Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Janez Drobnič

Together there are 282 keywords, that are appearing 487 times.
58 of them (20.57 % of all) appear more than once, together appearing 263 times (54 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
38x14.45%inkluzija
24x9.13%otroci s posebnimi potrebami
20x7.6%osebe s posebnimi potrebami
7x2.66%starši, socialna integracija, učitelji, poklicna orientacija
6x2.28%vrtec, integracija, dostopnost, dodatna strokovna pomoč
5x1.9%inkluzivni pedagog, sodelovanje, kariera
4x1.52%karierno svetovanje, vzgojitelji, invalidi
3x1.14%učenci s posebnimi potrebami, zgodnja obravnava, gibalno ovirane osebe, zaposlitvena rehabilitacija, vključevanje, inkluzivni pedagogi, šolska svetovalna služba, socialne veščine, predšolsko obdobje, inkluzivno izobraževanje, stigmatizacija, avtizem, vodenje kariere, stališča, otroci, karierna orientacija, zaposlitev, prilagoditve, inkluzivna šola, zakonodaja
2x0.76%prehod na trg dela, smernice, podpora, socialne igre, samoodločanje, segregacija, posebne potrebe, karierni razvoj, otroci s posebnimi potrebami (OPP), ovire, trg dela, socialno kmetijstvo, samostojno odločanje, okolje, inkluzivna pedagogika, šolski svetovalni delavci, zaposlovanje, konstruktivizem, socialna vključenost, delovna integracija, kompetence
1xučna uspešnost, psihosocialni položaj, sociometrični status, posebne oblike dela, razredna klima, varstveno delovni center, inkluzivne kompetence, sociometrična preizkušnja, medvrstniški odnosi, spremembe, govor-jezikovni razvoj, epidemija COVID-19, socialni razvoj, otroci z motnjami v duševnem razvoju, podporna komunikacija, prilagoditve za gibalno ovirane otroke, svetovalni delavci, predlogi, vloga učitelja, strategije učenja in poučevanja, okvare gibalnega sistema, raznoliki razredi, enakovrednost, poklicno svetovanje, inkluzivne kompetence vzgojiteljev, predšolski otroci s posebnimi potrebami, nevladne organizacije, osebe z motnjami v duševnem razvoju, poklicni svetovalec, četrta industrijska revolucija, diskriminacija, poklicno/izobraževalna usmeritev, teorije poklicnega odločanja in kariernega razvoja, didaktični pripomočki, pravljica, metode in oblike dela na daljavo, notranji in zunanji dejavniki, motnje v duševnem razvoju, učenje in poučevanje na daljavo, odnos, nove tehnologije poučevanja na daljavo, drugačnost, avtonomnost, stališča in vloga vzgojiteljev predšolskih otrok, svetovalni delavec, koronavirus, predšolski otroci, gluhi in naglušni, cerebralna paraliza, znakovni jezik, dodatne prilagoditve, prilagoditev grajenega okolja, pravice oseb s posebnimi potrebami, socialne zgodbe, polnočutni otroci, e-dostopnost, poklicno odločanje, e-vključenost, informacijska družba, avtistična motnja, informacijsko-komunikacijska tehnologija, vseživljenjsko vodenje kariere, posebne oblike zaposlovanja, trajnostni razvoj, prilagajanje turistične ponudbe, ekološke vasi, študija primera, timsko sodelovanje, čustveno vedenjske motnje, pomen dostopnega turizma, kriteriji dostopnega turizma, arhitekturna ovira, objekti v javni rabi, komunikacijska ovira, razvojni oddelek, dostopni turizem, inkluzivni vrtec, partnerstvo, strokovni poklicni svetovalci, poklicno informiranje, zunanji in notranji dejavniki poklicne odločitve, polna inkluzija, izobraževanje učiteljev, specialni in rehabilitacijski pedagogi (SRP), neodvisnost, zgodnje otroštvo, usposobljenost, strokovni delavci, prehodi v karieri, dejavniki odločanja na karierni poti, osebe s posebnimi potrebami na trgu dela, izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, inkluzija v predšolskem obdobju, montessori pedagogika, močna področja, model prednostnih kompetenc, inkluzija v vzgoji in izobraževanju, zaposljivost, inkluzivni pristop, karierne možnosti, poklicna vzgoja, strokovni delavci v inkluziji, montessori pedagog, montessori vrtec, vrtec Marie Montessori, OPP, dejavniki inkluzije, inkluzivna vzgoja in izobraževanje, osnovnošolci, akcije Gibalno ovirani gore osvajajo, prostovoljci, vrstniško sprejemanje otrok s posebnimi potrebami, stališča do oseb s posebnimi potrebami, uresničevanje inkluzije, mobilna pedagoška služba, inkluzivni pohodi, svetovalci za zaposlitev, socialno podjetništvo, zaposlovanje invalidov, strokovni delavci šole, muzej, izobraževanje, dodatna strokovna pomoč (DSP), učitelji oz. izvajalci dodatne strokovne pomoči, podpora učitelju, strategije, stališča učiteljev, vrstniška pomoč in podpora, vrstniško tutorstvo, heterogen razred, dopolnilne dejavnosti na kmetiji, poklicna odločitev, prehod v prvo karierno obdobje, socialno varstvo, zaposlovanje oseb s posebnimi potrebami na kmetiji, terapevtsko kmetijstvo, razvoj kariere, karierni uspeh, stigmatizacija/zaznamovanost, družba, usmerjanje v izobraževanju, supervizija, komunikacija, pozitivna psihologija, vzgoja, vrednote, enaki izidi, enake možnosti, raznolikost, pravičnost, vključenost, osebe s slepoto in slabovidnostjo, zaposlovanje oseb s slepoto in slabovidnostjo, gradnja za vse, osebe z gibalno oviranostjo, okvara sluha, prosti čas, prostočasne aktivnosti, magistrski študijski program Inkluzija v vzgoji in izobraževanju, magistrski študijski program Inkluzivna pedagogika, dejavniki zaposlovanja, poklicna rehabilitacija, prilagoditev delovnih mest, stiske, zaposlovanje inkluzivnih pedagogov, sodelovalno poučevanje, prednosti in ovire sodelovalnega poučevanja, zrcalni nevroni, inkluzivni model izobraževanja, posnemanje, empatija, spremljevalec otrok s posebnimi potrebami, socialno povezovanje, zavzetost učiteljev, podporni dejavniki, inkluzivno vključevanje, inkluzivna osnovna šola, podporno osebje, oblike sodelovanja, podporne aktivnosti, izzivi spremljevalca otrok s posebnimi potrebami, priporočila in usmeritve, digitalna vključenost, digitalna dostopnost, podporna tehnologija, digitalne ovire, digitalni svet, izolacija, posledice, sodelovalno učenje, vzgoja in izobraževanje, pripoved, življenjske zgodbe, poučevanje na daljavo, sodelovanje s starši, sodelovanje med pedagoškimi delavci, zagovorništvo, osebe z motnjo v duševnem razvoju, samozagovorništvo, avtonomija, karierna zrelost, motnje avtističnega spektra, vloga vzgojitelja, predšolska vzgoja, nemotiviranost, dijaki s posebnimi potrebami, osipniki, Aspergerjev sindrom, priporočila ob zaposlitvi, učenci priseljenci, specifične učne težave, grafomotorika, fina motorika, predpogoji za pisanje, vaje fine motorike in grafomotorike, metode, motnja avtističnega spektra, učitelji dodatne strokovne pomoči, osnovna šola, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, večinski vrtec, dodata strokovna pomoč, socialna igra
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica