Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (17)
Andreja Štucin Cergol:
Vključevanje slepih v izvenšolske interesne dejavnosti - učenje petja
Tarcizija Kofol:
Glasovni obsegi otrok do šestega do dvanajstega leta starosti
Marjan Kovačič:
Glasbeno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Iva Škoda:
Otroci z motnjami avtističnega spektra in glasbena terapija v vzgojno-izobraževalnem procesu
Špela Švigelj:
Glasbena izobrazba staršev kot pomemben dejavnik uspešnosti učencev pri pouku glasbene umetnosti
Tjaša Kobal:
Vloga vokalne tehnike pri pevski dejavnosti v osnovni šoli
Lucija Kromar:
Metode dela z violo v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole za razvijanje glasbene pismenosti
Saša Turk:
Metode, oblike in strategije dela učiteljev razrednega pouka pri predmetu glasbena umetnost
David Hrovat:
Popularnost glasbenih zvrsti pri predmetu glasbena umetnost v osnovni šoli v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Tina Uhan:
Vloga pevske dejavnosti pri kulturnih aktivnostih v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Evi Sever:
Glasbene zvrsti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Mojca Potočnik:
Glasbena pravljica - od načrta do izvedbe
Tanja Jazbec:
Motiviranost učencev pri pouku glasbene umetnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Veronika Grassi:
Glasbeni vrednostni sistem učiteljev razrednega pouka kot osnova preverjanja in ocenjevanja pri pouku glasbene umetnosti v osnovni šoli
Ksenija Malkovič:
Možnosti rabe didaktičnega pristopa CLIL pri pouku glasbe
Nastja Novak:
Glasbena aktivnost in učni uspeh učencev v drugem vzgojno izobraževalnem obdobju osnovne šole
Eva Kozjak:
Glasbene kompetence učiteljev razrednega pouka in kakovost poučevanja glasbene umetnosti
BSc theses (41)
Lara Bobič:
Vloga klavirja pri pevski dejavnosti v osnovni šoli
Tarcizija Kofol:
1, 2, 3 pesmi za otroke
Tjaša Rosa:
Opus skladatelja Radovana Gobca v glasbeno pedagoški praksi v osnovni šoli
Tina Grebenšek:
Odnos učiteljev do glasbene vzgoje v prvem triletju osnovne šole
Špela Švigelj:
Skladatelj Jakob Jež v vzgojno izobraževalnem procesu
Veronika Grassi:
Obravnava Marija Kogoja pri pouku glasbene vzgoje v osnovni šoli
Meta Smolič:
Narodno-zabavna glasba v vzgojno-izobraževalnem procesu osnovne šole
Marinella Dobrinja:
Kljunasta flavta pri pouku glasbene vzgoje v osnovni šoli
Katja Miklavič:
Pravljica z glasbo Grdi raček
Lucija Kromar:
Viola kot didaktični pripomoček pri učenju nove pesmi pri pouku glasbene vzgoje
David Hrovat:
Dolenjska ljudska glasbena dediščina v osnovnošolskem glasbenem izobraževanju
Ana Subič:
Poslušanje glasbe in likovno ustvarjanje
Evi Sever:
Recepcija različnih zvrsti glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Aleš Gantar:
Uporaba sodobnih tehnologij pri pouku glasbene umetnosti
Saša Turk:
Glasbena pismenost učencev v petem razredu osnovne šole
Tina Uhan:
Narodno-zabavna glasba pri vsebinah glasbene umetnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Tjaša Jerše:
Odnos učencev do ljudske pesmi v osnovni šoli
Nastja Novak:
Uporaba glasbenih inštrumentov v drugem triletju osnovne šole
Ema Čehovin:
Odnos učiteljev razrednega pouka do glasbe in do predmeta glasbena umetnost v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Helena Rupar:
Glasbene dejavnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Leja Koštric:
Prepoznavanje inštrumentov z glasbenimi didaktičnimi igrami v vrtcu
Anja Mrgole:
Glasbene dejavnosti v povezavi z Orffovim inštrumentarijem
Ingrid Habinger:
Učenje igranja klavirja predšolskega otroka z motnjo avtističnega spektra
Manca Krsnik:
Harmonija kot pomemben dejavnik glasbenega razvoja pri predšolski vzgoji
Katarina Pivk:
Gibalna aktivnost pri pevski dejavnosti
Marija Božič:
Vzgojitelj v procesu glasbenih dejavnosti v predšolskem obdobju
Vesna Banovec:
Celostni in glasbeni razvoj otrok
Monika Jakša:
Uporaba glasbil pri glasbenih dejavnostih v vrtcu
Teja Rozman:
Gongi in tibetanske posode kot oblika glasbene terapije pri otrocih
Tadeja Omrzel:
Otroška ljudska pesem in glasbila pri glasbenih dejavnostih v kombiniranem oddelku otrok, starih od enega do šest let
Nika Begović:
Izvajanje glasbenih pravljic v vrtcih
Tina Humski:
Glasbene didaktične igre v prvem starostnem obdobju
Aneja Prosenjak:
Bibarije in glasbeno-didaktične igre v prvem starostnem obdobju
Danijela Kumer:
Plesno in likovno izražanje ob doživljajskem poslušanju glasbe v predšolskem obdobju
Maša Rajh:
Glasbeno-didaktične igre za razvoj slušne zaznave in pozornosti na zvok v drugem starostnem obdobju
Sanja Mitić:
Likovno izražanje ob doživljajskem poslušanju glasbe v predšolskem obdobju
Kristina Mandalenić:
Glasbeno didaktične igre za razvoj slušne zaznave in pozornosti na zvok
Nevenka Šmit:
Uporaba ljudske glasbe in ljudskih glasbil v vrtcih
Eva Unetič:
Glasbena motivacija v predšolskem obdobju na osnovi ritmizacije
Katarina Čarman:
Glasbene dejavnosti in njihov pomen v predšolskem obdobju
Nuša Kališnik:
Glasbeno didaktične igre za širjenje in utrjevanje glasbenega spomina
Other documents (3)
Ivan Lešnik:
Slovenian multipart singing
Ivan Lešnik:
The folk songs
Ivan Lešnik:
Glasbena aktivnost in uspešnost učencev v osnovni šoli in zunaj nje