Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Beno Arnejčič

Together there are 205 keywords, that are appearing 284 times.
36 of them (17.56 % of all) appear more than once, together appearing 115 times (40.49 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
9x7.83%vzgojitelji
8x6.96%komunikacija, vrtec
7x6.09%otroci
6x5.22%predšolska vzgoja
4x3.48%predšolski otroci, sodelovanje
3x2.61%nasilje, stres, starši, socialni razvoj, konflikt, zadovoljstvo, socializacija, čustva, agresivnost, socialne veščine, empatija
2x1.74%zaposleni, navezanost, zaključna dela, zaupanje, kaznovanje, socialna izključenost, prosti čas, vzgojitelji predšolskih otrok, ostracizem, komuniciranje, vloga vzgojiteljev, vrednote, pomočnice vzgojiteljic, medosebni odnosi, tradicija, timsko delo, vzgojiteljice, gozd
1xzaznavni stili, struktura socialne veščine, znanje, Freestyle učenje, zaznavni tipi, pohodništvo, oprema, pedagoški eksperiment, učenje učenja, planinstvo, separacijska anksioznost, žrtev, povzročitelj, oblike nasilja, kompetence, utrujenost, delo z otroki, sodelovanje s starši, izgorelost, delo s starši, zadovoljstvo z življenjem, čustvena kompetentnost, navezanost na starše, medsebojna komunikacija, motnje avtističnega spektra, Vrtec Škofljica, uvajanje v vrtec, družina, vključevanje v vrtec, aplikativni model najbolj izraženih socialnih veščin vzgojiteljev, zaznavanje sprememb pri vključevanju v vrtec, učenje, komitenti, depresija, stik s seboj, nizka samozavest, obdobje trme, vzroki za trmo, samospoznavanje, persona, mentalni in telesni razvoj, pomembnost gibanja, ples, osebnost, ravnanje staršev ob izbruhu trme, preprečitev izbruha trme, fašenk, dediščina, miti, simboli, korant/kurent, ljudje, les, suha roba, izdelki, izdelovanje, otroci v prvi starostni skupini, naravne oblike gibanja, tolažba, gospodarska kriza, razvoj otroka, skladnost, banke, vpliv okolja na igro, disciplina, pasivna egresivnost, otroška igra, odnos staršev do igre, vpliv staršev, odnosi, word learning, adults, neighbourhood density, sleep, mental lexicon, glasbeni videospoti, pedagoški delavci, psiho-socialni razvoj, mladostniki, glasba, kazen, sedanji trenutek, covid-19, Pedagogika Montessori, javni vrtec, pripravljalni prostor, govor, jezik, primarna socializacija, otrokov vstop v vrtec, otrokovo sprejemanje vrtca, Montessori materiali, metode dela, identiteta, neenakost, socialne igre, družbeno ekonomski status, socialni nadzor, psihosomatsko breme, negotovost, strah in anksioznost, socialna izolacija oziroma socialna distanca, spodbudno okolje, vzgojni stili, vzpostavljanje, odnos na delovnem mestu, socialna klima in strokovni delavci (vzgojitelji in pomočniki vzgojitelja), moški vzgojitelj, empatičen medosebni odnos, vrtci, gibalni razvoj, gibalne dejavnosti, predšolsko obdobje, feminiziran poklic, poklic vzgojitelja, učenje vrednot, vloga staršev, primarna družina, primarna vzgoja, narava, participacija otrok, stereotipi, gozdna pedagogika, gozdna igralnica, tandem, igralnica, zgodovinski pregled, čuječnost, zavedanje, pozornost, neformalne družbene norme, teoretični pristopi, družbeni ugled, predsodki, deviantnost, meditacija, dihanje, različnost, multikulturalizem, inkluzija, ločitvena stiska, integriteta, frustracija, opazovanje, medsebojni odnosi, asertivnost, družbeni status, družbena vloga, odgovornost za druga bitja, socialni vpliv, področja vpliva, epidemija in družba, doživljanje naravnega okolja, medgeneracijsko sodelovanje, načrtovanje, novi izzivi, čustveni razvoj, posameznik in skupina, učitelji, telesno in duševno zdravje, odnos, komunikacijske veščine, pomočniki vzgojiteljev, dobro počutje, mediacija, humor, smeh, pravljice, vstop v vrtec
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica