Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Silvija Komočar: Pomen čustvenih kompetenc za profesionalno delovanje vzgojiteljev predšolskih otrok

MSc theses (7)

  1. Gabrijela Ferlinc: Profesionalni razvoj vzgojiteljev z vidika samoučinkovitosti in optimizma
  2. Jana Olivieri: Pozornost, opismenjevalne spretnosti in glasbene dejavnosti
  3. Staša Srebotnjak: Izzivi učiteljev pri obravnavi šolskega otroka v stiski
  4. Nastja Kajba: Spodbujanje rezilientnosti srednješolcev
  5. Maša Burdian: Vzgojni stili in otrokova pripravljenost na vstop v šolo
  6. Brigita Kranjc: Motivacija otrok s posebnimi potrebami pri uporabi netradicionalnega likovnega pripomočka
  7. Alma Havkić: Motivacija strokovnih delavcev v vrtcu

BSc theses (38)

  1. Tjaša Nemec: Čustvena izraznost predšolskega otroka in njegove družine
  2. Tina Bradač: Čustvena kompetentnost staršev in izraznost čustev pri predšolskih otrocih
  3. Aneja Grča: Prepričanja vzgojiteljic glede uporabe otroške risbe v vrtcu
  4. Tjaša Mrhar: Telesni dotik pri malčkih
  5. Nina Šetar: Razlike med spoloma v učnih dosežkih
  6. Anja Ferjančič: Odraščanje otrok v istospolnih partnerskih zvezah
  7. Andreja Brezovec: Delovni spomin predšolskega otroka
  8. Kaja Vidmar: Risanje človeške figure pri otrocih starih od 3 do 6 let, v kontekstu razvoja prijateljstev
  9. Melita Petrič: Prepoznavanje in uravnavanje čustev otrok v skupini
  10. Janja Končar: Vloga pedagoškega delavca v procesu žalovanja otroka
  11. Michela Sava: Funkcionalna družina in uvajanje otroka v vrtec
  12. Mojca Pečenko: Otrokovo upodabljanje čustva jeze v prosti risbi
  13. Tea Volf Bradač: Prepoznavanje osebnostne zrelosti ob vstopu v šolo
  14. Anja Valenčić: Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno heterogenih skupinah
  15. Petra Volarič: Navezanost otrok s posebnimi potrebami na vzgojitelja
  16. Neja Kavčič: Dejavniki, ki vplivajo na trajanje procesa uvajanja otrok prvega starostnega obdobja v vrtec
  17. Teja Rus Zalokar: Separacijska anksioznost ob uvajanju otroka v vrtec
  18. Mojca Gantar: Vzgojni stili vzgojiteljic predšolskih otrok doma in v vrtcu
  19. Špela Gračner: Počutje otroka v vrtcu skozi prosto risbo
  20. Sara Tovornik: Komplementarni vedenjski vzorci med strokovnima delavkama v tandemu
  21. Maja Tomšič: Čustvena izraznost otrok ob glasbenih izsekih otroške oddaje Studio kriškraš
  22. Barbara Hictaler: Sodelovanje med starši in vrtcem
  23. Anja Rotovnik: Kompetentnost vzgojiteljev pri prepoznavanju spolnih zlorab
  24. Gracija Binder: Izgorelost pri vzgojiteljicah
  25. Veronika Kogoj: Reševanje konfliktov pri predšolskih otrocih
  26. Karol Paulin: Socialno plašni otroci v vrtcu
  27. Jerica Krečič: Učitelj med poznavanjem in upoštevanjem introvertnosti učencev
  28. Nives Bohte: Vzpostavljanje zaupanja med vzgojitelji in starši
  29. Anja Šekoranja: Izkustveno učenje v vrtcu
  30. Luka Mohar: Finski model sodelovanja s starši v slovenskem prostoru
  31. Maruša Klančar: Vzgojni stili staršev in osebnostne lastnosti otrok
  32. Tajda Schönlieb: Agresivno vedenje otrok v predšolskem obdobju
  33. Selma Hamzić: Samoučinkovitost strokovnih delavcev
  34. Alja Polanec: Telesna samopodoba in učna uspešnost osnovnošolcev
  35. Katja Smolej: Odziv vzgojiteljev na vedenje otrok v vrtcu
  36. Tamara Weisseisen: Čustveno delo vzgojitelja v odnosu s starši, otroki in sodelavci
  37. Tina Čeč: Anksioznost vzgojiteljev pri matematičnih vsebinah
  38. Katarina Osolnik: Načrtna vadba čuječnosti in njen pomen v predšolskem obdobju

Other documents (10)

  1. Sonja Čotar Konrad: Pedagoška psihologija
  2. Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar: Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
  3. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol
  4. Sonja Čotar Konrad: Konfliktnost med mladostniki in starši
  5. Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
  6. Sonja Čotar Konrad: "How and why should I study?": metacognitive learning strategies and motivational beliefs as important predictors of academic performance of student teachers
  7. Richard D. Roberts, Sonja Čotar Konrad: A synthesis of recent studies of the situational test of emotional management
  8. Anja Valenčić, Sonja Čotar Konrad: Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah
  9. Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar: Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanj
  10. Marko Kukanja: Od beneškega bakalaja do sladke Istre
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica