Lupa

Show document Help

A- | A+ | Print
Title:Spremljanje vedenja turistov : teoretični, metodološki in praktični vidiki
Authors:ID Juvan, Emil (Author)
ID Gomezelj Omerzel, Doris (Author)
ID Uran Maravić, Maja (Author)
Files:.pdf RAZ_Juvan_Emil_i2017.pdf (2,68 MB)
MD5: 66E44FB70905B543064C0E8CED1AC3FA
 
Language:Slovenian
Work type:Unknown
Typology:2.01 - Scientific Monograph
Organization:ZUP - University of Primorska Press
Abstract:Sistem spremljanja turistov na različnih ravneh turističnih destinacij (tj. lokalna, regionalna, nacionalna) je kompleksen zaradi več dejavnikov. Najpomembnejši dejavnik je dejstvo, da turistično destinacijo sestavljajo številni zelo heterogeni turistični ponudniki, vsak s svojimi poslovnimi cilji, ki zahtevajo drugačne trženjske prijeme. Naloga snovalcev celovitega sistema spremljanja vedenja turistov je torej, da upoštevajoč značilnosti destinacije oblikuje optimalni sistem spremljanja vedenja turistov. Za tak sistem ni nujno, da temelji na izvajanju primarnih raziskav, če destinacija za to nima ustreznega finančnega in intelektualnega kapitala. Primarne raziskave tudi niso nujno zagotovilo, da bodo rezultati o vedenju turistov veljavni in zanesljivi, saj je primarno raziskovanje oteženo s številnimi ovirami, med katerimi turisti in njihovo izpovedovanje vedenja ter razlogov za določeno vedenje niso nujno največja ovira. Turistični ponudniki se premalokrat zavedajo, da številne podatke (najveljavnejše in najzanesljivejše) že zbirajo v svojih rezervacijskih, recepcijskih in drugih informacijskih sistemih. Te podatke je torej potrebno le zbrati na enem mestu, jih urediti za poglobljene analize in analize izvesti. Drug pomemben vir podatkov o vedenju turistov so zaposleni, ki turiste spremljajo na vsakem koraku in torej poznajo vedenje ter razloge za specifično vedenje - ponovno zelo zanesljiv in veljaven podatek o vedenju turistov.
Keywords:turizem, ponudba, merjenje, predvidevanje, metodologija, elektronske knjige
Place of publishing:Koper
Place of performance:Koper
Publisher:Založba Univerze na Primorskem
Year of publishing:2017
Year of performance:2017
PID:20.500.12556/RUP-17227 This link opens in a new window
ISBN:978-961-7023-08-4
UDC:338.48-4-051(0.034.2)
COBISS.SI-ID:290755328 This link opens in a new window
Publication date in RUP:07.11.2021
Views:1568
Downloads:45
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica