Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Doris Gomezelj Omerzel

Together there are 249 keywords, that are appearing 366 times.
49 of them (19.68 % of all) appear more than once, together appearing 166 times (45.36 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
12x7.23%turizem
10x6.02%podjetništvo
9x5.42%zadovoljstvo, znanje
7x4.22%diplomska dela, zaposleni
6x3.61%trženje
5x3.01%izobraževanje, razvoj, storitve
4x2.41%management, analiza, motivacija
3x1.81%dejavniki, trženjski splet, konkurenčnost, kupci, podjetja, poslovni načrt, okolje
2x1.2%internacionalizacija, stranke, analize, socialno podjetništvo, mladi, podjetniška ideja, družba, tržno komuniciranje, blagovna znamka, strategija, kakovost, usposabljanje, konkurenca, pospeševanje prodaje, generacija Y, motiviranje, študenti, socialno podjetje, MSP, nasledstvo, družinsko podjetje, blagovne znamke, zaključne projektne naloge, poslovanje, inovativnost, podjetnik, uspešnost, mala in srednje velika podjetja, inovacijska uspešnost
1xfilmska produkcija, filmi, ustanavljanje, SWOT, prodajalci, procesi, strategije, merjenje, podjetniki, talenti, zvestoba, lastnosti, pričakovanja, upravljanje, izdelki, transport, razlogi, promocija, turistični potenciali, Izola, težave, plačila, disciplina, kiriza, motivaciija, investicije, kinematografija, institucije, odjemalci, filmska industrija, cene, tržni deleži, teorije, delovna uspešnost, pozicioniranje, baterijska svetilka, tehniloški parki, pospeševanje turizma, trženje turizma, turistični proizvodi, Kranjska Gora, reklamacije, Eventisma, turistično povpraševanje, turistične ponudbe, komitenti, organiziranost, poslovno sodelovanje, poslovni obiski, pridobivanje novih komitentov, trgovsko podjetje, zadovoljstvo kupcev, nabava, funkcije, politika, praksa, prihranek, človek, CRM model, reševanje reklamacij, varstvo potrošnika, banka, bančništvo, teorija, bančne storitve, banke, tehnologije, podjetniški inkubatorji, oglaševanje, osebna prodaja, kulturna dediščina, reorganizacija, Renault, gostje, hotelirstvo, kadri, organizacija, izobraževalni sistem, Pivka, Martin Krpan, tržna analiza, elektronska prodaja, finančni načrt, kontaktno osebje, svetovanje, prodajni program, podjetniška priložnost, razvojni proces, ustanovitev podjetja, alternativni viri energije, proizvodnja, majhna in srednje velika podjetja, rast, prodaja, video, snemanje, montaža, Ljubljana, hostel, video produkcija, občina Jesenice, podjetniška namera, ovire za ustanovitev podjetja, priložnosti, spodbujanje, potencial, turistična nastanitev, dejavniki inovacij, Interreg, Operativni program Slovenija Italija 2007-2013, evropska kohezijska politika, povezovanje, sodelovanje, evropsko teritorialno sodelovanje, hitrorastoče organizacije, ovire inovacij, inoviranje, intelektualni kapital, procesi inoviranja, podjetništvo v Sloveniji, podjetništvo med mladimi, podjetništvo v družini, prosocialno vedenje, družbene norme, samoučinkovitost, startup, socialnopodjetniška namera, medorganizacijske mreže, prehrambno gostinstvo, uspešnost poslovanja, podjetniške lastnosti, mikro, mreženje, delo v podjetju, stopnje poslovnega procesa, značilnosti, makroekonomija, prednosti in slabosti, poslovanje podjetja, družinska ustava, tveganje, karierna odločitev, direktor, univerzitetno okolje, teorija načrtovanega vedenja, neodvisnost, dejavnost, narava, odnos, odgovornost, okoljevarstvena politika, rudarstvo, elektronsko poslovanje, turisti, potrošniki, finančni dejavniki, javna uprava, nefinančni dejavniki, odgovorni turizem, trajnostni razvoj, učinkovitost, orodja, igralnice, igralništvo, organizacijska klima, ankete, vrednost, prenos znanja, bolnišnice, visoko šolstvo, mobilnost, ekonomija, globalizacija, zdravstvo, solidarnost, podjetniško izobraževanje, mladi iskalci zaposlitve, trgovski zastopniki, nemški trg, operacijske mize, aktivna politika zaposlovanja, poslovno okolje, turistična ponudba, fizioterapija, koncesija, trg, proces iskanja, potovanja, nakupno odločanje, kompetence, motivi, adrenalinski parki, podeželje, zadovojstvo, dodana vrednost, materializem, nakupne navade, motiviranost, poslovna uspešnost, vrste znanja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica