Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Marija Ovsenik

Together there are 136 keywords, that are appearing 291 times.
41 of them (30.15 % of all) appear more than once, together appearing 196 times (67.35 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
19x9.69%diplomske naloge
16x8.16%ankete
13x6.63%analize
12x6.12%zaposleni
10x5.1%kadri
9x4.59%človeški viri, management, motivacija
8x4.08%vodenje
7x3.57%turizem, komuniciranje
5x2.55%nagrajevanje, zadovoljstvo
4x2.04%podjetja, organizacijska kultura
3x1.53%organizacijska klima, delovno okolje, turistična podjetja, organizacija, izobraževanje, potovalne agencije, uspešnost
2x1.02%strategija, stres, zdravilišča, človeški kapital, vodje, hoteli, diplomska naloga, igralnice, globalizacija, kvaliteta, magistrske naloge, motiviranje, projekti, empatija, čustvena inteligenca, timsko delo, podjetje, gostinstvo, konflikti
1xpodeželje, proračuni, prihodkovni management, turistična ponudba, lokalne skupnosti, nadzor, gospodarske družbe, splavarstvo, splavarjenje, slabosti, plovila, turistična gospodarstva, projektni management, seniorski turizem, starejša populacija, nišni turizem, tržne niše, organizacijsko okolje, ekologija, delovni pogoji, organizacije, klima, Panonske terme, problemi, ženske, Turistica, TURISTICA - Visoka šola za turizem, Moravske toplice, naravni parki, konkurenčnost, storitve, sposobnosti, terme, prosti čas, regije, Pomurje, turistične destinacije, cilji, planiranje, managerji, timi, kakovost življenja, evalvacija, delo, igralništvo, projektna kultura, primerjave, hotelirstvo, receptorji, usposabljanje, razvoj, delovna uspešnost, medsebojni odnosi, posledice, bullying, mobbing, delovna mesta, psihosomatske bolezni, aranžmaji, turistični posredniki, vrednote, družba znanja, konkurenčna prednost, intelektualni kapital, delovno mesto, samopodoba, licence, projekt, nefinančne nagrade, dejavniki, nasilje, delovna klima, poslovni načrti, ocenjevanje uspešnosti, reševanje konfliktov, zaposelni, dokumentacija, investicije, marketing, integralni turistični proizvodi, teami, organizacijska struktura, čustvena inteligentnost, čustva, kakovost, učinkovitost, manipulacije, odnosi, storitveni sektor, javna uprava, osebnost, psihologija, Marche International, avtocestne restavracije, promocija
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica