1x | | družba, humor, priljubljenost matematike, didaktične igrače, raziskava TIMSS, druga starostna skupina, grupe, metodologija korak za korakom, Beethoven, zaupanje, Bach, funkcije, transpozicije, inverzije, pouk matematike, razvoj pojmov, Piaget in Inhelder, spodbujanje razvoja, objekti vzorca, priprava učnega materiala, matematično besedilo, matematični vzorci, TeX, predšosko obdobje, mišljenje in govor, matematika v šoli, strokovno besedilo, beamer, kakovost v vrtcu, odnos do matematike, kurikulum v vrtcu, LaTeX, tretji razred osnovne šole, fuga, načini nadaljevanja vzorca, odpadni material, van Hiele, starost, lastno telo, predmeti, aktivno učenje, govor, zgodnje učenje, verižice, vloga igre pri predšolski matematiki, orientacijske spretnosti, simbolne igre, vloga učitelja, strategije merjenja mase, ocena, tabele, področje matematike, izrazi, geometrija z merjenjem, konzervacija količine, vloga šole, pojmi orientacije, učna motivacija, kritika Piagetove teorije, orientacija glede na sebe, tekmovanja, permutacije, variacije, kurikuum, matematični modeli simetrije, kombinacije, uspeh, oblike, barve, sortiranje, gibalne igre, umetnost, elektronsko preverjanje znanja, INVALSI, učna neuspešnost, načela štetja, psihoanalitične ter kognitivne teorije razvoja, taksonomija znanja, povezovanje področij, nacionalni preizkusi znanja, naloge, mehka logika, učni pristopi, glasba, premica, orientacijske zmožnosti otrok, eksperimentalna/kontrolna skupina, težišče, središče včrtane krožnice, zunanja motivacija, notranja motivacija, zaznavanje prostora, načrtovane matematične dejavnosti, matematične zgodbe, storilnostna motivacija, središče očrtane krožnice, višinska točka, učiteljišče, izobraževanje učiteljev, utelešena kognicija, geometrijske oblike, šolski sistem, pedagoška fakulteta, znamenite točke trikotnika, matematični cilji, dom, pripravništvo, učni proces, denarna enota, ustvarjalnost v predšolskem obdobju, več-manj, razvrščanje po izbrani lastnosti, matematične izkušnje, razvoj otroka in mišljenja, zgodovina geometrije, nivoji razvrščanja, skladnost, enakost, razvrščanje likov, Jean Piaget, motorične spretnosti, kognitvni razvoj, kovanec, bankovec, cena, otroka, orientacijske zmožnosti v prostoru, orientacija na papirju, zgodnje obdobje, didaktika, načrtovanje integriranega pouka, ustvarjalni gib, učni uspeh, permutacije s ponavljanjem, zimska oblačila, stolpčni prikaz, puščični prikaz, sistematičnost, uspešnost, delovni listi, kubični decimeter, večje oz. manjše, priprave na vzgojno-izobraževalno delo, Carrollov diagram, simetrija na listu, linearna funkcija, elektronski učbeniki, igrače, didaktično gradivo, starejša skupina, spodbujanje, simetrija v naravi, simetrija v predšolskem obdobju, geometrijski pojmi, srednje strokovno izobraževanje, stolpični prikazi, vrstični prikazi, standard znanja, tematski sklop, vsebinsko področje, četrti razred, Gagnejeva taksonomija, osnovnošolski izobraževalni sistem, matura, dijaki, poklicna matura, taksonomske ravni, učni načrt matematike, Slovenija, prednosti, pešci, kolesa, avtomobili, slabosti, radovednost, Brazilija, meje, sestavljanje pisnega preizkusa, preizkusi znanja, podpora, statistika, otroci tehtajo, 3. razred, merjenje dolžine v vrtcu, poimenovanje barv, poučevanje, zaznavanje vzorcev, primerjanje, tehtanje, oblikovanje vzorcev, prepoznavanje vzorcev, skriti zaklad, urejanje ali seriacija, konzervacija števila, 4-5-letniki, sodelovanje, sodelovalne veščine, vloga družinskih članov, matematične igre, klasifikacija ali razvrščanje, matematika za otroke, družabne igre, pripovedovanje, orientiranje v naravi, kurikul za vrtce, sestavljanka, razvoj otrok, od telesa k liku, prvi razred devetletke, učiteljice, anketa, primeri, vpliv, oddelki podaljšanega bivanja, kombinatorične situacije, besedilne naloge, taksonomije znanja, učni načrt za matematiko, jezik v predšolskem obdobju, učenje z gibanjem, matematika v 1. in 2. razredu osnovne šole, logika, realna življenjska situacija, geometrijski liki in telesa, vzgoja, razvoj matematičnih operacij, sodelovalne strukture, računalniška igra, večje/manjše, odnos med elementi, strategije reševanja, naravno okolje, spretnosti, 2. triletje, splošne učne težave, nadaljevanje vzorcev, ustvarjanje vzorcev, poštevanka, geometrijska telesa in liki, NTC učenje, merjenje v predšolskem obdobju, miselne veščine, nestrukturiran material, učenje v predšolskem obdobju, problemske naloge, doprinos k poučevanju, učitelj, kreativno poučevanje, pisni algoritmi, pomnjenje, sredstva IKT, pisno ocenjevanje, dolg, kratek, delovna doba, stopnja izobrazbe, sodelovalno učenje, skupinska učna oblika, prostorski pojmi, matematična zgodba, daljši, krajši, Mednarodni matematični Kenguru, učni cilji, slovenski in italijanski učni sistem, pozabljanje, pouk matematike v 1. razredu, najdaljši, najkrajši, tekmovalne naloge, taksonomija znanj, stališča, odnos, montessori, postopki merjenja, dejavnost, metodični koraki merjenja, montessori materiali, vloga vzgojitelja, kombinirana skupina, razvrščanje v drevesni prikaz, razumevanje količine, spoznavni razvoj, matematična področja, razvoj mišljenja otroka, lastnosti geometrijskih likov, razumevanje, spolni stereotipi, minimalni standardi znanja, masa, kolegialne hospitacije, dolžinske enote, razvoj merjenja dolžine, navodila, matematika v vsakdanjem življenju, orientacijski izrazi, statistična pismenost, oznake, gimnazija, zgodovina merjenja, problemska situacija, statistični problemi, vsebine predšolske matematike, zmožnost razvrščanja, opazovanje, disertacije, državni vrtec, vloga vzgojiteljev, anketni vprašalnik, matematično mišljenje, vloga odraslih, učno okolje, razvojne stopnje, matematično okolje, načrtovanje dejavnosti, ploskev, Kurikulum, matematična nadarjenost, strokovni delavci, razredni učitelji, medpodročna povezava, zaznavanje, otrok in denar, načrtovanje pouka, zgodovina štetja, mrežno računalništvo, vloga odraslega, principi štetja, štetje skozi igro, lega predmetov, reševanje kombinatoričnih problemov, matematični pojmi, spodbudno učno okolje, orientacija na telesu, konkretna uporaba, ukrepi, ugodna občutja, drevesni diagram, zgodnje učenje matematike, težave, računalništvo v oblaku, porazdeljeni sistemi, vsakdanje življenje, naravno učno okolje, ustvarjalno poučevanje matematike, učiteljeve strategije, realne izkušnje, peti razred osnovne šole, fizikov in astronomov Slovenije, Društvo matematikov, tekmovanje iz znanja, učenci, domače naloge, operativni cilji, matematika v 7. razredu, virtualizacija, storitve, gozd, znanje učencev, vpliv matematike na možgane, učna načela, dosežki učencev, mlajša skupina |