Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Sonja Čotar Konrad

Together there are 155 keywords, that are appearing 196 times.
20 of them (12.9 % of all) appear more than once, together appearing 61 times (31.12 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
8x13.11%predšolski otroci
5x8.2%otroci, starši, čustva
4x6.56%vzgojiteljice
3x4.92%navezanost, otroška risba, vzgojitelji, vzgojni stili
2x3.28%sodelovanje, pomočnice vzgojiteljic, samoučinkovitost, strokovni delavci, čustvena izraznost, socialni razvoj, kompetence, družina, predšolska vzgoja, otrok, barve
1xuvajanje otroka v vrtec, žalovanje, koraki uvajanje, pomoč strokovnjaka, prepoznavanje in uravnavanje čustev, človeška figura, čustvena inteligentnost, intervju, pedagoški delavec, slikanice, smrt, učitelji razrednega pouka, čustveni razvoj, vrtec, šola, vzgojno-izobraževalni prehod, osebnostna zrelost, predšolski otroki, vstop v šolo, čustvo jeze, likovni elementi, družine, družine z majhnim otokom, funkcionalne družine, kompetence za delo, soočanje, stiska, izzivi, razvojne naloge družine, introvertnost, likovno izražanje otrok, uporaba otroške risbe, prosta risba, cilj uporabe dotika, pogostost dotika, anksioznost, telesni dotik, pomen dotika, izražanje čustev v risbi, čustvena kompetentnost, sociometrični položaj, starostno heterogene skupine, starostno homogene skupine, socialni razvoj otroka, predšolski otrok, čustvena klima, zaznavanje čustev, varna navezanost, skupine otrok s posebnimi potrebami, spominske strategije, uvajanje v vrtec, ekstravertnost, obseg delovnega spomina, razvoj pomnjenja, predšolsko obdobje, spomin, komunikacijske sposobnosti, socialne sposobnosti, optimizem, zadovoljstvo z življenjem, otroci s posebnimi potrebami, profesionalni razvoj, vzgojitelji predšolskih otrok, introvertirani učenci, učitelji, prijateljstvo, čustva v risbi, dejavniki, uravnavanje agresivnega vedenja, osebnost, vzgojiteljica, agresivno vedenje, delovna doba, področja dejavnosti, osebnostne lastnosti, "velikih pet", Kolbov krog učenja, načrtovanje in izvajanje izkustvenega učenja, izkušnje, naloge vodje, izkustveno učenje, letni individualni načrt otroka skupaj s starši, načrtovanje, kompetentnost, osnovnošolci, čustveno delo, površinsko delovanje, globinsko delovanje, matematične vsebine, neprijetne izkušnje, predšolski vzgojitelji, matematična anksioznost, stres, odzivi, pozitivna samopodoba, učna uspešnost, telesna samopodoba, telesna podoba, socialno nezaželeno vedenje, samopodoba, socialna plašnost, vedenje otrok, varen stil, komplementarni vzorec, razvoj otroške risbe, odložitev šolanja, socialna komponenta ŠP, spoznavna komponenta ŠP, čustvena komponenta ŠP, matematika, izražanje dogodkov, strokovna delavka, strokovna delavka kot roditeljica, empatija, subjektivne teorije, elementi v risbi, vzgoja, šolska pripravljenost, otroška TV oddaja Studio kriškraš, konflikti, prosocialno vedenje, socialna kognicija, zaupanje, komunikacija, medosebni odnosi, odzivi vzgojiteljic, spolna zloraba otrok, strokovni delavci vrtca, izražanje čustev, doživljanje glasbe, odnosi, oblike sodelovanja, vloga vzgojitelja, pomoč otroku, separacijska anksioznost
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica