Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Nastja Cotič:
Model pouka naravoslovja na morski obali z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in izkustvenega učenja
MSc theses (4)
Barbara Drenik:
Pogledi učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije
Blaž Finžgar:
Učinki izkustvenega pouka, podprtega z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo pri predmetu spoznavanje okolja
Martina Goljuf:
Učno gradivo na področju spoznavanja okolja za posebni program vzgoje in izobraževanja
Polona Salober:
Primerjava pogledov učencev mestnih in podeželskih šol na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije za učenje in poučevanje
BSc theses (71)
Maruška Penič:
Oblikovanje v predšolskem obdobju
Blaž Finžgar:
Mnenje učiteljev o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku spoznavanja okolja ter naravoslovja in tehnike
Ana Roblek:
Primerjava vodenja e-dnevnika in e-redovalnice s pisnim vodenjem dnevnika in redovalnice
Polona Salober:
Odnos učiteljev in učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
Aleksandra Đurić:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
Marija Petra Košec:
Varno izvajanje tehniških dejavnosti s potencialno nevarnimi tehniškimi orodji
Špela Cesar:
Spoznavanje materialov v predšolskem obdobju
Mateja Brglez:
Spoznavanje kmetijstva v vrtcu
Janina Blažko Golob:
Uporaba lesa med vzgojiteljicami in vzgojitelji
Eva Ogrin:
Tradicionalni slovenski zajtrk
Neža Stubelj:
Medpodročno povezovanje matematike in narave v prvem starostnem obdobju
Mojca Adamlje:
Uporaba interaktivne table pri pouku spoznavanja okolja in naravoslovja in tehnike
Lea Stržinar:
Naravoslovno matematične dejavnosti z magneti
Teja Macuh:
Inovativen pristop k prepoznavanju tekstila preko igre v predšolskem obdobju
Špela Majhenič:
Spoznavanje in oblikovanje lesa v prvi starostni skupini
Karin Toškan:
Matematika skozi naravoslovje v 1. starostnem obdobju
Petra Krašna:
Preoblikovanje odpadnih materialov v predšolskem obdobju
Ana Valančič:
Uporaba mobilnega učenja med učitelji razrednega pouka
Suzana Bržan:
Uporaba papirja pri tehniških dnevih v osnovni šoli
Janja Malik:
Uporaba povečevalnih stekel in mikroskopov pri vzgojiteljicah
Anja Medved:
Spoznavanje gozdnih živali in rastlin v predšolskem obdobju
Dilva Koren:
Od papirja do knjige
Ester Jurinčič:
Skupaj z otroki spoznavamo papir na inovativen način
Monika Lumpert:
Spoznavanje lesa v vrtcu
Katarina Hain:
Raziskovalna škatla in določevalni ključ za izbrana gozdna drevesa
Nataša Nučič:
Spoznavanje letal v predšolskem obdobju
Mateja Kristl:
Otrok spozna postopek, kako iz konopljinih stebel nastane tkanina
Neli Ferfolja:
Predstavitev kamere obscura v predšolskem obdobju
Šejla Nadarević:
Prometna vzgoja v prvem starostnem obdobju
Mojca Dolinar:
Uvedba tehniškega kotička v drugem starostnem obdobju
Nika Zupan:
Spoznavanje dinozavrov v predšolskem obdobju
Katja Andrejčič:
Spoznavanje živinoreje v predšolskem obdobju
Eva Hočevar:
Izdelava kompasa z otroki, starimi od 7 do 8 let
Maja Bradeško:
Vključevanje teme čebelarstvo med vzgojitelji
Barbara Masten:
Razlike v poznavanju rastlin in živali v mestnih in podeželskih vrtcih
Jasna Drevenšek:
Ustvarjanje iz odpadnega materiala v vrtcu
Katja Drevenšek:
Tehnično ustvarjanje iz različnih materialov v vrtcu
Janja Gartner:
Spoznavanje travnika v prvem starostnem obdobju
Sabina Gabrijelčič:
Živali v vrtcu
Vesna Škarja:
Spoznavanje kmetije s predšolskimi otroki
Tadej Benčina:
Vrtec na kmetiji kot možnost izkustvenega učenja v predšolskem obdobju
Mojca Turk:
Varno rokovanje s pravim orodjem v vrtcu
Nija Prah:
Razvrščanje materiala preko čutnega zaznavanja v prvem starostnem obdobju
Katja Arh:
Fotografija v predšolskem obdobju
Bernarda Rebec:
Uporaba fotoaparata v prvem razredu osnovne šole
Katja Mrgole:
Spoznavanje pridobivanja mleka z otroki v mestnem vrtcu
Natalija Bider Reiter:
Spoznavanje naravnega materiala z otroki, starimi 2-3 leta
Nina Kovačič Grosar:
Z otroki prvega starostnega obdobja raziskujemo jame
Nika Ogorevc:
Urjenje s škarjami pri 3-4 leta starih otrocih
Nina Dolić:
Spoznavanje mravelj s predšolskimi otroki
Nuša Cerar:
Od načrtovanja do končnega izdelka žužkovega hotela
Maja Golić Završan:
Raziskovanje svetlobe in sence v predšolskem obdobju
Katarina Pajk:
Recikliranje odpadkov za čistejše okolje v predšolskem obdobju
Neža Dolenc:
Spoznavanje naravoslovnih dogodkov nastajanja in oblikovanja planeta Zemlja pri predšolskih otrocih
Neža Bizjak:
Ozaveščanje otrok predšolskega obdobja o onesnaževanju vodovja
Tavčar Hana:
Poznavanje osnov elektrotehnike med vzgojitelji
Tia Prašnikar:
Spoznavanje poti bombaža kot primer tehniških dejavnosti v vrtcu
Anka Pišek Korošin:
Vključevanje osnov vrtnarjenja v predšolsko obdobje
Anita Cigoj:
Spoznavanje znanstvenika in enostavnih poskusov v predšolskem obdobju
Dragica Bonić:
Naravoslovno-matematične dejavnosti v gozdu
Lea Ličen:
Ozaveščanje otrok o požaru in njegovih posledicah
Sabina Muratović:
Eksperimentalno delo na temo vremenskih pojavov v prvem razredu osnovne šole
Urška Vidic:
Vrtnarjenje v visokih gredah z otroki v prvem starostnem obdobju
Špela Kržič:
Spoznavanje prometa preko didaktičnih iger
Vid Rot:
Spoznavanje osnov vrtnarjenja v predšolskem obdobju
Larisa Mahorič:
Odkrivanje žive in nežive narave v 1. starostnem obdobju
Naja Lipičar:
Predstavitev volne v predšolskem obdobju
Leja Ažman:
Mnenje staršev o uporabi ročnega orodja v predšolskem obdobju
Nika Hari:
Varnost v prometu
Mojca Zuljan:
Otroci spoznavajo čutilo za okus in različne okuse v predšolskem obdobju
Sara Rojc:
Mnenja vzgojiteljic na pedagoški koncept gozdne pedagogike
Other documents (4)
Pier Luigi Nimis, Nataša Dolenc-Orbanić, Nastja Cotič, Danijel Pokleka, Claudio Battelli:
Določevalni ključ za rastline Sečoveljskih solin (Piran, Slovenija)
Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Nataša Dolenc-Orbanić, Claudio Battelli, Janja Plazar, Petra Furlan, Nastja Cotič:
Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
Nada Razpet, Petra Furlan, Nastja Cotič:
Pa poskusimo!