Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mateja Marovič

Together there are 138 keywords, that are appearing 186 times.
23 of them (16.67 % of all) appear more than once, together appearing 71 times (38.17 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
6x8.45%učitelji
5x7.04%strokovni delavci, nasilje
4x5.63%osnovna šola, šola, socialni pedagogi, otroci s posebnimi potrebami, posledice
3x4.23%vrtec, dejavniki tveganja, preventiva, družina, čuječnost
2x2.82%kompetence, pomoč, usposabljanje, vključevanje otrok s posebnimi potrebami, medvrstniško nasilje, mladoletniki, vzgojitelji, odklonsko vedenje, strokovni centri, participacija
1xbolni učenci, bolnišnična šola, razlike v delu, ovire, obravnava povzročiteljev nasilja, individualni pristop, pomoč pri prehodu, pomen šolanja v bolnišnici, dodatna pomoč, celostna obravnava, sodelovanje, interdisciplinarni tim, ničelna toleranca do nasilja, nasilje nad ženskami, sistem pomoči, vzgojni zavodi, metodika vzgojnega dela, čustvene in vedenjske motnje, spol, individualiziran program, spolno nasilje, predšolska vzgoja, organizacije, osveščenost, osnovnošolci, zlorabe, učenci s posebnimi potrebami, pozornost, delovno področje, avtonomija, profesionalna identiteta, metode in oblike dela, obravnava, dodatna strokovna pomoč, duševno zdravje, skrb za duševno zdravje, zavodi za vzgojo in izobraževanje, delo na daljavo, socialne veščine, otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, poklic pomoči, prepoznavanje, strategije dela, posledice družinskega nasilja, varna hiša, vzgojno-izobraževalni prehod, nasilje v družini, pandemija covida-19, intimnopartnersko nasilje, otroci s čustveno-vedenjskimi težavami, strokovni center, čustveno vedenjske težave, žrtve, tehnike dela, metode dela, vaje čuječnosti, participacija otrok v vrtcu, vzgojno-izobraževalni sistemi, očividci, LGBT+ osebe, obravnava otrok s posebnimi potrebami, srednješolci, pomen sodelovanja, medvrstniška solidarnost, gej-strejt zavezništva, socialna pedagogika, mladostnik, sodobno očetovstvo, očetovstvo, starševstvo, srednja šola, odpust in poodpustno spremljanje, avtoriteta, sistemske spremembe, protektivno starševstvo, vzgojni stili, otroci, znaki, pedagoško delo, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjam, mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami, stanovanjske skupine, prehod v samostojno življenje, negativni vplivi, pozitivni vplivi, prepovedane substance, zasvojenost, inkluzija, vključevanje, čustvene in vedenjske težave/motnje, Prevzgojni dom Radeče, nedovoljene substance, uporaba nedovoljenih substanc, sprejemanje, participacija otrok, zaznavanje nasilja, preprečevanje nasilja, pomen participacije otrok, participativne dejavnosti otrok, zakonska opredelitev participacije, starši, učenci, posledice alkoholizma, zdravljenje, odvisnost, alkoholizem, vzroki, neprimerno vedenje, čustvene in vedenjske težave in/ali motnje, šolanje na daljavo, komunikacija, individualizirani pristop, pristop S. T. A. R., modifikacija vedenja, mladoletno prestopništvo
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica