Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Petra Zabukovec Baruca

Together there are 81 keywords, that are appearing 121 times.
13 of them (16.05 % of all) appear more than once, together appearing 53 times (43.8 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
18x33.96%turizem
5x9.43%tržno komuniciranje
4x7.55%analize, trženje, zaključne projektne naloge
3x5.66%družbena omrežja, kampanja
2x3.77%turistične destinacije, strategija trženja, pozicioniranje, turist, digitalni marketing, destinacija
1xsonaravni razvoj, planinske koče, gorski turizem, vino, diplomske naloge, splet, spletne strani, internet, vinski turizem, vinske kleti, turistične kmetije, trajnostni razvoj, vinarji, ankete, potovalni priročniki, Gorenjska, učinki, združevanje, segment, terorizem, zabava, igralnice, igralništvo, povezovanje, občine, vodniki, turistični vodniki, oglaševanje, Prekmurje, organiziranost, regionalne destinacijske organizacije, lokalne turistične organizacije, destinacije, trendi, vplivnež, digitalni odklop, mladi, sledilci, digitalizacija, vsebinski marketing, šport, motivatorji, planinstvo, marketing, socialna omrežja, hotelski ponudniki, Emirates, letalstvo, družbeno omrežje, turistična destinacija, Formula 1, covid-19, družbeni mediji, kakovost, zadovoljstvo, nakupovanje v turizmu, tržna znamka, konkurenca, trženje v turizmu, pandemija COVID-19, krizne razmere, zdrav življenjski slog, hotelska ponudba, ponudniki, butični hotel, interno komuniciranje, odjemalci, konkurenčna prednost
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica