Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mitja Krajnčan

Together there are 715 keywords, that are appearing 1249 times.
159 of them (22.24 % of all) appear more than once, together appearing 693 times (55.48 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
29x4.18%vrtec
25x3.61%vzgojitelji
19x2.74%predšolski otroci
18x2.6%družina, osnovna šola
17x2.45%doživljajska pedagogika
16x2.31%otroci
14x2.02%čustvene in vedenjske težave
12x1.73%vzgoja, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija
10x1.44%starši, strokovni center, učitelji, šola, sodelovanje
9x1.3%strokovni delavci
8x1.15%narava, čustvene in vedenjske motnje, učenje, mladostniki
7x1.01%pomoč, učenci
6x0.87%predšolsko obdobje, čustveno-vedenjske težave, gibanje, vzgojni stili, gozdna pedagogika, dejavniki tveganja, strokovni centri, doživetje, otroci in mladostniki
5x0.72%mladostništvo, nasilje, medvrstniško nasilje, dodatna strokovna pomoč, igra, varovalni dejavniki, socialne veščine, socializacija
4x0.58%šolska svetovalna služba, prilagoditve, vrstniki, permisivni vzgojni stil, vzgojiteljice, izkustveno učenje, kompetence, participacija, izvajalci dodatne strokovne pomoči, timsko delo, naravno okolje, moteče vedenje, vzgojni zavodi, samopodoba, avtoritarni vzgojni stil, gozd, individualiziran program, socialni pedagogi, socialna pedagogika
3x0.43%stigmatizacija, agresija, možgani, uvajalno obdobje, sodelovanje s starši, prosti čas, supervizija, odnosi, stanovanjske skupine, integracija, čutila, uvajanje, agresivnost, normalizacija, smernice, svetovalni delavci, komunikacija, učenci priseljenci, čustveno-vedenjske motnje, vključenost, vzgojni zavod, duševno zdravje, obravnava, socialne kompetence, center za socialno delo, krizna intervencija
2x0.29%prostočasne aktivnosti, učenci s posebnimi potrebami, avtoriteta, vključevanje, deinstitucionalizacija, povratništvo, šolska mediacija, priseljenci, prevencija, vzgoja in izobraževanje, obsojenci, otrokov razvoj, podpora, stereotipi, socialno okolje, starši otrok s posebnimi potrebami, stališča učiteljev, pomoč in podpora, predsodki, strpnost, šolanje na daljavo, medsebojni odnosi, priporočila, čustva, različnost, NTC sistem učenja, socialna sprejetost, samopoškodbeno vedenje, spol, socialni pedagog, učitelji razrednega pouka, metode dela, motivacija, didaktični pripomoček, čustvene in vedenjske težave in motnje, doživljanje, medkulturnost, kurikulum za vrtce, pomočnice vzgojiteljic, navezanost, socialne igre, razvoj, stres, samostojnost, stanovanjska skupina, žalovanje, odločba o usmerjanju, avtoritativni vzgojni stil, težave v duševnem zdravju, gibalni razvoj, rejništvo, medosebni odnosi, odnos, zgodnja stimulacija možganov, starševstvo, Slovenija, odraščanje, motnja ADHD, dobro počutje, usposobljenost učiteljev, izobraževanje, mladinsko stanovanje, razvoj možganov, zasvojenost, učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami, svetovalna služba, rejniška družina, metode, učne težave, igre, predšolska vzgoja, matična družina, internet, migracije
1xklima, ohranjanje naravnih virov, nov partner, sodobna družina, vedenjske in čustvene posledice otrok, osamosvajanje, odraslost, ločevanje odpadkov, raziskovanje, kazalniki, ločitev, tradicionalna družina, motnje, smrt, recikliranje, program NTC, gibalna/športna aktivnost, vodstvo, sprejemanje drugačnosti, čustvene in vedenjske težave oziroma motnje, Kurikulum za vrtce, anamneza, vzgojne težave, ogled, nadarjeni otroci, izstopajoče vedenje otrok, sodelovanje med starši in vrtcem, intervju, mlajši osnovnošolci s čustvenimi in vedenjskimi težavami, razlogi za namestitev v vzgojni zavod, vzgojni stili v javnem šolstvu, sprejem, vedenjsko čustvene težave, timi, vloga učitelja, mentorstvo, avtistična motnja, proces sprejemanja otroka, otrok s posebnimi potrebami, namestitev, vzgojna skupina, starši ostalih otrok, koučing, dobre prakse, hospitalizirani otroci, komunikacija med zaposlenimi, otroci/mladostniki s posebnimi potrebami, vloga odraslega, bolnišnični oddelek vrtca, medij vzgoje, postopek usmerjanja, inkluzivno spremljanje, otroci in mladostniki s posebnimi potrebami, kognitivni razvoj otroka, organizacijska klima, Dom Antona Skale Maribor, individualiziran vzgojni načrt, zadovoljstvo zaposlenih, izkušnje učiteljev, bolnišnična vzgojiteljica, slovenski jezik in madžarski jezik, vedenjske in čustvene motnje, vzgojiteljica, znanje vzgojiteljic, mladinski dom, socialnopedagoška pomoč, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, strategije uravnavanja vedenja, modifikacija vedenja, otrokovo dobro počutje, strategije dela z otroki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, funkcionalna ocena vedenja, dvojezičnost, tim, prosta igra, zavodi za prestajanje kazni zapora, socialna klima, prijateljstvo, sprejemanje različnosti, biblioterapija, učno okolje, terapevtsko jahanje, konji, motnja avtističnega spektra, okoljska vzgoja v vrtcu, ohranjanje in varovanje okolja, mladostnikova biografija, žalujoči mladostnik, razumevanje, travmatski dogodek, senzorna integracija, specialno-pedagoško jahanje, izobraževalni programi, NTC učenje, motorične dejavnosti, izobrazbena struktura, elektronske naprave, spanje, preventivni programi, izkušnja, samotni otok, vpliv gozda na celostni razvoj, svetilnik, socialni odnosi, spontana igra, spontano gibanje, onesnaževanje, predšolski oroci, strategije dela, postavljanje meja, pohvale, multikulturnost, nadarjenost, napotitev v zavod, Vzgojni zavod Smlednik, delovanje možganov, nagrade, kritika, ponudba počitniških taborov, telovadba, vaje, počitniški tabori, zgodovina taborništva, kazen, disciplina, taborništvo, indikatorji motenj, klasifikacija motenj, rane, bolečine, strokovna pomoč, psihična stiska, neenakost, kmečka opravila, posebnosti v vedenju, motnje vedenja in osebnosti, samopomoč, avtoagresivnost, oblike sodelovanja, didaktika, prvič v vrtec, indijanska kultura, projektno delo, emo subkultura, preprečevanje nasilja, sproščanje, NTC metoda, otroci s čustveno-vedenjskimi težavami, timski pristop, institucionalno varstvo, Dnevni center za otroke in mladostnike Koper, učna pomoč, vedenjske in čustvene težave, učna manj uspešnost, delo učitelja, bolezni v duševnem razvoju, socialna izključenovst, znaki, simptomi stresa, preprečevanje izgorelosti, spoprijemanje s stresom, poklici pomoči, socialna omrežja, Dnevni center za otroke in mladostnike, izgorelost, učni načrti, ljudje s posebnimi potrebami, otrok in narava, čebele, čebelji pridelki, demokratični vzgojni stil, koordinacija gibanja, kognitivni razvoj, gibalne spretnosti, ravnotežje, vzgojne ustanove, pedagoška dokumentacija, primerjava, ljudske igre, razvojna obdobja, Srbija, igra in učenje, strokovni delavci vzgojnih ustanov, pričakovanja od zavodske vzgoje, doživljanje narave, neposredno učenje, gibalna aktivnost, učne metode, ustvarjalni gibi, skupinska dinamika, zaprto in odprto učno okolje, asociativno učenje, reproduktivno učenje, gozdni vrtec, šolski svetovalni delavci, inkluzivni pedagogi, vzgojitelji predšolskih otrok, smisel življenja, Viktor Emil Frankl, poučevanje naravoslovja, vrtec v gozdu, vključenost priseljencev, izkušnje, težavno vedenje, spomin, NTC metode učenja, javni vrtec, zasebni vrtec, vrtec Marie Montessori, prvi dan, preprečevanje šolske neuspešnosti v Italiji, osip, dejavniki neuspešnosti, preprečevanje šolske neuspešnosti v Sloveniji, waldorfski vrtec, avtistične motnje, čustveno/vedenjske težave/motnje, predšolski otroci s posebnimi potrebami, asociacije, diskriminacija, spoznavanje čutil, aplikativna vedenjska analiza, subjektivne teorije, Soočanje z življenjem z otrokom s posebnimi potrebami, mediacija, učenci - vrstniki, šolski delavci, zaznava, strah, vloga vzgojitelja, pomen odnosov, družinski odnosi, pedagoški eros, obravnava in preprečevanje nasilja, spremembe družin, uspeh, šola v naravi, Prem z bližnjo okolico, medsebojno sodelovanje, medkulturni dialog, socialno-pedagoška pomoč družinam, otroci v družini, sodelovanje z družinami, tabor, celostni razvoj otroka, mladinski domovi, otroci/mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami, vedenje, nepozornost, impulzivnost, vrstniška mediacija, prednosti mediacije, hiperaktivnost, posebnosti, Aspergerjev sindrom, model socialnopedagoškega delovanja, povečana uspešnost dijakov, večdnevne obogatitvene dejavnosti, socialno vključevanje, odklanjanje šole, pristopi za spremembe, rizični dijaki, šolska neuspešnost, poklic, deklice z motnjo ADHD, prepoznava, socialno-pedagoško svetovalno delo, ADHD, dnevni red, izvajalec, zavod za prestajanje zaporne kazni, ugodnosti, starši/skrbniki, (goriška) osnovna šola, intervizija, avtonomnost, spodbudno učno okolje, blagostanje, programi pomoči, čustvene in/ali vedenjske težave, koroška regija, žrtev, psihiatrična problematika mladostnikov, socialni razvoj v naravnem okolju, motorični razvoj v naravnem okolju, teorije o posameznikovem kriminalnem vedenju, vpliv gozda na razvoj otrok, socialni razvoj predšolskih otrok, igra v naravnem okolju, gibanje predšolskih otrok, kriminogeni dejavniki, zmanjševanje povratništva, intenzivne skupine, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami ter motnjami, ZOOMTVI (2021), slovenščina, socialno pedagoški pristopi, delo socialnega pedagoga v zaporu, kompetence socialnega pedagoga, otroška risba, sociometrična preizkušnja, razvoj otroka, usposobljenost strokovnih delavk, vpliv primarnega socialnega okolja, uvajanje otrok, omejitve, povezovanje, Glasserjeva kakovostna šola, inkluzivna šola, kriminalen življenjski stil, kriminalna kariera, družinske spremembe, zaznavanje, zgodnja obravnava, stiske, družine otrok s posebnimi potrebami, socialni položaj, socialna samopodoba, teorija izbire, pogledi učiteljev, socialni pedagog kot učitelj v podaljšanem bivanju, podaljšano bivanje, digitalizacija, odnosi v razredu, analiza otroške risbe, socialne strukture v razredu, psihosocialni položaj, mladostniki s čustvenimi motnjami, mladostniki z vedenjskimi motnjami, socialne zgodbe, igre vlog, treningi, lutke, učenje socialnih veščin, domače okolje, čustveno vedenjske težave in motnje, institucionalna oskrba, motnja v duševnem razvoju, skavtska metoda, aktivno državljanstvo, dijaki, skavti, metoda TEACCH, motnje avtističnega spektra, otrok z motnjami avtističnega spektra v vrtcu, metoda PECS, srednja šola, pojavnost, kontinuum pomoči, čustvene in vedenjske težave/motnje, pojavne oblike, socialnopedagoško delo, mentor, oblike čustveno-vedenjskih motenj, čustvene in vedenjske težave ali motnje, čustvena povezanost, družinska komunikacija, ovire in izzivi, vojna, duševne motnje, begunci, ukrajinski učenci, socialni mediji, osamljenost, zadovoljstvo z vzgojo, kuhanje, splet, pravila uporabe, osnovnošolci, zgodovina kuhanja, življenjske veščine, metoda dela, mladostniki s ČVM/T, vzroki, zgodnja detekcija, delo in naloge, izpeljava, situacije pri delu, učenci s čustveno vedenjskimi motnjami, strokovna usposobljenost, študenti s posebnimi potrebami, sopojavnost motenj, oblike vedenjskih in čustvenih težav, socialni in čustveni razvoj, celostna obravnava, mobilna socialnopedagoška služba, delo z družino, socialne in čustvene kompetence učiteljev, usposobljenost učiteljev za prilagojeno poučevanje, vloga in odnos učitelja, klasifikacije čustvenih in vedenjskih težav, individualizacija in diferenciacija, ovire, prehod otrok, zakasneli razvoj, zrelost otrok, odlog šolanja, pomoč v oddelku, prepoznavanje, čustveno vedenjske težave, alkoholizem, odvisna družina, inkluzija v visokem šolstvu, javne univerze, dostopnost, reševanje težav, relacijska družinska terapija, zdravljenje alkoholizma, rehabilitacija, spletno medvrstniško nasilje, novi mediji, srednješolska izobrazba, učenje samostojnosti, učenje za življenje, Španova kmetija, pristop do učenca s posebnimi potrebami, razvojna perspektiva, celostni razvojni model, pedagoški odnos, brezdomstvo, krepitev moči brezdomnih, pričakovanja, družina - vrtec, vzgojiteljeve kompetence, odnos staršev do mlade vzgojiteljice, krepitev moči strokovnih delavcev, moč, viri moči, izobraževalni sistem, znanost, depresija, umetnostni medij, psihoaktivne substance, duševne bolezni, plesno-gibalna terapija, spolno vedenje, umetnostna terapija, krizno interveniranje, reševanje konfliktov, opravila, Kosovo, zgodovina, delovne navade, hišna opravila, pedagoški delavci, gledališka pedagogika, didaktične igre, didaktične igrače, prehod v odraslost, mladostniki z motnjo ADHD, vzgojno-izobraževalno delo z mladostniki z motnjo ADHD, pooskrba, poinstitucionalna podpora, cerebralna paraliza, posebne potrebe, bolnišnična šola, študija primera, soustvarjanje, individualna projektna skupina, učinki, ki ne more živeti pri svojih starših, otrok, (mobilni) učitelji za dodatno strokovno pomoč, otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, kvaliteta navezanosti, vloga spremljevalca, socialna vključenost, poinstitucionalna obravnava, vloga svetovalnih služb, reintegracija, priprava na odhod, vzgojitelji - inkluzivni pedagogi, institucionalna obravnava, vloga staršev, socialnoekonomski status, dejavniki, vzgojitelj predšolskih otrok, vzgojitelj - pomočnik vzgojitelja predšolskih otrok, pedagoški tim, celostni razvoj, učenje jezika, odnos šole in lokalne skupnosti, spolna vzgoja, spolnost, programi za delo s storilci nasilja v družini, otrok in mladostnik, dekleta, probacija, skupnostne sankcije, fizično in psihično nasilje, epidemija Covida-19, nasilje v družini, prednosti, slabosti, krizna situacija, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami, kompetence vzgojiteljev, delikventnost, heteroagresija, uravnavanje čustev, Gross in Thompson, spolno, krizne intervencije, fleksibilnost, evalvacija, sistemska mreža, življenjski svet uporabnika, ustrezne oblike pomoči, IKT, otrokove pravice, notranji viri moči, koronavirus, mobilni tim, vzgojno-izobraževalni zavod, krizne situacije, vzgojitelj doživljajske pedagogike, financiranje, težavno vedenje med karanteno zaradi koronavirusa, vloga vzgojitelja v vrtcu, gozdna kopel, gozdna terapija, otroci 5-8 let, mobilna tehnologija, pozitivni vplivi, mobilni telefon, individualna pomoč, mladostnice, internalizirano vedenje, negativni vplivi, platforme za nadzor, mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami, trening socialnih veščin, tabor preživetja v naravi, pogovor, tehnike sproščanja, agresivno vedenje, jeza, Vzgojno-izobraževalni zavod Višnja Gora, Prevzgojni dom Radeče, izstopajoče vedenje, kulinarična delavnica, ročne spretnosti, primarna družina, Skupnost Srečanje, sprostitev, odvisnost od prepovedanih drog, spletno nasilje, žrtve, odklonsko vedenje, vzgojni stil, družinsko nasilje, inkluzivna vzgoja in izobraževanje, vplivi vzgojnih stilov, povzročitelji, zanemarjajoči vzgojni stil, svoboda
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica