Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Irina Lešnik Jeras:
Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recepcijo literarnega besedila
MSc theses (8)
Sara Flego:
Model zgodnjega poučevanja angleščine z lutko
Davorina Giorgiutti, Simona Roškar:
Zrcalce - inkluzivna lutkovna predstava
Andreja Žigante:
Govorno nastopanje ob kamišibaju v 4. razredu osnovne šole
Brina Kučera Šmon:
Vpliv kamišibaja na socialne in čustvene sposobnosti otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Mateja Klembas:
Pripovedovanje osebnih zgodb učencev s pomočjo kamišibaja v 5. razredu
Ana Mavrič:
Predstavitev matematičnih problemov s pomočjo kamišibaja
Tanisa Pipan:
Razvijanje gledališke pismenosti pri učencih na razredni stopnji kraških šol
Manca Prezelj:
Motiviranje učencev pri pouku književnosti z uporabo tehnik in metod gledališke pedagogike
BSc theses (124)
Špela Repovž:
Bibarije v prvem starostnem obdobju
Melita Mittendorfer:
Pravljica med knjigo in lutko
Emilija Frank:
Prstne lutke pri premagovanju slabe samopodobe
Mojca Šinigoj:
Vloga lutke v vrtcu - vpliv na čustveni, socialni in spoznavni razvoj predšolskega otroka
Mateja Rus:
Dramatizacija na pragu vstopa v šolo
Urška Lotrič:
Uresničevanje kurikula skozi študij lutkovne predstave
Urša Luznar:
Vloga lutke v vrtcu pri sprejemanju različnosti
Patricija Perne:
Lutka ljubljenka pri izvajanju kurikuluma
Liljana Tivadar:
S pravljico v svet lutk
Dolores Toplak:
Gledališke dejavnosti preko nemških pravljic v 1. starostnem obdobju
Nika Ušaj:
Reševanje konfliktnih situacij v razredu s pomočjo slikovnega teatra
Urška Saksida:
Poglabljanje literarnoestetskega doživetja pri književni vzgoji z lutko
Anja Fischer:
Vpliv risank na igro otrok
Metka Potokar:
Uporaba lutk ter primerjava njihove vloge med prvim in drugim starostnim obdobjem v koprskih vrtcih
Barbara Kerin:
Otrokovo izražanje čustev z lutko
Alenka Klenovšek:
Vloga lutke protagonista v izvedbenem kurikulumu
Mojca Šifrer:
Lutke na odru in v škatlici
Melita Štular:
Vloga lutke v pripovedništvu
Barbara Maček:
Lutka v jaslicah
Brigita Kos:
Lutke z zelenim poslanstvom
Anielka Pevc:
Uvajanje kulturno-umetnostne vzgoje v predšolskem obdobju: vzgojiteljica na gledališkem odru
Eva Banjac:
Vloga lutke pri spodbujanju zdravega načina življenja v vrtcu
Maša Cefera:
Lutkovna predstava pri spodbujanju samozaščitnega vedenja predšolskih otrok
Nataša Cibula:
Od prstnih iger do prstnega gledališča
Anja Romih:
Uporaba ljudskih iger v vrtcih Zarja Celje
Blaž Volarič:
Animirani film v vrtcu
Klavdija Kern:
Lutka - to sem jaz
Anja Colja:
Projekt: od branja do lutk - primer medpodročnega povezovanja
Anika Perhavec:
Lutkovna animacija otroške risbe
Melanija Rošker:
Gledališko-lutkovne dejavnosti kot spodbuda pri govornem razvoju otrok
Špela Faganelj:
Lutka kot motivacijsko sredstvo v prvem razredu pri dopolnilnem pouku
Klara Petrič Klančar:
Sedemletni otrok in marioneta
Kaja Srebot Polak:
Senčne lutke
Anja Črnigoj:
Nastajanje lutkovne predstave kot pedagoški proces
Mojca Ramšak:
Lutka krtek in zdravo življenje v vrtcu
Neli Paspalj:
Filmska vzgoja v predšolskem obdobju
Mojca Vidmar:
Razvijanje ustvarjalnosti s senčnimi lutkami
Katarina Kurinčič:
Senčno gledališče v vrtcu
Mojca Klemše:
Lutkovna predstava v vrtcu kot oblika kreativne drame
Meta Gec:
Lutka v urbanih in ruralnih vrtcih
Katarina Dolenc:
Vloga ročne lutke pri razvijanju socialnih veščin pri starostno mešani skupini
Monika Cizl:
Manj pogoste lutkovne tehnike v rokah predšolskih otrok
Leon Dragojević:
Lutka in njen vpliv na pozitivno samopodobo učencev 3. razreda
Tjaša Cerar:
Mikro gledališče za mikro gledalce
Špela Karlin:
S pomočjo lutke do zdrave prehrane v vrtcu
Maja Kozjek:
Vloga lutke pri spoznavanju zdravilnih zelišč
Brina Kučera Šmon:
Lutka kot pomoč otroku pri njegovi komunikaciji z okolico
Klavdija Novak:
Vloga lutke pri motivaciji otrok
Mateja Sitar:
Lutkovni zabojček v igralnici otrok druge starostne skupine
Teja Maček:
Zmožnost vživljanja otrok v lutko in njen vpliv na medsebojne odnose
Jaka Radič:
Lutka in okoljska vzgoja
Laura Svoljšak:
Lutka pomočnik pri dejavnostih v skupini otrok, starih od enega do dveh let
Mateja Vuk:
Od ideje do lutkovne predstave po pravljici Bobek in barčica avtorice Anje Štefan
Tina Haček:
Moč lutke pri oblikovanju socialnih veščin v vrtcu
Tadeja Žnidarič:
Vloga in vpliv medijev na predšolskega otroka
Vanja Trobevšek:
Lutka v prvi starostni skupini
Anja Ličen:
Lutkovna predstava v interakciji med vzgojiteljem in otroki
Ines Sabol:
Igra z lutko v vsakodnevnih dejavnostih v vrtcu
Melania Hrvatin:
Lutka v prvi starostni skupini
Jožica Andrinek:
Uporaba lutk v prvem starostnem obdobju
Ema Šlebir:
Lutka komunikacijski most med otrokom in vzgojiteljem
Mateja Bokan:
Uporaba ročne lutke v vrtcu Murska Sobota
Nataša Mihelčič:
Lutka in otrokov vsakdan v skupini od 2 do 3 let
Nuša Petrič:
Zelo lačna gosenica kot lutkovna spodbuda v prvem starostnem obdobju
Mateja Stopar:
Prstne igre in prstne lutke
Nina Kolmančič:
Lutka kot komunikacijski most med vzgojiteljem in otrokom
Nina Kosmač:
Namizno gledališče v prvem starostnem obdobju
Lilijana Razdrih:
Plašček za Barbaro
Metka Vodeb:
Prstne igre in prstne lutke
Sanja Hrovat:
Igre z lutkami v popoldanskem času
Lara Tabor:
Vpliv lutke na uvajanje otrok v vrtec
Saša Krmavnar:
Žepno gledališče kot didaktično sredstvo za spoznavanje barv
Tina Cvrtila:
Igra z lutkami iz odpadnega materiala
Jolanda Magdič:
Lutkarstvo kot interesna dejavnost v osnovnih šolah podravske regije
Meta Horvat:
Lutkovna predstava in umetnost v osnovni šoli
Katja Barle:
Uvajanje otrok v 1. starostno skupino s pomočjo mimične lutke
Petra Križnjak:
Obravnavanje naravoslovnih vsebin v obliki lutkovno-gledaliških iger v vrtcu
Ariana Pašić:
Otrok, smrt in lutka
Anamarija Zagorec:
Kamišibaj v povezavi s kurikulumom za vrtce
Maja Gradišar:
Lutka in kreativna igra glede na starostno obdobje
Marjeta Keršmanc:
Lutka v starostno mešani skupini
Ksenja Daneu:
Lutke v vrtcu v dvojezičnem okolju
Vesna Koren:
Lutka na vseh področjih kurikuluma
Lea Sedmak:
Lutka kot sredstvo za povečanje prosocialnega vedenja otrok
Andreja Šmitek:
Vloga lutke pri recepciji leposlovnega dela
Aldina Tiganj:
Predpasnik kot didaktični pripomoček pri pouku angleščine v vrtcu
Tea Kovač:
Z lutko se raje igram, če jo ustvarim sam
Nina Škulj:
Lutkovna predstava v vrtcu - od šablone do izvirnih rešitev
Martina Urbančič:
Lutka kot socialna in čustvena podpora otroku v vrtcu
Špela Bovha:
Lutkovni kotiček v vrtcih
Maruša Praček:
Odnos med lutko in otrokom
Matic Lozinšek:
Gledališki proces kot oblika izobraževanja bodočih pedagoških delavcev
Sara Begović:
Lutka kot komunikacijski most med otrokom in vzgojiteljem
Liljana Jevšinek:
Gledališka dejavnost v povezavi s kurikularnimi področji
Klara Kordiš:
Kreativni proces vzgojitelja pri izdelavi in izvedbi lutkovne predstave za otroke
Petra Meserko:
Lutka ljubljenka - pomočnica vzgojiteljice in motivatorka otrok pri izvajanju dnevne rutine
Zala Gregorc:
Spoznavanje marionete v predšolskem obdobju
Monika Lanišek:
Kontinenti, znamenitosti, živali in ljudje ter Zemlja kot naš planet
Urška Bratuša:
Ustvarjanje lutk iz odpadne embalaže kot prispevek k okoljski vzgoji
Vesna Kocjančič:
Prstne igre - ljudsko izročilo v sodobnem svetu
Amanda Rekar:
S kamišibajem do arhitekture
Špela Demšar:
Lutka kot spodbuda pri govornem razvoju v prvem starostnem obdobju
Mojca Pustotnik:
Mimična lutka in filozofija za otroke
Irena Godnič:
Otroški svet v senčnem gledališču
Lea Frank:
Lutka v okviru prikritega kurikuluma v javnih vrtcih v posavski statistični regiji
Julija Stiplovšek:
Lutka kot emocionalna in socialna podpora otrokom v vrtcu starim od dve do štiri leta
Nina Zorko:
Uporaba lutke pri izvajanju prikritega kurikuluma v podravski regiji
Daša Bešić:
Vpeljava gledaliških pristopov v vrtec z namenom spodbujanja verbalne in neverbalne komunikacije
Sonja Virant:
Z motivacijo od zasnove do lutkovne predstave v izvedbi predšolskih otrok
Zala Spruk:
Senčne lutke in medpodročno povezovanje
Urška Zibelnik:
Napredek otrok z govorno-jezikovno motnjo ob prisotnosti lutke
Klavdija Koren:
Metode dela z lutko v enem izmed mariborskih vrtcev
Lara Zamida:
Lutkovna nadaljevanka
Maja Sodja:
Izzivi pri izdelovanju različnih vrst lutk v vrtcu
Mitja Kumer:
Kulturno-umetniške gledališke dejavnosti v vrtcu z uporabo IKT pripomočkov
Manca Bradač:
Vloga lutke ljubljenke pri uvajanju otrok v vrtec
Urška Špindler:
Pomen igre z lutko pri spodbujanju govora otrok starih od 2 do 3 let
Ksenija Valner:
Lutka kot pomočnica romskemu pomočniku
Ana Šimc:
Uporaba ročne lutke v vrtcu
Lara Leban Rosulnik:
Lutka ljubljenka v kombinirani skupini
Maja Tomšič:
Z lutko v ljudsko pravljico
Luka Lobe:
S kamišibajem do čistega okolja
Alegra Rozman Ravnikar:
Sence, ki oživijo
Ines Omerzel:
Vloga lutke pri oblikovanju socialnih odnosov pri otrocih starih 2–3 leta
Other documents (1)
Jelena Sitar:
Telesne lutke