Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Nataša Dolenc-Orbanić: Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli

MSc theses (19)

  1. Veronika Valič: Medpredmetno povezovanje naravoslovja in športa
  2. Alenka Podbrežnik: Model poučevanja o spočetju, nosečnosti in rojstvu v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  3. Vanja Krapež: Tradicionalni in sodobni pristop poučevanja o prebavilih v 4. razredu osnovne šole
  4. Petra Jankovič: Didaktični pripomoček za učenje naravoslovja v naravnem rezervatu Škocjanski zatok
  5. Špela Kvas: Medpredmetno raziskovanje potoka z raziskovalnimi škatlami v 3. razredu osnovne šole
  6. Gabrijela Gajšek: Obravnava hmeljarstva v 4. razredu osnovne šole pri predmetu naravoslovja in tehnike
  7. Sanja Balažic: Uporaba metod in oblik dela pri predmetu spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehnika v šolah v Prekmurju
  8. Zala Finžgar: Izkustveno učenje o žuželkah v 4. razredu osnovne šole
  9. Nika Drev: Razredni učitelji o obravnavi čebelarstva
  10. Zala Cej: Učna pot za spoznavanje drevesnih in grmovnih vrst na Debelem rtiču
  11. Klavdija Preželj: Načrtovanje in vzpostavitev šolskega učnega vrta na izbrani obalni osnovni šoli
  12. Andreja Fabić: Mnenja učiteljev o uporabi didaktičnih sredstev in pripomočkov pri poučevanju naravoslovja
  13. Laura Turk: Povezovanje naravoslovja in matematike v naravi za četrtošolce
  14. Teja Pintar: Uporaba didaktičnih iger pri naravoslovnih predmetih na razredni stopnji
  15. Nina Škulj: Uporaba raziskovalne škatle na naravoslovnem dnevu na temo kraljestva rastlin v četrtem razredu
  16. Neja Kovač: Mnenje vzgojiteljev o uporabi zunanjih okolij za zgodnje učenje s področij narave in gibanja
  17. Barbara Čampa: Spoznajmo bobra in njegovo vlogo v biodiverziteti
  18. Mateja Pogelšek: Predsodki do kač učencev tretjih razredov osnovne šole
  19. Maja Burnik: Spoznavanje človeškega telesa z raziskovalnimi škatlami v 3. razredu osnovne šole

BSc theses (63)

  1. Jelka Lešnik: Voda - naravoslovne dejavnosti v vrtcu
  2. Maja Štrubelj: Naravoslovne dejavnosti v prvem starostnem obdobju
  3. Milena Petek: Prehranjevanje pri rastlinah
  4. Irena Godec: Odpravljanje predsodkov do živali v vrtcu
  5. Špela Pikš: Vloga in pomen zelišč v vrtcu
  6. Leonida Grgič Bizjak: Projektno raziskovanje - tla in življenje v tleh
  7. Simona Copot: Naravoslovne dejavnosti v ekovrtcu - odpadki
  8. Živa Pohar: Izvajanje naravoslovnih dejavnosti v vrtcu
  9. Mateja Pogelšek: Predsodki do živali na razredni stopnji
  10. Sara Flego: Raziskovalna škatla "Morje" v 2. razredu osnovne šole
  11. Romana Oblonšek: Spoznavanje čebele v predšolskem obdobju
  12. Franja Turnšek: Zgodnje učenje naravoslovja v vrtcu skozi eksperimente
  13. Aleksandra Đurić: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
  14. Lavra Kladnik: Določevalni ključ za izbrane travniške rastline
  15. Alenka Novak: Spoznavanje raznolikosti gozda v predšolskem obdobju
  16. Aleksandra Pantić: Učilnica v naravi
  17. Mateja Starec: Naravoslovne dejavnosti za predšolske otroke na temo zrak
  18. Maja Obrstar: Spoznavanje zelenjavnega vrta za predšolske otroke
  19. Špela Starič: Predstave predšolskih otrok o zgradbi in delovanju človeškega telesa
  20. Zala Ahačič: Živi kotički v osnovni šoli
  21. Ana Bricelj: Spoznavanje mleka in mlečnih izdelkov za predšolske otroke
  22. Tamara Zver: Uporaba didaktičnih iger z naravoslovno vsebino v pomurskih vrtcih
  23. Ana Gregorič: Seznanjanje predšolskih otrok z okoljsko problematiko
  24. Jernej Strašek: Spodbujanje otrok k sobivanju z naravo in ohranjanju kulturne dediščine s projektnim delom "Od pšeničke do potičke"
  25. Erika Rep: Naravoslovna ekskurzija na Rakitni s predšolskimi otroki
  26. Nika Drev: Obravnava čebelarstva v prvem triletju osnovne šole na področju Šaleške doline
  27. Hana Lapornik: Organizacija naravoslovne ekskurzije v Kobilarno Lipica
  28. Zala Cej: Naravoslovna učna pot Debeli rtič
  29. Petra Sadar: Medvrstniško učenje pri raziskovalnem pouku naravoslovja
  30. Vanja Rogič: Opazovanje ptic s predšolskimi otroki
  31. Nina Jereb-Sedej: Gozd kot spodbudno učno okolje za razvijanje vseh kurikularnih področij
  32. Nika Molk Štikavac: Spoznavanje gozdnih dreves in njihovih plodov s predšolskimi otroki
  33. Maruša Čamer: Spoznavanje polža v vrtcu
  34. Mojca Jakomin: Predstave predšolskih otrok o organizmih gojenih v vrtcu
  35. Manca Sušnik Dimić: Predsodki do živali v predšolskem obdobju
  36. Anja Verbič: Živi kotički v slovenskih vrtcih
  37. Ilenia Vivoda: Učenje naravoslovja z raziskovalnimi igrami
  38. Kaja Ajdnik: Predstave predšolskih otrok o kroženju vode na Zemlji
  39. Špela Batis: Projektno delo za predšolske otroke: "Od ovce do puloverja"
  40. Ana Rejc: Naravoslovna ekskurzija na turistično kmetijo za predšolske otroke
  41. Barbara Boštjančič: Naravoslovne dejavnosti v vrtcu na temo kalitev
  42. Veronika Valič: Spoznavanje čutil v 3. razredu pri pouku spoznavanja okolja
  43. Miriam Kalan: Izkustveno spoznavanje svetlobe s predšolskimi otroki
  44. Anja Medved: Spoznavanje gozdnih živali in rastlin v predšolskem obdobju
  45. Anja Kutnjak Grošelj: Predstave predšolskih otrok o mleku in mlečnih izdelkih ter mnenja staršev o njihovi pomembnosti v prehrani otrok
  46. Lučka Kokole: Potujoči nahrbtnik za spodbujanje učenja v naravi
  47. Nejc Tevž: Ekološka pismenost učencev 5. razreda izbranih osnovnih šol
  48. Ana Červ: Spoznavanje zdravilnih rastlin in zelišč s predšolskimi otroki
  49. Barbara Masten: Razlike v poznavanju rastlin in živali v mestnih in podeželskih vrtcih
  50. Tadej Benčina: Vrtec na kmetiji kot možnost izkustvenega učenja v predšolskem obdobju
  51. Neža Kastelic: Predstave predšolskih otrok o zgradbi in delovanju prebavil
  52. Kristina Felbar Milošević: Spoznavanje žuželk pri predšolskih otrocih
  53. Nataša Tehovnik: Spoznavamo drevesa Ljubljanskega barja
  54. Lavra Videčnik: Izvajanje usmerjenih dejavnosti na prostem v slovenskih vrtcih
  55. Barbara Šuštarič: Spoznavanje Krajinskega parka Lahinja s predšolskimi otroki
  56. Žana Lipovac: Dejavnosti za predšolske otroke v sklopu spoznavanja vode kot naravne dobrine
  57. Mateja Kavo: Spoznavanje čebel in čebelarstva v predšolskem obdobju
  58. Valerija Osredkar: Spoznavanje zdravilnih rastlin s predšolskimi otroki
  59. Janja Bazjak: Spoznavanje morskih mehkužcev v predšolskem obdobju
  60. Marjeta Blažon: Poznavanje osnovnih živil pri predšolskih otrocih
  61. Maša Lončar: Predsodki vzgojiteljev, predšolskih otrok in njihovih staršev do živali
  62. Gabriel Miklobušec: Spoznavanje morskega ekosistema s predšolskimi otroki
  63. Gaja Gleščič: Vrtnarske dejavnosti v vrtcu

Other documents (8)

  1. Nataša Dolenc-Orbanić, Claudio Battelli, Janja Plazar, Petra Furlan, Nastja Cotič: Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
  2. Pier Luigi Nimis, Nataša Dolenc-Orbanić, Nastja Cotič, Danijel Pokleka, Claudio Battelli: Določevalni ključ za rastline Sečoveljskih solin (Piran, Slovenija)
  3. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak: Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk
  4. Nataša Dolenc-Orbanić, Petra Furlan: Pogledi bodočih učiteljev na sodobno poučevanje naravoslovja
  5. Nataša Dolenc-Orbanić, Nives Kovač: Naravoslovje 2
  6. Nataša Dolenc-Orbanić, Nives Kovač: Naravoslovje II
  7. Claudio Battelli, Nataša Dolenc-Orbanić: First record of Chthamalus Montagui Southward, 1976 (Crustacea, Cirripedia) on the Slovenian coast (Gulf of Trieste, Northern Adriatc sea)
  8. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica