Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Ana Bogdan Zupančič:
Proces konceptualizacije socialne pedagogike v Sloveniji
MSc theses (30)
Hana Marinič:
odločba o usmerjanju - pomoč ali stigma
Sanja Vodopivec:
Socialni pedagog kot učitelj za dodatno strokovno pomoč v osnovni šoli
Aldina Beganović:
Socialnopedagoško delo z učenci priseljenci na osnovnih šolah
Tamara Viktoria Matković:
Poinstitucionalna obravnava mladostnikov v izvendružinski vzgoji v Sloveniji
Nataša Ahlin:
Pedagoški delavci izbrane OŠ o konfliktih in šolski mediaciji
Natalija Novak:
Vključenost v dejavnost gledališke pedagogike kot pomoč pri razvijanju socialnih kompetenc mladostnikov
Neli Mavrič:
Supervizija po izkušnjah vzgojiteljev v slovenskih vzgojnih zavodih
Sara Al-Daghistani:
Prisotnost emancipatornih praks za delo z begunci pri študentkah in študentih magistrskega študijskega programa socialna pedagogika UP PEF
Mateja Simonič:
Projektno delo v osnovni šoli z vidika socialnih pedagogov
Nina Kasesnik:
Prehod otrok s čustveno-vedenjskimi težavami iz vrtca v osnovno šolo
Špela Benčina:
Pomen skrbi za duševno zdravje socialnih pedagogov v različnih vzgojno-izobraževalnih zavodih
Katja Prejac:
Pomembnost kompetenc pri oblikovanju profesionalne identitete
Nadja Štumberger:
Stališča o medkulturnih kompetencah in znanju v pedagoškem poklicu
Lucija Marko:
Doživljanje ustreznosti prakse dela z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v osnovni šoli z vidika strokovnih delavcev
Eli Miklavčič:
Delovno mesto spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji
Michelle Narat:
Šola kot okolje detabuiziranja spolnih tematik skozi oči mladostnikov
Meta Gec:
Spopadanje osnovnošolskih pedagoških delavcev s stresom v času dela na daljavo
Matija Šen:
Šola v primežu neoliberalizma
Martina Ferlan:
Ocena kompetenc za delo s predšolskimi otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami s strani strokovnih delavcev v vrtcu
Jana Šimac:
Pomen socialnih omrežij za mladostnike in s tem povezane duševne stiske ter možne oblike socialnopedagoškega odzivanja nanje
Rebeka Bajc:
Načini reševanja čustveno vedenjskih težav učencev zadnje triade OŠ po epidemiji covida-19
Karolina Pajek:
Bivanje v kriznem centru za otroke po sprejetju družinskega zakonika - stališča strokovnih delavcev
Veronika Rahotin:
Regulacija spolnega dela v Sloveniji
Maja Peršič:
Socialno-pedagoško svetovalno delo s starši/skrbniki in z njihovimi otroki v goriških osnovnih šolah
Sandra Lenaršič:
Izvajanje koncepta v življenjski svet usmerjene socialne pedagogike v socialnopedagoški praksi pred in med kriznim obdobjem covid-19
Sonja Gruden:
Kontinuum pomoči za predšolske otroke s čustveno-vedenjskimi težavami z vidika strokovne skupine za zgodnjo obravnavo
Edina Mujkanović, Eva Sevšek Laznik:
Odnos učiteljev razrednega pouka do učencev s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami – vidik učiteljev in učencev
Ajda Troha:
Seksizem v otroških zgodbah, nagrajenih z zlato hruško
Vita Kocet:
Vloga vzgojitelja in svetovalnega delavca pri spodbujanju razvoja socialno-čustvenih veščin v vrtcu
Nelli Ćopić:
Poklicna izgorelost strokovnih sodelavcev v izbrani instituciji
BSc theses (27)
Bela Pikalo:
Plesno-gibalna terapija kot učinkovit pristop v procesu zdravljenja duševnih bolezni
Nika Rozman:
Vloga staršev in pedagoških delavcev pri ozaveščanju mladostnikov o spolnosti
Katja Hotko:
Ocena vpliva vzgoje in nasilja v družini na odklonsko vedenje otrok in mladostnikov s strani strokovnih delavcev
Laura Papler Slana:
Izkušnje šolskih svetovalnih delavk s spolno vzgojo v slovenskih osnovnih šolah
Klara Potočnik:
Problematika brezdomstva na Gorenjskem z vidika strokovnih delavcev zavetišča za brezdomce
Klarisa Sinkovič:
Stres in psihosocialna pomoč pri poklicnih in prostovoljnih gasilcih
Anja Oblak:
Vloga socialnega pedagoga kot svetovalnega delavca in timsko delo
Alja Mraz:
Doživljanje supervizije kot podporne in razbremenilne metode s strani strokovnih delavcev v kriznem centru za mlade
Vanessa Rakušček:
Odnos dijakov do študentskega dela v povezavi z osamosvajanjem od staršev - vidik dijakov in njihovih staršev
Katja Luin:
Doživljanje uporabe metode fraktalne risbe kot pomoč in podpora posameznikom na različnih področjih dela
Lara Susič:
Doživljanje nastanka motenj hranjenja in procesa zdravljenja s strani obolelih in njihovih družin
Ema Meglaj:
Življenje z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v obdobju odraslosti
Andrea Rajić:
Nasilje nad ženskami v partnerskih odnosih
Rebeka Čibej:
Stres in izgorelost strokovnih delavcev v kriznem centru za otroke in mladostnike
Ina Molek:
Vloga socialnega pedagoga v strokovnem centru (pri delu z družino)
Sara Šantelj:
Čustvena regulacija v socialno pedagoškem delu z otroki in mladostniki
Nina Šoštar Pribožič:
Vloga socialnega pedagoga pri obravnavi otrok z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Ajda Janež:
Stigmatizacija dela vzgojiteljev v strokovnih centrih
Lucija Rojko:
Pomen družinskega okolja pri razkritju LGB mladih oseb
Ajda Jenko:
Vloga socialnega pedagoga v vrtcu
Nika Kustec:
Poklicna identiteta socialnega pedagoga v strokovnem centru
Ana Leban:
Metoda dela z živalmi kot oblika socialnopedagoškega dela v ustanovah za izvendružinsko vzgojo
Aleksandra Peterka:
Priprava mladostnikov na post-institucionalno življenje
Lara Troppan:
Izkušnje strokovnih delavcev v različnih vzgojno-izobraževalnih institucijah v povezavi z odsotnostjo očetov pri vzgoji otrok in mladostnikov
Julija Jekše:
Uporaba metod čustvenega opismenjevanja z vidika socialnih pedagogov v praksi vzgojno-izobraževalnih ustanov
Veronika Preložnik:
Kreativni pristopi socialnih pedagogov pri delu z otroki in mladostniki
Neža Kokol:
Skrb za profesionalni in osebnostni razvoj z vidika strokovnih delavcev vrtca