Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Silvija Komočar:
Pomen čustvenih kompetenc za profesionalno delovanje vzgojiteljev predšolskih otrok
MSc theses (7)
Gabrijela Ferlinc:
Profesionalni razvoj vzgojiteljev z vidika samoučinkovitosti in optimizma
Jana Olivieri:
Pozornost, opismenjevalne spretnosti in glasbene dejavnosti
Staša Srebotnjak:
Izzivi učiteljev pri obravnavi šolskega otroka v stiski
Nastja Kajba:
Spodbujanje rezilientnosti srednješolcev
Maša Burdian:
Vzgojni stili in otrokova pripravljenost na vstop v šolo
Brigita Kranjc:
Motivacija otrok s posebnimi potrebami pri uporabi netradicionalnega likovnega pripomočka
Alma Havkić:
Motivacija strokovnih delavcev v vrtcu
BSc theses (38)
Tjaša Nemec:
Čustvena izraznost predšolskega otroka in njegove družine
Tina Bradač:
Čustvena kompetentnost staršev in izraznost čustev pri predšolskih otrocih
Aneja Grča:
Prepričanja vzgojiteljic glede uporabe otroške risbe v vrtcu
Tjaša Mrhar:
Telesni dotik pri malčkih
Nina Šetar:
Razlike med spoloma v učnih dosežkih
Anja Ferjančič:
Odraščanje otrok v istospolnih partnerskih zvezah
Andreja Brezovec:
Delovni spomin predšolskega otroka
Kaja Vidmar:
Risanje človeške figure pri otrocih starih od 3 do 6 let, v kontekstu razvoja prijateljstev
Melita Petrič:
Prepoznavanje in uravnavanje čustev otrok v skupini
Janja Končar:
Vloga pedagoškega delavca v procesu žalovanja otroka
Michela Sava:
Funkcionalna družina in uvajanje otroka v vrtec
Mojca Pečenko:
Otrokovo upodabljanje čustva jeze v prosti risbi
Tea Volf Bradač:
Prepoznavanje osebnostne zrelosti ob vstopu v šolo
Anja Valenčić:
Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno heterogenih skupinah
Petra Volarič:
Navezanost otrok s posebnimi potrebami na vzgojitelja
Neja Kavčič:
Dejavniki, ki vplivajo na trajanje procesa uvajanja otrok prvega starostnega obdobja v vrtec
Teja Rus Zalokar:
Separacijska anksioznost ob uvajanju otroka v vrtec
Mojca Gantar:
Vzgojni stili vzgojiteljic predšolskih otrok doma in v vrtcu
Špela Gračner:
Počutje otroka v vrtcu skozi prosto risbo
Sara Tovornik:
Komplementarni vedenjski vzorci med strokovnima delavkama v tandemu
Maja Tomšič:
Čustvena izraznost otrok ob glasbenih izsekih otroške oddaje Studio kriškraš
Barbara Hictaler:
Sodelovanje med starši in vrtcem
Anja Rotovnik:
Kompetentnost vzgojiteljev pri prepoznavanju spolnih zlorab
Gracija Binder:
Izgorelost pri vzgojiteljicah
Veronika Kogoj:
Reševanje konfliktov pri predšolskih otrocih
Karol Paulin:
Socialno plašni otroci v vrtcu
Jerica Krečič:
Učitelj med poznavanjem in upoštevanjem introvertnosti učencev
Nives Bohte:
Vzpostavljanje zaupanja med vzgojitelji in starši
Anja Šekoranja:
Izkustveno učenje v vrtcu
Luka Mohar:
Finski model sodelovanja s starši v slovenskem prostoru
Maruša Klančar:
Vzgojni stili staršev in osebnostne lastnosti otrok
Tajda Schönlieb:
Agresivno vedenje otrok v predšolskem obdobju
Selma Hamzić:
Samoučinkovitost strokovnih delavcev
Alja Polanec:
Telesna samopodoba in učna uspešnost osnovnošolcev
Katja Smolej:
Odziv vzgojiteljev na vedenje otrok v vrtcu
Tamara Weisseisen:
Čustveno delo vzgojitelja v odnosu s starši, otroki in sodelavci
Tina Čeč:
Anksioznost vzgojiteljev pri matematičnih vsebinah
Katarina Osolnik:
Načrtna vadba čuječnosti in njen pomen v predšolskem obdobju
Other documents (10)
Sonja Čotar Konrad:
Pedagoška psihologija
Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar:
Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol
Sonja Čotar Konrad:
Konfliktnost med mladostniki in starši
Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
Sonja Čotar Konrad:
"How and why should I study?": metacognitive learning strategies and motivational beliefs as important predictors of academic performance of student teachers
Richard D. Roberts, Sonja Čotar Konrad:
A synthesis of recent studies of the situational test of emotional management
Anja Valenčić, Sonja Čotar Konrad:
Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah
Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar:
Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanj
Marko Kukanja:
Od beneškega bakalaja do sladke Istre