Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Marija Ovsenik

Vseh ključnih besed je 136, ki se skupaj pojavijo 291 krat.
41 ključnih besed (30.15 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 196 krat (67.35 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x9.69%diplomske naloge
16x8.16%ankete
13x6.63%analize
12x6.12%zaposleni
10x5.1%kadri
9x4.59%človeški viri, management, motivacija
8x4.08%vodenje
7x3.57%turizem, komuniciranje
5x2.55%nagrajevanje, zadovoljstvo
4x2.04%podjetja, organizacijska kultura
3x1.53%organizacijska klima, delovno okolje, turistična podjetja, organizacija, izobraževanje, potovalne agencije, uspešnost
2x1.02%strategija, stres, zdravilišča, človeški kapital, vodje, hoteli, diplomska naloga, igralnice, globalizacija, kvaliteta, magistrske naloge, motiviranje, projekti, empatija, čustvena inteligenca, timsko delo, podjetje, gostinstvo, konflikti
1xpodeželje, proračuni, prihodkovni management, turistična ponudba, lokalne skupnosti, nadzor, gospodarske družbe, splavarstvo, splavarjenje, slabosti, plovila, turistična gospodarstva, projektni management, seniorski turizem, starejša populacija, nišni turizem, tržne niše, organizacijsko okolje, ekologija, delovni pogoji, organizacije, klima, Panonske terme, problemi, ženske, Turistica, TURISTICA - Visoka šola za turizem, Moravske toplice, naravni parki, konkurenčnost, storitve, sposobnosti, terme, prosti čas, regije, Pomurje, turistične destinacije, cilji, planiranje, managerji, timi, kakovost življenja, evalvacija, delo, igralništvo, projektna kultura, primerjave, hotelirstvo, receptorji, usposabljanje, razvoj, delovna uspešnost, medsebojni odnosi, posledice, bullying, mobbing, delovna mesta, psihosomatske bolezni, aranžmaji, turistični posredniki, vrednote, družba znanja, konkurenčna prednost, intelektualni kapital, delovno mesto, samopodoba, licence, projekt, nefinančne nagrade, dejavniki, nasilje, delovna klima, poslovni načrti, ocenjevanje uspešnosti, reševanje konfliktov, zaposelni, dokumentacija, investicije, marketing, integralni turistični proizvodi, teami, organizacijska struktura, čustvena inteligentnost, čustva, kakovost, učinkovitost, manipulacije, odnosi, storitveni sektor, javna uprava, osebnost, psihologija, Marche International, avtocestne restavracije, promocija
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici