Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gorazd Sedmak

Vseh ključnih besed je 128, ki se skupaj pojavijo 173 krat.
20 ključnih besed (15.63 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 65 krat (37.57 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
15x23.08%turizem
5x7.69%turistična ponudba
4x6.15%gostinstvo, destinacija, hoteli
3x4.62%zadovoljstvo, zaključne projektne naloge, analize
2x3.08%ankete, poslovanje, uspešnost, hotelirstvo, nastanitveni obrati, hotel, Ljubljana, turisti, avtentičnost, Portorož, kulinarika, gosti
1xlegalizacija, konoplja, gastronomija, turistični proizvodi, vrednotenje, festival, dediščina, dediščinski turizem, igralništvo, agencija, Cankarjeva dediščina, družbena odgovornost, občina Ribnica, tamburaštvo, Guča na Krasu, brda, balkanizem, Bela krajina, potencial, turistični resursi, načrt, trženje, tržni segmenti, marketing, restavracije, cene, yield menedžment, informacijski sistemi, organizacija, brezžično naročanje, diplomske naloge, prenosni terminali, registrske blagajne, učinkovitost poslovanja, odnos, Istra, turist, mit, občina Vrhnika, gostje, bar, legenda, Dolenjska, jedi, tradicionalne jedi, slaščičarna, poslovni načrt, kongresi, tuji turisti, ustna promocija, privlačnost, gozd, dejavniki, gozdni turizem, avtentičnost nesnovne kulturne dediščine, kulturni turizem, marketinški načrt, marketinški splet, apartmaji, covid-19, Posočje, Prekmurje), Otok ljubezni (Ižakovci, valorizacija, krizni management, evropska gastronomska regija, Slovenija, gastronomski turist, gastronomski turizem, potrošnja, ozaveščenost, Ptuj, gorsko kolo, cenovna diferenciacija, yield management, Maribor, Čičarija, gorsko kolesarstvo, ukrep, kakovost, baths, Turkish baths, tourist experiance, quality, raziskava, authenticity, Budapest, digitalni marketing, človeško zdravje, naravno okolje, Booking com, trajnost, destinacije, Celje, trženjsko komuniciranje, Bosna in Hercegovina, temačni turizem, potenciali, Šmartinsko jezero, razvoj, domače živali, turisti s hišnimi ljubljenčki, ribištvo, Prekmurje, študija izvedljivosti, novo podjetje, podjetništvo, gozdno terapevtski turizem
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici