Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Jana Hojnik

Together there are 211 keywords, that are appearing 251 times.
17 of them (8.06 % of all) appear more than once, together appearing 57 times (22.71 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
10x17.54%podjetje, poslovni načrt
5x8.77%podjetništvo
4x7.02%zaposleni
3x5.26%motivacija, analiza
2x3.51%blagovna znamka, splet, poslovni model kanvas, podjetnik, zadovoljstvo zaposlenih, poslovna ideja, eko inovacije, spletna trgovina, turizem, organizacija, zadovoljstvo
1xzavarovanje terjatev, skrb za okolje, proizvodnja, bonitetna ocena, živali, konkurenca, plačilna sposobnost, trgovina, javni prevoz, finančno tveganje, večstranski pobot obveznosti, plačilna nedisciplina, kapitalska ustreznost, prodaja turističnih plinskih jeklenk, finančni načrt, tržna analiza, plačilna nesposobnost, financiranje poslovanja podjetja, sobodajalec, zadovoljstvo strank, projekt, poročeni, neporočeni, online podjetništvo, poroka, turistične točke, pripomoček za mobilne telefone, občina Naklo, turistična ponudba, turistična destinacija, internet, influencer, uspešnost poslovanja, uspešnost prodaje, načini prodaje, nadstandardna namestitev, poslovna kultura, strategija poslovanja, tehnologija, socialna omrežja, poslanstvo, strategija trženja, brunarica, pripadnost, zaupanje, varnost, odziv, čebelarstvo, med, uspešnost, kupovanje, ulična vadba, društvo, e-poslovanje, prodaja, čebelji pridelki, kmetijstvo, bivši odvisniki od drog, socialno podjetništvo, programi reintegracije, brezposelnost, ranljive ciljne skupine, svetovanje, delavnice, poslovanje, storitve, vulkanizerstvo, učna pomoč, Street Workout, športna prireditev, uspeh, izkušnja odjemalcev, ustanovitev podjetja, cvetličarna, aranžiranje, notranji deležniki, tržne raziskave, štartnik, znamčenje, hitra rast podjetja, prepoznavnost, finančni plan, vodenje podjetja, podjetniki, podjetja, ustanovitev, poslovni načrti, hipoalergene igrače, financiranje nogometnih društev, institucije organiziranja, dejavniki uspešnosti, nogomet, zgodovinski razvoj nogometa, nogometna društva, vitko podjetništvo, SmartPlay, merjenje zadovoljstva, ključni dejavniki zadovoljstva, vzreja, pes, pasma, entrepreneurship, society, izdelovanje unikatnih oblačil, social entrepreneurship, social entrepreneur, social enterprise, epidemija, gospodarstvo, ekonomski sistem, islam, islamski ekonomski sistem, islamsko podjetništvo, teorije, delo, ekonomske posledice, virus, smrtnost, interventni zakon, tržna raziskava, poslovni model Kanvas, institucije, pomoč države, območna obrtno-podjetniška zbornica, koronavirusi, mladinski turizem, podpora podjetništvu, razvoj podjetništva, vodstvo, delovno mesto, dejavniki, spodbujanje podjetništva, potovanja, reševanje turizma, sestava blagovne znamke, vpliv sestavnih delov blagovne znamke na potrošnika, potrošniška izkušnja, uporabniška izkušnja, Evropska unija, kazalci liberalizacijskega razvoja, potovalne agencije, končni odjemalec, gospodinjski odjemalec, delovanje maloprodajnega trga z električno energijo, šeriatsko pravo, religija, marjanca, namizna igra, ročna izdelava, umetnostna obrt, zadovoljstvo pri delu, tradicija, rokodelstvo, finančna projekcija, poslovni model, Kanvas, domača obrt, osebnostne dimenzije, psihologija, učenje harmonike, igranje harmonike, poučevanje, poslovno načrtovanje, harmonika, savinjska regija, model velikih pet faktorjev osebnosti, varstvo okolja, okoljski predpisi, podporno okolje, kavarna, načrtovanje, vpeljevanje metode, uporaba metode, faze LCA, koristi metode, MSP, metoda LCA, dejavniki zadovoljstva, odnosi v organizaciji, organizacijska klima, vodenje organizacije, produkt, tržišče, tretji sektor, delovanje nevladnih organizacij, neprofitna organizacija, zavod, nevladna organizacija, poslovni bonton, zunanji videz, poslovni svet, obleka, komunikacija, uvajanje novega izdelka na trg
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica