenovna diferenciacija, Maribor, Čičarija, ukrep, kakovost, Turkish baths, Budapest, baths, tourist experiance, authenticity, quality, digitalni marketing, destinacije, človeško zdravje, naravno okolje, potrošnja, ustna promocija, dobrobit, raziskava, Celje, temačni turizem, domače živali, Bosna in Hercegovina, potenciali, razvoj, Šmartinsko jezero, turisti s hišnimi ljubljenčki, podjetništvo, Prekmurje, trženjsko komuniciranje, ribištvo, študija izvedljivosti, novo podjetje, gozdno terapevtski turizem
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici