Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Marovič

Vseh ključnih besed je 138, ki se skupaj pojavijo 186 krat.
23 ključnih besed (16.67 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 71 krat (38.17 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x8.45%učitelji
5x7.04%strokovni delavci, nasilje
4x5.63%osnovna šola, šola, socialni pedagogi, otroci s posebnimi potrebami, posledice
3x4.23%vrtec, dejavniki tveganja, preventiva, družina, čuječnost
2x2.82%kompetence, pomoč, usposabljanje, vključevanje otrok s posebnimi potrebami, medvrstniško nasilje, mladoletniki, vzgojitelji, odklonsko vedenje, strokovni centri, participacija
1xbolni učenci, bolnišnična šola, razlike v delu, ovire, obravnava povzročiteljev nasilja, individualni pristop, pomoč pri prehodu, pomen šolanja v bolnišnici, dodatna pomoč, celostna obravnava, sodelovanje, interdisciplinarni tim, ničelna toleranca do nasilja, nasilje nad ženskami, sistem pomoči, vzgojni zavodi, metodika vzgojnega dela, čustvene in vedenjske motnje, spol, individualiziran program, spolno nasilje, predšolska vzgoja, organizacije, osveščenost, osnovnošolci, zlorabe, učenci s posebnimi potrebami, pozornost, delovno področje, avtonomija, profesionalna identiteta, metode in oblike dela, obravnava, dodatna strokovna pomoč, duševno zdravje, skrb za duševno zdravje, zavodi za vzgojo in izobraževanje, delo na daljavo, socialne veščine, otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, poklic pomoči, prepoznavanje, strategije dela, posledice družinskega nasilja, varna hiša, vzgojno-izobraževalni prehod, nasilje v družini, pandemija covida-19, intimnopartnersko nasilje, otroci s čustveno-vedenjskimi težavami, strokovni center, čustveno vedenjske težave, žrtve, tehnike dela, metode dela, vaje čuječnosti, participacija otrok v vrtcu, vzgojno-izobraževalni sistemi, očividci, LGBT+ osebe, obravnava otrok s posebnimi potrebami, srednješolci, pomen sodelovanja, medvrstniška solidarnost, gej-strejt zavezništva, socialna pedagogika, mladostnik, sodobno očetovstvo, očetovstvo, starševstvo, srednja šola, odpust in poodpustno spremljanje, avtoriteta, sistemske spremembe, protektivno starševstvo, vzgojni stili, otroci, znaki, pedagoško delo, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjam, mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami, stanovanjske skupine, prehod v samostojno življenje, negativni vplivi, pozitivni vplivi, prepovedane substance, zasvojenost, inkluzija, vključevanje, čustvene in vedenjske težave/motnje, Prevzgojni dom Radeče, nedovoljene substance, uporaba nedovoljenih substanc, sprejemanje, participacija otrok, zaznavanje nasilja, preprečevanje nasilja, pomen participacije otrok, participativne dejavnosti otrok, zakonska opredelitev participacije, starši, učenci, posledice alkoholizma, zdravljenje, odvisnost, alkoholizem, vzroki, neprimerno vedenje, čustvene in vedenjske težave in/ali motnje, šolanje na daljavo, komunikacija, individualizirani pristop, pristop S. T. A. R., modifikacija vedenja, mladoletno prestopništvo
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici