Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Beno Arnejčič

Vseh ključnih besed je 205, ki se skupaj pojavijo 284 krat.
36 ključnih besed (17.56 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 115 krat (40.49 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x7.83%vzgojitelji
8x6.96%komunikacija, vrtec
7x6.09%otroci
6x5.22%predšolska vzgoja
4x3.48%predšolski otroci, sodelovanje
3x2.61%nasilje, stres, starši, socialni razvoj, konflikt, zadovoljstvo, socializacija, čustva, agresivnost, socialne veščine, empatija
2x1.74%zaposleni, navezanost, zaključna dela, zaupanje, kaznovanje, socialna izključenost, prosti čas, vzgojitelji predšolskih otrok, ostracizem, komuniciranje, vloga vzgojiteljev, vrednote, pomočnice vzgojiteljic, medosebni odnosi, tradicija, timsko delo, vzgojiteljice, gozd
1xzaznavni stili, struktura socialne veščine, znanje, Freestyle učenje, zaznavni tipi, pohodništvo, oprema, pedagoški eksperiment, učenje učenja, planinstvo, separacijska anksioznost, žrtev, povzročitelj, oblike nasilja, kompetence, utrujenost, delo z otroki, sodelovanje s starši, izgorelost, delo s starši, zadovoljstvo z življenjem, čustvena kompetentnost, navezanost na starše, medsebojna komunikacija, motnje avtističnega spektra, Vrtec Škofljica, uvajanje v vrtec, družina, vključevanje v vrtec, aplikativni model najbolj izraženih socialnih veščin vzgojiteljev, zaznavanje sprememb pri vključevanju v vrtec, učenje, komitenti, depresija, stik s seboj, nizka samozavest, obdobje trme, vzroki za trmo, samospoznavanje, persona, mentalni in telesni razvoj, pomembnost gibanja, ples, osebnost, ravnanje staršev ob izbruhu trme, preprečitev izbruha trme, fašenk, dediščina, miti, simboli, korant/kurent, ljudje, les, suha roba, izdelki, izdelovanje, otroci v prvi starostni skupini, naravne oblike gibanja, tolažba, gospodarska kriza, razvoj otroka, skladnost, banke, vpliv okolja na igro, disciplina, pasivna egresivnost, otroška igra, odnos staršev do igre, vpliv staršev, odnosi, word learning, adults, neighbourhood density, sleep, mental lexicon, glasbeni videospoti, pedagoški delavci, psiho-socialni razvoj, mladostniki, glasba, kazen, sedanji trenutek, covid-19, Pedagogika Montessori, javni vrtec, pripravljalni prostor, govor, jezik, primarna socializacija, otrokov vstop v vrtec, otrokovo sprejemanje vrtca, Montessori materiali, metode dela, identiteta, neenakost, socialne igre, družbeno ekonomski status, socialni nadzor, psihosomatsko breme, negotovost, strah in anksioznost, socialna izolacija oziroma socialna distanca, spodbudno okolje, vzgojni stili, vzpostavljanje, odnos na delovnem mestu, socialna klima in strokovni delavci (vzgojitelji in pomočniki vzgojitelja), moški vzgojitelj, empatičen medosebni odnos, vrtci, gibalni razvoj, gibalne dejavnosti, predšolsko obdobje, feminiziran poklic, poklic vzgojitelja, učenje vrednot, vloga staršev, primarna družina, primarna vzgoja, narava, participacija otrok, stereotipi, gozdna pedagogika, gozdna igralnica, tandem, igralnica, zgodovinski pregled, čuječnost, zavedanje, pozornost, neformalne družbene norme, teoretični pristopi, družbeni ugled, predsodki, deviantnost, meditacija, dihanje, različnost, multikulturalizem, inkluzija, ločitvena stiska, integriteta, frustracija, opazovanje, medsebojni odnosi, asertivnost, družbeni status, družbena vloga, odgovornost za druga bitja, socialni vpliv, področja vpliva, epidemija in družba, doživljanje naravnega okolja, medgeneracijsko sodelovanje, načrtovanje, novi izzivi, čustveni razvoj, posameznik in skupina, učitelji, telesno in duševno zdravje, odnos, komunikacijske veščine, pomočniki vzgojiteljev, dobro počutje, mediacija, humor, smeh, pravljice, vstop v vrtec
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici