Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Sonja Čotar Konrad

Vseh ključnih besed je 155, ki se skupaj pojavijo 196 krat.
20 ključnih besed (12.9 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 61 krat (31.12 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
8x13.11%predšolski otroci
5x8.2%otroci, starši, čustva
4x6.56%vzgojiteljice
3x4.92%navezanost, otroška risba, vzgojitelji, vzgojni stili
2x3.28%sodelovanje, pomočnice vzgojiteljic, samoučinkovitost, strokovni delavci, čustvena izraznost, socialni razvoj, kompetence, družina, predšolska vzgoja, otrok, barve
1xuvajanje otroka v vrtec, žalovanje, koraki uvajanje, pomoč strokovnjaka, prepoznavanje in uravnavanje čustev, človeška figura, čustvena inteligentnost, intervju, pedagoški delavec, slikanice, smrt, učitelji razrednega pouka, čustveni razvoj, vrtec, šola, vzgojno-izobraževalni prehod, osebnostna zrelost, predšolski otroki, vstop v šolo, čustvo jeze, likovni elementi, družine, družine z majhnim otokom, funkcionalne družine, kompetence za delo, soočanje, stiska, izzivi, razvojne naloge družine, introvertnost, likovno izražanje otrok, uporaba otroške risbe, prosta risba, cilj uporabe dotika, pogostost dotika, anksioznost, telesni dotik, pomen dotika, izražanje čustev v risbi, čustvena kompetentnost, sociometrični položaj, starostno heterogene skupine, starostno homogene skupine, socialni razvoj otroka, predšolski otrok, čustvena klima, zaznavanje čustev, varna navezanost, skupine otrok s posebnimi potrebami, spominske strategije, uvajanje v vrtec, ekstravertnost, obseg delovnega spomina, razvoj pomnjenja, predšolsko obdobje, spomin, komunikacijske sposobnosti, socialne sposobnosti, optimizem, zadovoljstvo z življenjem, otroci s posebnimi potrebami, profesionalni razvoj, vzgojitelji predšolskih otrok, introvertirani učenci, učitelji, prijateljstvo, čustva v risbi, dejavniki, uravnavanje agresivnega vedenja, osebnost, vzgojiteljica, agresivno vedenje, delovna doba, področja dejavnosti, osebnostne lastnosti, "velikih pet", Kolbov krog učenja, načrtovanje in izvajanje izkustvenega učenja, izkušnje, naloge vodje, izkustveno učenje, letni individualni načrt otroka skupaj s starši, načrtovanje, kompetentnost, osnovnošolci, čustveno delo, površinsko delovanje, globinsko delovanje, matematične vsebine, neprijetne izkušnje, predšolski vzgojitelji, matematična anksioznost, stres, odzivi, pozitivna samopodoba, učna uspešnost, telesna samopodoba, telesna podoba, socialno nezaželeno vedenje, samopodoba, socialna plašnost, vedenje otrok, varen stil, komplementarni vzorec, razvoj otroške risbe, odložitev šolanja, socialna komponenta ŠP, spoznavna komponenta ŠP, čustvena komponenta ŠP, matematika, izražanje dogodkov, strokovna delavka, strokovna delavka kot roditeljica, empatija, subjektivne teorije, elementi v risbi, vzgoja, šolska pripravljenost, otroška TV oddaja Studio kriškraš, konflikti, prosocialno vedenje, socialna kognicija, zaupanje, komunikacija, medosebni odnosi, odzivi vzgojiteljic, spolna zloraba otrok, strokovni delavci vrtca, izražanje čustev, doživljanje glasbe, odnosi, oblike sodelovanja, vloga vzgojitelja, pomoč otroku, separacijska anksioznost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici